(Bu benim kendi AU'mdur.İsmi böyle evet çünkü benim AU'mun %90'ında senin etkin var. Yani o nedenle AU'nun adınartık böyle.)
Osmanlı İmparatorluğu; Erkek/Pasif
Alman İmparatorluğu; Erkek/Aktif─── ・ 。゚☆: *.☽ .* :☆゚. ───
Osmanlı İmparatorluğu odasında oturmuş geçen gün aldığı kitabını okuyordu. Kapının çalması ile başını kitaptan kaldırdı ve parmağını kaldığı satıra koyup kapıya baktı.
"Evet?"
Kapının açılması ile Alman İmparatorluğu'nun başını kapıdan içeri sokması bir oldu.
"Eh- merhaba Osmanlı."
Osmanlı İmparatorluğu gelenin Alman İmparatorluğu olduğunu görünce tebessüm etti ve kitabının arasına bir kalem koyup kitabı yandaki komidinin üstünde koydu.
"Merhaba, içeri gel, durma öyle."
Osmanlı İmparatorluğu biraz toparlandı ve bağdaş kurup oturdu. Alman İmparatorluğu ise gülümseyip içeri girdi ve kapıyı kapattıktan sonra onun yanına oturdu.
"Bir şey mi oldu?"
"Ah hayır, sadece Bulgaristan ve Avusturya evden çıktı. Bende yanına geleyim dedim."
Osmanlı İmparatorluğu, Alman İmparatorluğu'na döndü.
"İyi yaptın, ama nereye gittiler?"
"Bilmiyorum Bulgaristan zaten mecburen gidiyor, ülkesi hala yıkılmadı. Avusturya da onunla gitti."
"Hmm.. Anladım."
"Sen ne yapıyorsun?"
"Ha- hiç. Kitap okuyordum."
"Hmm, bakabilir miyim?"
"Tabii, elbette."
Osmanlı İmparatorluğu kitabı alıp Alman İmparatorluğu'na uzattı. Alman İmparatorluğu da atkasına yaslanıp elindeki kitabı incelemeye başladı.
"Güzel"
"Evet, güzel"
Alman İmparatorluğu kitabı geri verince dizlerini karnına çekti.
"Sen ne yapıyordun?"
"Ha.. Yatıyordum."
Alman İmparatorluğu gülümseyince Osmanlı İmparatorluğu'nun gülümsemesi de büyüdü.
"Belli oluyor."
"Ha?"
Osmanlı İmparatorluğu elini Alman İmparatorluğu'nun karışmış saçlarına götürdü ve biraz düzeltti.
"Eh-"
Alman İmparatorluğu hafifçe başını eğdi ve Osmanlı'ya yaklaştı. Osmanlı İmparatorluğu ise elini uzatıp Alman İmparatorluğu'nun saçlarını okşadı. Alman İmparatorluğu ise halinden memnun bir şekilde mırıldanıp Osmanlı İmparatorluğu'nun göğsüne yattı.
"Eh-"
Alman İmparatorluğu gözlerini kapatıp Osmanlı İmparatorluğu'na sarılınca Osmanlı da bir kolunu onun sırtına doladı ve eli ile saçlarını okşamaya başladı. Kendi kendine gülümsüyordu Alman İmparatorluğu daha rahat yatsın diye hafifçe uzandı ve saçlarını öyle okşamaya devam edip ikisinin de üstünü örttü.
"Teşekkürler"
"Ne demek, rica ederim."
Alman İmparatorluğu rahat bir nefes aldı ve iyice göğsüne yaslandığı Osmanlı'yı kavrayıp yerleşti...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
☮ 𝐎𝐭𝐭𝐨𝐑𝐞𝐢𝐜𝐡 𝐀𝐔'𝐬 ☮〢𝐂𝐇
Fanfiction𝐓𝐡𝐞𝐫𝐞 𝐢𝐬 𝐧𝐨𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐬𝐭𝐫𝐨𝐧𝐠𝐞𝐫 𝐭𝐡𝐚𝐧 𝐚 𝐬𝐨𝐟𝐭 𝐬𝐨𝐮𝐥. ( 𝐆𝐞𝐫𝐦𝐚𝐧 𝐄𝐦𝐩𝐢𝐫𝐞 𝐱 𝐎𝐭𝐭𝐨𝐦𝐚𝐧 𝐄𝐦𝐩𝐢𝐫𝐞 )