2-Genderbend AU

331 31 51
                                    

Osmanlı İmparatorluğu; Kadın/Pasif
Alman İmparatorluğu; Kadın/Aktif

─── ・ 。゚☆: *.☽ .* :☆゚. ───

Alman İmparatorluğu koltukta oturmuş Avusturya'nın baykuşu ile gergin anlar yaşıyordu.

"Avusturya şu aptal baykuşunu al şuradan-"

"Anlamadım? Ne cüretle baykuşuma aptal dersin"

"Saçlarım ile bir sıkıntısı var.."

"Çok seviyor demek ki ben ne yapayım."

"Avusturya!"

"Tamam tamam. Ruhe gel."

Avusturya yaklaşıp koltukta Alman İmparatorluğu'na bakan kuşa kolunu uzattı. Ruhe bakışlarını ayırmadan Avusturya'nın koluna çıkıp bakmayı sürdürdü.

"Eh-"

Alman İmparatorluğu kuşa bakmayı sürdürürken Osmanlı İmparatorluğu içeri gelip ikisinin yanına geldi. Sonra Alman İmparatorluğu'na döndü.

"Merhaba ne yapıyorsunuz?"

"Eh, hiç."

Alman İmparatorluğu ve Osmanlı İmparatorluğu konuşurken Ruhe, önünde duran kadının başının yarısından itibaren başlayan ve gevşekçe boynundan dolanıp arkasından aşşağıya sarkan turuncu kumaşın ucunu pençesi ile tuttu. (Gelenek veya süs olarak sayabilireiniz. Dinî bir şey değil yani.) Osmanlı başını çevirdiği zaman ise saçına takılı olan kumaş çekildi ve başı geri gitti.

"Ah-"

Osmanlı İmparatorluğu arkasını dönüp bozulan saçlarına ve kumaşa baktı.

"Ben diyorum Avusturya bu kuşun sorunları var."

Avusturya gözlerini devirince Alman İmparatorluğu yavaşça ayağa kalkıp Osmanlı'nın başındaki kumaşı çıkarttı.

"Yardım edeyim."

Osmanlı İmparatorluğu gülümsedi ve başı ile onayladı.

"Teşekkürler"

Alman İmparatorluğu elindeki ipek kumaşı okşarken Osmanlı saçlarını eli ile tarayıp düzeltti ve perçemlerini kenara çekti. Başını kaldırınca Alman İmparatorluğu'nun, kumaşı saçma bir şekilde başına sarmış kendine baktığını fark etti ve eli ile ağızını kapatıp gülümsedi.

"Ne oldu güzel olmadı mı?"

"Şey, oldu ama.."

Osmanlı elini uzatıp kadının kalçalarını kapatacak kadar uzun olan ve taktığı şalın altından çıkan sarı saçlarına dokundu ve bir tutam alıp ona gösterdi.

"A-"

Osmanlı İmparatorluğu gülümseyince Alman İmparatorluğu da gülümseyip kumaşı olan uzattı. Osmanlı da el pratikliğiyle hemen kumaşı başına sardı ve eskisi gibi yaptı.

"Güzel oldu."

"Teşekkürler..Gel benimle"

"Eh, peki?"

Osmanlı İmparatorluğu elinde odasına götürmek için aldığı ama bir türlü fırsat gelmediği için götüremediği poşeti de aldı ve odasına gitti. Alman İmparatorluğu da içeri girip kapıyı kapattı ve odadaki bir sürü bitkinin arasından bir tanesi ile bakışmaya başladı. Osmanlı ise getirdiği poşeti bir kenara koydu ve bir çekmeceyi açıp içinden kendi taktığına benzer siyah bir kumaş çıkardı ve Alman İmparatorluğu'na yaklaştı.

"Alman"

"Hm?"

Alman İmparatorluğu bitkiyi dürtüklemeyi kesip Osmanlı'ya döndü ve karşısındaki kadının elindeki kumaşa baktı.

"Eğer bana takmak istiyorsan söyleyeyim bu suçlarlar işe onu başaramazsın-"

"Biliyorum, başka bir örgüt yapacağım. Arkanı dön."

Alman İmparatorluğu itiraz edecek gibi olduysa da karşısındaki kadın öyle gülümseyince dayanamadı ve kabul ederek arkasını döndü. Osmanlı ise biraz onun saçlarını düzelttikten sonra elindeki şalı da araya katarak saçlarını örmeye başladı. El sonunda ucuna geldiği zaman artan kumaş ile saçlarını bağlayıp çekildi. Alman İmparatorluğu saçlarındaki hissiyat ile onun ne yaptığını anlamıştı. Ellerini çekince ona döndü.

"Teşekkürler"

"Rica ederim."

Osmanlı, Alman İmparatorluğu'nun başını hafifçe okşadı ve çekildi. Alman İmparatorluğu'nun ise burnu ve yanakları hafifçe kızardı ve gülümseyip odadan çıktı. Daha sonra doğruca banyoya gidip saçlarını incelemeye başladı. O sırada koridordan omzunda Ruhe ile geçen Avusturya onu fark edip banyoya girdi ve Alman İmparatorluğu'na yaklaştı.

"Saçların güzel olmuş."

"Ha?"

Alman İmparatorluğu arkasına döndü ve Avusturya'ya baktı.

"Ah evet, güzel oldu. Osmanlı'nın işi."

"Belli, sen öyle becerikli değilsin zaten."

Alman İmparatorluğu sömürüp kendi saçlarına bakan Ruhe'ye döndü ve ellerini saçlarına götürüp kaşlarını çattı.

"Tanrı şahidim olsun ki Avusturya eğer o kuş saçlarıma dokunmaya kalkarsa onu kaptığım gibi tüylerini yolar ve kuş tüyü yastık yaparım onu anladın mı?"

"Haa! Canı kadın seni.."

"Avusturya kaybol."

"İyi iyi."

Avusturya kuşuna sarılıp gidince Alman İmparatorluğu söylenerek tekrar arkasını döndü ve son kez saçına bakıp gülümsedikten sonra banyodan çıktı...

(Meral etmeyin saçını yıkadı..)

☮ 𝐎𝐭𝐭𝐨𝐑𝐞𝐢𝐜𝐡 𝐀𝐔'𝐬 ☮〢𝐂𝐇Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin