Hepinizin bayramı kutlu olsunn. Umarım şeker kadar tatlı zaman geçirirsiniz 🍬. Eğer bölümle ilgili fikirleriniz varsa belirtmeyi unutmayınn. 💖💖💗💗
Elena Star'ın yanına uzandı. Birbirlerine bakıp sırıttılar.
"Sanırım lise hayalimizdeki gibi olacak ne dersin Star?"
"Evet, sanırım. Şimdiden bir sürü arkadaşımız oldu. Ayrıca Steve ile çok tatlı duruyorsunuz. Birlikte çok iyi anlaşıyorsunuz."
"Haklısın çok iyi arkadaş olabiliriz. Şimdiden çok iyi anlaştık."
"Arkadaş mı? Sevgili gibi duruyorsunuz. Hayalimdeki eniştem, öz eniştem benim be. Ayrıca hiç bir arkadaşın benim kadar yakın olamaz. Steve ile ilk günden dolaylı olarak öpüştünüz."
"Kes sesini Stark, pardon Star. Neyse ikisi de aynı zaten. Bir de Steve ile bana diyor. Sanki Stark'ı kafede kıskanmadın."
" Oha Yok artık. Tabii ki kıskandım. Ha ben Tony'nin aşkından yataklara düştüm aynen ondan. "
"Biliyorum ." diyip kahkaha attı.
"Ya akraba evliliği misin Elena. Sakat mısın, zihinsel sorunların mı var?"
"Tamam, tamam sakin."
Star buna sadece göz devirdi. Ama asla Stark'a aşık olmak istemezdi. Çünkü o Stark'tı. Tüm kızlara aynı şekilde davranıyordu ve ondan hoşlanmayacağını bilse de bazen içinden
"O sadece Stark ve tüm kızlara aynı şekilde davranıyor." diyordu.Elena ise Steve'den cidden hoşlanıyordu. Çok tatlı ve kibar bir çocuk olduğunu düşünüyordu. Bazen onu civive benzetiyordu. Ama onun uzun boyu ve iri kaslı vücudunun yanında civciv gibi kalan Elena'ydı. Konuşmaya devam ediyorlardı:
" Sence Bucky'de Natasha'dan hoşlanıyor mudur Star?"
"Bence kesin hoşlanıyordur. Sürekli sohbet ediyorlar ve birbirine bakarken hep gülümsüyorlar. Ve yakınında durursan birbirlerine bakarken göz bebeklerinin büyüdüğünü fark edebilirsin."
"Evet, evett biliyordumm. Bence biraz çöpçatanlıktan zarar gelmez Star. "
"Bence de gelmez. Onları birbirleriyle mükemmel şekilde uyumlularr."
"Hadi kışş kışşş. Kendi yatağına ya da Ste- Şaka şaka hadi git." dedi ve kıkırdadı. Elena koluna yumruk attı sonra da hâla gülen Star'ın yanından uzaklaştı.
❥❥❥❥❥☆❥❥❥❥❥
Sabah olmuştu. Rhodes Stark'ı uyandırmak için onu salladı.
"Tony hadi uyan geç kalacaksın!"
"Geç kalırım o zaman ben de. Rahat bırak beni." diyerek mırıldandı. "
" Madem öyle. " Rhodes yorganı çektiği gibi onunla birlikte yeri boylayan Tony;
" Lanet olsun. Çıldırdın mı sen Rhodey? "
" Hadi kalk uyan."Ben de olmasan senin arkanı kim toplayacak?"
"Tamam kalktım işte off."
Stark yüzünü yıkayıp dişini fırçaladıktan sonra salaş beyaz gömleğini giydi. Kravatını yamuk ve bol bir şekilde bağladı. Siyah kumaş pantolonu giydikten sonra çantasını hazırladı. Parfüm sıkıp güneş gözlüğünü arka cebine koydu. Rhodey çoktan hazırlanmıştı. Sınıfa doğru yürüdüler. Sınıfa girdiklerinde herkes farklı yerlerde oturuyordu. Öğretmen daha gelmemişti. Steve ve Elena'yı Star oturtmaya zorlamış Elena'yı sırasında istemiyormuş gibi davranıp ayaklarını sıraya uzatmıştı. Rhodey boş yer aradı ve Thor'un yanına yerleşti. Tony etrafa baktı ve Elena, Steve ve Star'ı sohbet ederken gördü. Güneş gözlüğünü takıp sıraya dirseğini yaslayıp kafasını eliyle diredi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐌𝐚𝐫𝐯𝐞𝐥 𝐇𝐢𝐠𝐡 𝐬𝐜𝐡𝐨𝐨𝐥
Fanfiction"Çok erken geldiniz kızlar. Dakikliğinize hayran kaldım açıkçası." Elena Steve'nin yanına doğru ilerlerken ona öldürücü bakışlar attı ama cevap veremedi çünkü Bayan Loraine'nin gözünde kötü bir izlenim bırakmak istemiyordu.Star Natasha'nın yanına do...