Selam.
İlk defa yorum sınırı koyucam çünkü yorum gelmiyor. En az 15 yorum gelmeden yb yok
-
"Neyi anlatacaksın Chang? "
Oğlan bu buz gibi cevaba karşılık uzun süredir tuttuğu nefesini bıkkınlıkla karışık bir hüzünle vermiş ve başıyla onlardan biraz ötede sessizce oturan altılıyı işaret etmişti.
"Onları da çağır, hepinizin dinlemesini istiyorum. "
Felix başını sallamış, hızlı adımlarla yanından uzaklaşmıştı oğlanın.
Changbin derin bir nefes verip hangi kısımları es geçip hangi kısımları anlatması gerektiğini son kez düşünmüştü.
'Hadi. 'demişti kendi kendine.
'Koca bir yılda yaşanan her şeyi bir dakikada özetleyebilecek misin bakalım?'
-
Sekiz oğlan da Felix'in birkaç şey geveleyip gelmelerini istemesi üzerine parktaki masalardan birinde toplandığında hiçbiri ne söylemesi veya ne söylememesi hakkında fikir sahibi değildi.
Konuşup konuşmamak konusunda bile kararsız kalmışlardı.
Ancak bazı şeylerin artık ortaya çıkması gerekiyordu değil mi?
Bunun için de konuşmaları gerekiyordu.
Çünkü ne yazık ki bu masadaki kimse kelimeler olmadan anlaşamazdı.
Herkesin akıllarında beliren o sorunun cevabını almaları için de 'Changbin'in kelimelerine' ihtiyaçları vardı.
Changbin ise ihtiyaçları olan o kelimeleri onlara vermeye hazırdı.
Küçük bir öksürükle boğazını temizleyip oldukça basit bir yapıya sahip olan şu kelimeyi çıkarmıştı ağzından;
"Selam. "
Herkes küçük bir mırıldanmayla ona karşılık verirken artık konuya girmenin daha mantıklı olacağını düşünmüştü Changbin.
"Bazı şeyleri bir de benim ağzımdan dinlemenizi istiyorum. "
O sıra hepsinin aklına o gün müdürün odasında iken Bay Seo'nun söyledikleri dank etmişti.
"Şirketimiz battığından dolayı Changbin'i başka bir okula nakletmek zorunda kaldım. "
Ancak Changbin'in söyledikleri onunkilere ters düşüyordu.
"Babam okul müdürü ile kendi aralarındaki bir takım sorunları çözemediği için kaydımı başka bir okula aldırdı. "
"Tam olarak nasıl sorunlar? "diye sorarak konunun detaylarına inmesine sebep olmuştu Minho.
"Bay Dong ile yaşadıkları ilişkinin öğrenilmesi gibi sorunlar. "
Yedi oğlan da birbirlerine şok olmuşçasına bakmaya başlarken sormuştu Hyunjin;
"Bize bunun bir söylentiden ibaret olduğu ve hicbir zaman yaşanmadığı söylendi? "
Changbin kaşlarını kaldırıp konuşmuştu.
"Size tam olarak ne anlatıldığını dinleyebilir miyim? "
Minho başını sallamış ve çetenin kurucusu olarak dinlediklerini anlatma görevini üstlenmişti.
"Bay Seo, yani baban bize..."
Flasback
"Evet... " demişti Bay Seo gizliden gizliye okul müdüründen, orospuluk söylentisi hakkında bir açıklama bekleyen oğlanlara. "Şimdi de ben birşeyleri anlatsam, size uyar mı? "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
School Life/Minsung
FanfictionLisenin en güzel, gençliğinin en heyecanlı yıllarında yeni bir okula başlamak zorunda kalan Han Jisung ve başladığı okulda herkesin uzak durduğu bir çetenin üyesi olan Lee Minho Yan Shipler; Hyunin Chanmin Changlix