"Bende geliyim noluuuur"
"Hayır lan bu sadece ikimize özel bir date olacak senin ne işin var orda"
Jeongin ve Felix bir olmuş benimle lunaparka gelmeye çalışıyorlardı.
"Ama abi bu lunapark yani anlıyonmu bensiz olmaz"
"Bizsiz"
"Evet bizsiz olmaz"
"Hayır "
Felix gözlerini büyütüp jeongine döndü.
"Lan biz niye kendimiz gitmiyoruz buna gerek varmı kendimiz gidek "
"Bu mu ayıp oluyo ama"
"AAAAAA hakkatten lan "
Felix kolunu jeongine uzattı jeonginde felixin koluna girdi.
"Hadi ezik biz lunaparka gidiyoruz sen burda bekle bekleyebildiğin kadar" deyip sallana sallana kol kola gittiler. Aman.
"kaç saat oldu Ya gelsene bacağın mı koptu mübarek"
Bankta herzamanki yerime oturup kendi kendime konuşmaya başladım sonra arkandan bir ses duydum.
"Hayır changbin bu onunla benim aramda gelemezsiniz"
"Ya abi o kadar yalvardık gelelim ne olur "
"Olmaz diyom la olmaz"
Uzun çocuk konuştu.
"Aman senin lunaparkina kalmadık"
Yanindaki kısa çocuğun koluna girmişti.
"Hadi aşkım biz kendimiz gidelim"
"Senin sevgilin yokmuydu"
"Doğru yavşak piç benim sevgilim var uza" diyip çocuğu itmişti çocukta göz devirmişti.
"Aman yarram neyse bizde korku evine gideriz dimi Hyunjin "
"Aynen bekle ne "
"Hadi" deyip arkalarını dönüp yürümeye başladılar.
Ben onları izlerken minho parka doğru döndü ve gözgöze geldik. Kahretsin yakalandık neyse bisey olmaz. Koşarak yanıma geldi."Gelmişsin fazla bekletmedim dimi"
Yok canım bir 3, 4 saat falan bekledim o kadar.
"Yok bende yeni gelmiştim beklemedim yani"
"Tamam o zaman Hadi gidelim"
Elini bana uzattı ve beni kaldırdı ama bida hiç bırakmadı ve yürümeye başladık . Şu an sevdiğim adamla el ele tutuşmuş bir şekilde yürüyorum.
"Eğer rahatsız olduysan bırakıyım "
"Hayır aksine şu an çok rahatım"
Gülümseyip önüne döndü.
"Sana saçma ama bisey sorcam ben genellikle saçma sorular sorarım da"
"Istediğin sorabilirsin"
"Tamam sevdiğin birine nasıl bir iltifat edersin"
"Hmm hiç düşünmedim ve bilmiyorum sen ne derdin"
"Aslında bende pek düşünmedim ama aklıma gelen ilk şeyi derdim"
"Yani"
Tam konuşacakken bir yerden kedi çığlığı duydum.
"Bekle sende duydun mu"
"Neyi"
Minhonun elini bırakıp-ne kadar istemsemde- sesin geldiği yere doğru koşmaya başladım.
"Gel pisi pis- NAPIYONUZ LAN SİZ"
birkaç tane çocuk yavru bir kediyi bacaklarından tutmuş ve çekiştirmeye çalışıyorlardı. Hemen kedinin yanına gidip çocuğa tekme attım.
"AM YARMASI ORUSPU ÇOCUĞU NAPTIĞINI SANIYOSUN "
Çocuğa bir tane daha yumruk attım sonra zaten hemen yere çakıldı bende kediyi kucağıma alıp yüksek bir yere koydum.
"Sen hayırdır ha"
Çocuk yerden kalkıp
tam bana yumruk atacakken biri arkadan elini tuttu. Kim Hasmetli Minhom tabikii"SEN KIME VURDUĞUNU SANIYORSUN LAN PUST"
Minho ilk bana baktı sonra çocuğa yumruğu geçirdi. Çocuk hemen yere yapıştı. Güçsüz velet. Minho bu defa yerdeki çocuğun tam karnına tekmeyi koydu. Şu an asla onun midesi olmak istemezdim. Diğer çocuklar teker teker kaçmaya başladılar Minhoda yerdekini kaldırdı.
"Bir daha herhangi bir canlıya zarar verirsen yemin ederim seni bulurum ve şu ankinden daha beter yaparım"
Diyip çocuğu itmişti çocukta diğerlerinin arkasından kaçmıştı. Ortalık sakinleşince Minho yanıma gelmişti."İyimi"
"Bilmiyorum bayıldı heralde"
Elimden tutup ayağa kaldırdı.
"Hadi gel veterinere götürelim ne olur ne olmaz"
Yavruyu kucağıma alıp Minhonun pesinden gitmeye başladım. Daha fazla aşık oldum ben bu adama.
~~~Kediyi veterinere getirdik doktorlar şu an kontrol ediyo biz de minho ile kapıda bekliyoruz. Kapı açıldı hemen ayağa kalktık.
"O iyi dimi"
"Evet derisi biraz zedelenmiş ve biraz değil baya ama neyse sahiplenecekmisiniz"
Hemen öne atladım
"Evet ben sahiplenmek istiyorum"
"Tabi gerekli şeyleri yaptıktan sonra sahiplenebilirsiniz şurdan"
Kadının gösterdiği yere gidip gerekli işlemleri yaptım. Bu yavru artık Benim yavrum.
"Gorebilirmiyim"
"Tabi de ameliyat falan olmadı Sadece kontrol ettik"
Ne diyon kadın. Kadına ters bakış atıp içeri girdim Minhoda peşimden geldi. Küvette uyuyan kediye baktık.
"Isim vercek misin"
"Tabiki "
Ne buldun aklında bi şey varmı"
"Hiç düşünmedim sen bul istersen nasıl olsa sen kurtardın sayılır"
Elini çenesine atıp düşündü.
"Minsung"
Minsung
~~~
MİNSUUUNG