1

30 3 1
                                    

İlk kitabıma hoş geldiniz










Hiç okuldan nefret etmememişim gibi
annem ve babamın isteğiyle bir okula gidiyorum. Bu okul normal bir okul deyil nedeni ise normal okullarda olmayan bir konuları burada işliyoruz. Neyse bakalım asla gitmek istemediğim okula.
Annem ve babam beni evde bırakıp gezmeye gittiler anne ve babamın kim olduğunu sormayın. Okula vardığımız da içimden hiç bor Umut yoktu nedense.
Şuan neredeyim normal olmayan okul un karşısındayım burası nasıl bir okul anlamıyorum. Yan tarafta koşuşturan çocuklar dan bir tane bana çarptı.

" Yavaş !"

Dedim biraz sert oldu ama ben napayim çarpmasaydı. Çocukluk arkadaşım burada miydi birbirimizi 2 yıldır göremiyorduk. Tonlarca soruları kafamdan attım. Acaba müdürün odası neresiydi. Okulun sag köşesindeki çardakta oturan öğretmen toplumunun yanına gittim. Biraz nazik olmaya çalıştım ne yazıktır olmadı.

" Müdürün odası nerede acaba."

Afferin bana mükemmel bir şekilde sordum. Sarı saçlı mavi gözlü bir kız öğretmen bana gülümseyip konuştu.

" Gel tatlım ben seni getireyim."

ögretmen çok nazik bir insan . Öğretmen yürümeye başlayınca hemen arkasından gittim. Bu okul çok katlı ve boş insanlarla doluydu. Beni müdürün odasına çıkardı. Ve konuşmaya başladı.

" Dur tatlım ben müdüre diyim sen bekle."

Kapıyı nazikçe tıklattı içeriden *Gel* sesi gelince girdi. Kapıyı açınca içeriden hiç klasik olmayan bir mudur odası vardı.

" İyi günler hocam yeni bir kız geldi."

Müdür bana bakıp gülümsedi tabi bende gülümsedim.

" Gel kızım ben sana boş olan bir odanın
anahtarını veriyim, Seda sende yeni kızımızı odasına götür."

Bana bir tane anahtar verdi . Yine az önce adını öğrendiğim öğretmenin peşinden gittim. Oda numaram 194. Kendi numaramdan 194 muş. Odaya geldiğimizde siyah renkli bir olaydı.

" Tatlım çekmecede neler yapman gerektiği yazıyor. "

Baş salladım. Ardından öğretmen gitti. çekmeceyi açtığımda bir kağıt vardı okumaya başladım.

Kağıtta yazanlar

1. Numaran neyse onun formasını al Ayşe ana yardimc8 olur.

2. Sabah kahvaltısı 8den 9 a kadar 9.30 ders başlar.

3. Mavi ve kırmızı takimlar olmak üzere ikiye ayrılır.

_________________________________________

Oda siyah odanın içinde banyo beyaz bir banyo bir giysi dolabı 2 kişilik bir masa ve sandalye ve yatak.

♡♡♡♡♡♡♡♡♡

Saat 7.00 ve ben kalkma saatim gelmişti.
Hemen kalktım ellerimi ve yüzümü yıkadım. Banyomu edip okulun olmayan formasını giydim. Olmayan dediğim serbest nemi giydim altıma siyah kot üstümde üstünde beyaz yazı yazan bir tişört giydim. Saat 8.00 e 5 dakika vardı. Hemen ayakkabılarımı giydim. Kahvaltı da büssürü çeşit yemek vardı. Ben tabiki de kakao lu süt ve zeytin, peynir, ve bal, kızarmış ekmek aldım. Herkes bana onlarla nasıl duyacağımız konuşuyordu ama ben açlığa alışkınım ailemle kavga ettiğim zamanlar dışarıda kalırdım ama bu benim kendi isteğimdi. Yemek yedikten sonra sınıfıma gittim. Oh be tekli sıralar var ve her zaman ki gibi en arkanı bir önünde oturdum. Bura yeni sınıfta yeni gelenler için aslında pek fazla sınıfta işlemiyecektik. nedeni ise bende bilmiyorum. İlk defa böyle bir okula gittiğim için biraz heyacanlıyım. Buraya gelmemin sebebi ise en yakın arkadaşım olan Umut bura da. Hoca hayla gelmediği için kollarım dan yastık yapıp uyumaya çalıştım. Kafamın başında bir kızın konuşmasıyla başımı kaldırdım. kafamı kaldırdığım da esmer bir kız vardı bana gülümseyerek konuştu.

"selam ben Hayat yanım da olan boş suratlı da Ege pek konuşkan bir insan değildir."

Esmer kız konuştuğun da gülümsedim esmer kız çok güzeldi Hayat ismi gibi güzel Ege ise tam tersi aynı ben gibi uykucu.

"Bende Nehir ama Irmak ."

Kız benim halimi anlamış gibi bana bakarak konuştu.

"İyi misin sanki bu okula istemeyerek gelmiş gibi duruyorsun."

Bu kız sanki benim zihnimi okur gibi duruyordu. tabi bende durur muyum hemen cevap verdim. parmaklarımı kıtlatarak cevap verdim.

" Aslında ben anne ve babamın isteğiyle geldim."

Ege ve Hayat bana üzgünce bakıyordu. Ben onlara üzülmemelerini istiyorum Umuttan sonra en yakın arkadaşlarım bunlar oldu. Fakat pek inandığim da söylenemez.

"Benim için üzülme hem ben buraya geldiğim için daha mutluyum."

"Neden ."

Dedi esmer kız .

"Eğer ailem beni umursasaydı beni bu okula göndermezdi ama ben Irmak isem bu okula sırf en yakın arkadaşım için gelirdim. Ana ne yazık ki onu bulamadım. Ben asla üzülmem, elbet o benim karşıma çıkacaktır. "

HER AN HER ŞEY OLABİLİR GÖZLERINI DÖRT AÇ

"Anladım."

dedi asla konuşmayan Ege biz genel kültür konuşurken Seda hoca geldi. Benim yüzüm yıllar sonra güldü.

"Günaydın sevgili yeni öğrencilerim ilk ders sizlerle tanışalım sonra ısınma yapıcağız evet oglum senden başlayalım isim sadece."

Dedi ve isimler yagdı.

"ELİF."

Bu kız çok sakindi nedense birazda süslü demEKKİ YÜZÜNÜ arkasında çirkin oldugunu düşünüyor ama belki olmaya da bilir ön yargılı olmayalım. Sıra bana geldinde adımı söyledim.

"Nehir ama Irmak ."

................................................................................................................................................................

artık odama gitmem gerekiyordu. dersler bitti ama Ayşe ana dan formamı olmam gerekiyordu. Ayşe ana dan formayı alıp odama çıktım. YataĞımın başında Bir kaĞıt ve Üstunde yazılar vardı .

"Bu da ne ah olamaz ormanmı gerçekten hangi insan bana bunu yazdı. yok ormana gitmem gerekiyormuşum da neyse ben Umut mu ne buraya gidecegim gece .

SON

























SELAM NASILDI

SİZCE NEHİR AMA IRMAK GİTMESİ GEREKİR Mİ



Hayat Okulu Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin