(Bölümde smut var,ama ben yazmadım. Sadece bir rp. )
Osmanlı İmparatorluğu; Erkek/Pasif
Alman İmparatorluğu; Erkek/Aktif─── ・ 。゚☆: *.☽ .* :☆゚. ───
Alman İmparatorluğu, odada dolabı düzenleyen Osmanlı İmparatorluğu'nun yanına gelip dolaba bakmaya başladı.
"Duşa gireceğim, bir gömlek alabilir miyim?"
"Tabii"
Osmanlı İmparatorluğu eline gelen bir gömleği alıp yanındaki Alman İmparatorluğu'na uzattı ama Alman İmparatorluğu gitmek yerine orada dikilmeye devam etti. Osmanlı da bunu anlamamış olacak ki ona döndü.
"Eee?"
"Ne eee?"
"Duşa girmiyor muydun? Ne oldu? Ben mi yıkayayım seni."
"Olur."
Osmanlı İmparatorluğu kollarını kavuşturup güldü ve kendisine sırıtarak bakan Alman İmparatorluğu'na bir bakış attı.
"Şansına küs işim var."
"Tüh"
Osmanlı İmparatorluğu kendi kendine gülerek tekrar dolaba döndü ve işine devam etti. Daha sonra birden havalandığını hissedip telaşla kıpırdadı.
"Hah- Alman-"
"Evet?"
"Ne yapıyorsun?"
"Kucaklıyorum, sen seversin sarılmayı."
"Evet ama korkutmasan iyiydi."
"Merak etme olmaz bir şey ben buradayım."
".. Senden korktum zaten-"
"Şhhh"
"Öyle olsun"
Osmanlı gülümseyip öylece yere bakmaya başlayınca Alman İmparatorluğu onu götürüp yatağa bıraktı.
"Yolculuk için sağol, şimdi hadi bırak beni."
"Yok ya.."
Alman İmparatorluğu yatağa çıkıp Osmanlı İmparatorluğu'nu omuzlarından yatağa bastırınca Osmanlı tepki verdi.
"Aaa.. Olmaz ama hadi kalk."
"Neden olmasın?"
"Öyle"
"Olmaz bir şey hadi hadi."
"Olur"
"Yapma ama.."
"..."
Osmanlı İmparatorluğu iç çekince Alman İmparatorluğu bunu izin verilmiş gibi algıladı ve sırıtıp dizi ile onun bacak arasına baskı uyguladı. Osmanlı, Alman bacak arasına baskı uygulayınca yüzündeki değişim net bir biçimde fark ediliyordu, başını çevirip başka bir tarafa baktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
☮ 𝐎𝐭𝐭𝐨𝐑𝐞𝐢𝐜𝐡 𝐀𝐔'𝐬 ☮〢𝐂𝐇
Fanfiction𝐓𝐡𝐞𝐫𝐞 𝐢𝐬 𝐧𝐨𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐬𝐭𝐫𝐨𝐧𝐠𝐞𝐫 𝐭𝐡𝐚𝐧 𝐚 𝐬𝐨𝐟𝐭 𝐬𝐨𝐮𝐥. ( 𝐆𝐞𝐫𝐦𝐚𝐧 𝐄𝐦𝐩𝐢𝐫𝐞 𝐱 𝐎𝐭𝐭𝐨𝐦𝐚𝐧 𝐄𝐦𝐩𝐢𝐫𝐞 )