>Mazi
"Ateş, oldu sevgilim hukuk fakültesine yerleştim."
Boynuma atlayıp sayısız öpücük kondurdu. Sancılı, stresli haftalar son bulmuş ben yaşadığımız şehirdeki üniversitede hukuk fakültesine yerleşmiş o da ben ilk sıraya burayı yazdığım için şehrin basket takımlarından biriyle anlaşmıştık. Günlerdir kuruntu yapıp kendimi de onu da delirtmiş olsam da işler hayal edemeyeceğimiz kadar güzel bir noktaya gelmişti.
"Yavrum bak değdi mi haftalardır kendini kahrettiğine?"
"Ne yapayım sevgilim, korktum işte. Neyse ki korktuğum gelmedi başıma. Hem hayallerimiz gerçekleşecek hem de ayrılmayacağız. Hem belki hayalini kurduğumuz evi de tutarız sonunda ne dersin?""Evi tutarız ama biraz bekleyecek ev önce tatil planımızı gerçekleştireceğiz. Topla çantanı yavrum yarın gidiyoruz."
"Ay nereye gidiyoruz neden şimdi söylüyorsun hem?"
"Yavrum sen hep böyle soru mu soracaksın? Sürpriz işte, ondan şimdi söyledim. Bodrum'a gidiyoruz. İkimizin de daha önce görmediği bir yer olsun beraber keşfedelim istedim. Yarın çıkıyoruz yola ona göre yap hazırlığını. Babana söyledin mi hem tatile gideceğimizi?"
"Yok söylemedim. Bilerek son ana bıraktım. Nasılsa sorun çıkaracak, son ana bırakıp daha az gerilim yaşayacağım."
"Akıllı bıdık. Yavrum versene bu akılları bana da, iki haftadır kavga ediyorum babamla."
Gün batmak üzereyken Bodrum'a vardık. Denizi olan bir şehirde yaşıyor olmamıza rağmen Bodrum bizi büyülemişti. Bütçemize uygun bir pansiyon ayarlamıştı bize Ateş, pansiyonu bulup yerleştik. Saatler süren yolculuktan dolayı ikimiz de ter içinde kalmıştık. Duşa yönelip suyu açtım. Aklıma gelen şeyi yapıp yapmamayı düşünmeyi bırakıp harekete geçtim.
"Aşkım bu banyo bence gayet ahlaksız, bana eşlik etmez misin?"
Sevinç naraları eşliğinde soyuna döküne yanıma geldi. Sadece çamaşırı vardı üzerinde, benim de öyle. Elimi uzatıp yanıma çağırdım. İkimizin de çok heyecanlı olduğunun farkındaydım. Onu da suyun altına çektim, kollarımı boynuna doladım. Ölçüp tartmadan içimden geldiği gibi hareket etmeye karar verdim. Usulca dudaklarından öptüm. Gülümseyerek karşılık verdi. Öpüşmemiz alevlenirken elimi çamaşırını kenarlarına götürdüm, emin olmak için gözlerine baktım, gözlerinde ışıltı vardı, gülümsememi genişletip çamaşırını indirdim. Ayakları yardımıyla tamamen kurtuldu. Yeniden dudaklarıma yapıştı, bir yandan deli gibi öpüşüp bir yandan da kendi çamaşırımdan da kurtuldum. O yaz Bodrum'da ucuz bir pansiyon odasında, biz iki acemi birbirimizi keşfettik sabaha kadar. Hayatımdaki en güzel deneyimi yine Ateş ile yaşamıştım. Normal şartlarda korkacağım bu deneyim işin içinde Ateş olduğu için bir şölene dönüşmüştü.
Hayat beni nereye sürükler, nasıl biri olurum hiç bilmiyorum ama Ateş her anımda yanımda olsun, elimi tutsun istiyorum."Uğur böceğim, uyan hadi sabah oldu."
O kadar yorgundum ki değil uyanacak yan dönecek halim bile yoktu. Mızmızlanıp beni uyandırmaya çalışan sevgilime daha sıkı sarılıp uyumaya devam ettim.
"Ateş sus ve uyu sevgilim. Perişanım uyanacak halde değilim."
"Canıma minnet yavrum sen iste gidene kadar hiç çıkmayalım odadan."
Dalgasına söylediği şey gerçek olmuştu. Bodrum'da geçirdiğimiz üç gün boyunca yemek yemek dışında başka hiçbir şey için odadan çıkmamıştık. Durmadan yorulmadan birbirimizi keşfedip yorulunca uyuyorduk. Belki Bodrum'u gezmemiş hiçbir şey görememiştik ama biz bu ilk tatilimizde birbirimizi tüm yalınlığıyla keşfedip kopması imkansız bir bağ kurmuştuk.
Yorum ve beğenilerinizi bekliyorum. Bölümü nasıl buldunuz?♥️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
En Çok Beni Severmiş O boyxboy
RomanceLise sıralarından başlayan sıcacık bir aşk hikayesiyle beraberiz. "Gelmişsin uğur böceği?" "Iısrar ettin o kadar , kırmak olmaz. Hem kaz kafalı mısın sen kaç kere dedim spot ışıklarını tutma bana.Ne diye koşa koşa geldin yanıma?Bak yine tüm gözler...