Yazım yanlışları için şimdiden özür dilerim. Olabildiğince düzgün yazmaya çalıştım umarım okurken keyif alırsınız. Sizi seviyorumm. 💞💕💖💝
Elena, Star'ı sabah otobüse geç kalmamasi için çok erken
uyanıp evinde hızlı hazırlanmaya zorlamış sonra da otobüse doğru gitmeye başlamışlardı. Sonunda gelmişlerdi.
Otobüsü beklemeye başladılar.
Beş - altı dakika sonra otobüs gelmişti. Ortaokulda kurdukları hayallerdeki gibi birlikte gidiyorlardı. Bavullarını otobüsün arkasına koydular. Otobüste sadece boş bir yer vardı. Star boş yer var olduğunu düşündüğü için oturdu."Star başka boş yer kalmamış, önceki duraklarda tüm koltuklar dolmuş."
Star Elena'nın kabul etmeyeceğini bildiği halde yerinden kalktı. Hızlı bir şekilde duran otobüs yüzünden yerine geri düştü.
Arka koltukta iri yarı sarışın tatlı bir çocuk Elena'ya yerini verdi. Elena başta kabul etmese de oturmak zorunda kaldı.
Çocuğa teşekkür etti.Yol 3 saatti ve Star yanındaki koltuktaki yaşlı teyzenin bir durakta inmesi için dua ediyordu.
Yol boyunca arkasını dönüp Elena ile sohbet etmek istiyordu."Elena'cığım."
Kulağına eğilerek :"Ben seni şu sarışın tatlı çocukla shipledimm." dedi."Star çocuk gibi davranıyorsun." diyerek onun omuzuna yumruk attı.
Sonra Star çantasından kulaklığı çıkardı ve birini Elena'ya verdi.
Star kulaklığı tam takmamış ve açtığı Ac Dc'nin şarkısı otobüsün içinde çaldı. Herkesi uyandırdığı için suçlu hissetti.
Hemen şarkıyı kapatarak kafasını dizlerine gömdü.
Elena buna sadece gülüyordu. Yanındaki yaşlı kadın bunu duyup uyanmıştı. Star tam özür dileyecekken kadın ona teşekkür etti.
Uyuyakaldığı için durağı kaçıracağını söyledi.Bunun üzerine kulaklığı düzgün takıp Elena ile slow bir şarkı dinlemeye başladılar. Yaklaşık beş dakika sonra Elena uykuya dalıp gitmişti. İlerdeki durağa varmışlardı ve yaşlı kadın da inmişti .Elena'yı uyandırıp yanına gelmesini isteyecekti fakat uyandırmak istemedi. Cam kenarına geçip tatlı çocuğu oturması için çağırdı. Çocuk teşekkür ederek yanına oturdu. Star sessizliği bozmak için :
"Yanlış anlamazsan bir şey sorabilir miyim?" dedi.
"Tabi dinliyorum." diyerek cevap verdi.
"Sen nereye gidiyorsun? Sadede merak ettim." dedi Star.
"Marvel lisesine gidiyorum. Yani yeni okuluma."
"Aa ne güzel. Elena ve ben de oraya gidiyoruz."
"Buna sevindim. Belki aynı sınıfa denk geliriz ha? dedi ve gülümsedi.
Star tam cevap verecekken Elena; önündeki iri çocuğu fark etmeden:
" Ne kadar kaldı Star? Artık Marvel'e gitmek istiyorum." diye yakındı.
Sarışın çocuk arkasını dönüp saatine baktı:
"Yarım saat kadar kalmış. Çoğu bitti azı kaldı." dedi gülümseyerek.
Elena bir an şaşırıp duraksasa da teşekkür etti.
Geriye kalan zamanda sohbet ettiler.
"Ha bu arada kendimi tanıtmayı unuttum. Benim ismim Steve."
"Elena."diyerek gülümsedi.
" Star,Star Smith."diye cevap verdi kumral kız.
-'ღ'- ✰✰✰✰✰✰✰⍟✰✰✰✰✰✰✰ -'ღ'-
Yolculuğun sonunda okula varmışlardı. Bavullarını alıp okula girdiler. Okul çok büyük ve güzeldi. Elena ile Star kısık sesli bir sevinç çığlığı attılar. Herkes bahçede toplanmıştı.
Sınıfları şubelerini okuyup kimin nerde olduğunu söylüyordu.
Sıra 9/C'ye gelmişti. Okumaya başladı :James Buchanan Barnes, Tony Stark, Natasha Romanoff, Wanda Maximoff, James Rhodes, Elena Pocket, Steve Rogers, Star Smith, Loki Laufeyson, Thor Odinson. . .Star'la Elena Sevinçten birbirine sarıldılar. Aynı sınıfa denk gelmişlerdi. Star Steve'in de onlarla aynı sınıfta olduğunu fark etti.
İsimleri okunan sınıflar içeri giriyor ve sınıfta oturup öğretmenin gelmesini bekliyorlardı. Topluca binaya girip 9/C'yi buldular. Herkes tandıdığıyla rastgele yerleşti. Öğretmen kendini tanıttı."Ben Luzz Loraine. Sizin sınıf öğretmeninizim. Matematik dersinize gireceğim. Şimdilik çok konuşmayacağım. Yorgun olduğunuzdan odalarda kimle kalacaksınız onu ayarlayalım.
Listeden başlayalım."James Buchanan sana Bucky desem sorun olurmu?
" Hayır olmaz Bayan Loraine."
"Öncelikle burda tanıdığın arkadaşın varmı? Varsa onunla kalabilirsin"
Evet, var Bayan Loraine. Steve Rogers'le kalabilir miyim? Eğer o da istiyorsa.
"Benim için sorun olmaz, Bucky ile kalmak istiyorum."
"Tamam o zaman siz birlikte kalıyorsunuz."
Tony ile Rhodes, Elena ile Star, Natasha ile Wanda, Loki ve Thor ve diğerleri olmak üzere herkes eşleşti. Sonunda Bayan Loraine herkesin odasına gidip yerleşmesi için gönderdi. Yarın ilk ders işlenecekti. Sınıf grubuna herkes eklenmiş ve beden hocası yarınki ders için çantalarına kıyafet koymayı unutmamaları için uyarmıştı.
Elena kıyafetlerini yerleştirmiş Star ise yarısını bile bitirememişti çünkü hep oyalanıp telefonla ilgilenmişti. Elena yanına geldi ve ellerini beline koyup baktı.
Star sen hâla ne yapıyorsun burda yarısını bile bitirememişsin! "
" Biraz yardım et o zmn ölmezsin hanımefendi."
" Seni öldürürüm Smith hemen şunları yerleştiriyorsun ve ben de başında durcam 3 saniyen var!"
" Yerleştirmessem nolcak? "diyerek sırıttığı.
Deliren Elena'ya baktı ve daha fazla ileri gitmeme kararı alıp;
" Tamam tamam sustum. "dedi ve masum bir bakış attı.
Telefonunu alıp Ac Dc'nin şarkısı Back in Black açtı. Bu şarkı onun çalışırken konsantre olmasına yardım ediyordu. Elena da severdi bu şarkıyı.
Bir saat sonra Star'ın makyaj malzemelerine kadar yerleştirmişlerdi. Star yüzündeki eyeliner, rimel, ruj ve allığı temizlemeye başladı. Sabah Elena'ya da yaptıkları için ona da temizleme suyunu ve pamuğu attı. O da temizlenmişti. Star çantasına koyduğu cips, kola ve çikolataları çıkarmıştı.
Bunları atıştırdıktan sonra pijamalarını giyip yatağa girip uzandılar. Bir iki saat okul hakkında konuştular."Bence hayallerimdeki benimle eğlenecek, özellikle dahi, benimle seni sinir krizine sokacak, gıcık , yakışıklı ve değer veren biri... Neden böyle birini istiyorum bilmiyorum, sadece istiyorum."
"Cidden böyle biriyle çok uyumlu olursunuz emin ol. Ama benimle uğraşma kısmı dışında güzelmiş eheheh. Ben nazik benimle kitap okuyacak eğlenecek, tarihe ilgisi olan, iyi yetiştirilmiş biri olsun isterim."
"Böyle birini bulup sizi evlendricem emin ol. Ben de böyle bir enişte isterim yani anlayışlı beni dinleyecek seni üzmeyecek. Bence buluruz değil mii?"
"Evett bulucazz."
"Ama öncelik hayallerimiz Albay Elena Pocket."
"Eh tabii ki öncelik o."
"Zaten ben çok mükemmelim yaparım ya." diyerek sırıttı.
"Niye ben mükemmel değil miyim?" dedi ve sahte bir masum bakış attı.
"Sen daha mükemmelsin Elena'cığım. Şaka şaka benim kadar değilsin. dedi ve kahaha attı. Star bunları derken ciddi değildi sadece Elena'yı sinirlendirmek içindi. Elena ona dirsek attı ve kötü kötü baktı.
"Hadi yarın erken kalkacağız git yatağına uyu Star yoksa benden dayak yiyeksin."
"Kalbimi kırıyorsun Elena üzülüyorum bak. Kalbim çıt."
Bu dediğinden sonra kendini tutamayıp gülme krizine gitmişlerdi. Sonra yatağına girip yattı. Birbirlerine iyi geceler dedikten sonra on - on beş dakikaya uykuya dalmışlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐌𝐚𝐫𝐯𝐞𝐥 𝐇𝐢𝐠𝐡 𝐬𝐜𝐡𝐨𝐨𝐥
Fanfiction"Çok erken geldiniz kızlar. Dakikliğinize hayran kaldım açıkçası." Elena Steve'nin yanına doğru ilerlerken ona öldürücü bakışlar attı ama cevap veremedi çünkü Bayan Loraine'nin gözünde kötü bir izlenim bırakmak istemiyordu.Star Natasha'nın yanına do...