3-Swap AU

299 27 80
                                    

Osmanlı İmparatorluğu; Erkek/Aktif
Alman İmparatorluğu; Erkek/Pasif

(Lütfen yorum yapalımm)

─── ・ 。゚☆: *.☽ .* :☆゚. ──

Osmanlı İmparatorluğu mutfağa girip orada oturan ve birşeyler yiyen Alman İmparatorluğu'nun yanında bitti.

"Merhaba Alman"

Alman İmparatorluğu başını kaldırıp Osmanlı'ya gülümsedi.

"Merhaba Osmanlı"

Osmanlı biraz aval aval etrafa baktı. Sonra tekrar Alman'a döndü.

"Bir şey mı pişirdin?"

"Ha, evet. İster misin?" 

"Hmhm, olur"

Alman İmparatorluğu ayağa kalkmaya yeltenince Osmanlı hızla kalktı ve omuzlarına bastırarak geri oturdu.

"A ben hallederim sen otur."

"Eh- peki öyleyse."

Osmanlı kendine biraz yemek alırken Alman İmparatorluğu devam etti. Osmanlı karşısında oturunca ise ona gülümsedi. Osmanlı da gülümseyerek karşılık verdi ve önündeki yemeğe yumuldu.

"Hm, bu güzel."

Alman İmparatorluğu kendi tabağını kaldırırken Osmanlı'ya döndü.

"Gerçekten mi? Teşekkürler."

"Ne demek, rica ederim."

Osmanlı gülümseyip yemeye devam edince Alman İmparatorluğu da mutfaktan çıktı. Osmanlı da bir süre sonra tabağını kaldırıp banyoya gitti ve sonra Alman İmparatorluğu'nun peşinden gidip içeride yanına oturdu.

"Ne yapıyorsun?"

"Hiç, öylesine duvara bakıyorum."

Osmanlı bir anlığına duvara bakınca Alman İmparatorluğu hafifçe güldü ve arkasına yaşlandı.

"Boşver duvarı"

"Hmm... Ne yapayım"

Osmanlı cevap vermek yerine Alman İmparatorluğu'nun dizlerine yattı ve uzun sarı saçlarını parmağına dolayıp oynamaya başladı.

"Harika"

"Değil mi?"

Alman İmparatorluğu gülümseyerek saçlarını Osmanlı'nın kahverengi saçlarına daldırdı ve okşamaya başladı. Osmanlı ise olduğu yerde gözlerini kapatmış, mutlu mutlu Alman İmparatorluğu'na sarılıyordu. Daha sonra esnedi.

"Uykun mu var?"

Osmanlı gözlerini açmadan cevapladı;

"Hmmm.. Biraz, din uyku tutmadı."

"Ah- anladım.. Sen uyu en iyisi."

Alman İmparatorluğu bunu söylerken  köşede duran ince battaniyeyi almış, Osmanlı'nın üstünü örtmüştü bile. Osmanlı başını hafifçe ona çevirip gözlerini araladı. Uykusu olduğu belliydi.

"Rahatsız olursun ama-?.."

"Merak etme olmam ben, sen uyu hadi."

"Hmm.. Peki."

Osmanlı tekrar yattı ve gözlerini kapatıp sarıldı. Alman İmparatorluğu ise onun saçlarını okşamaya devam ediyordu. Daha sonra yavaşça başını eğdi ve dizlerinde yatan adamın başına ufak bir buse kondurup tekrar arkasına yaslandı. Osmanlı ise başında hissettiği öpücük ile hafifçe gülümsedi ve uyuyakaldı..

(Olm çok tuhatı- güzel olmadı belki ama yani bilmem garip geldi-)

☮ 𝐎𝐭𝐭𝐨𝐑𝐞𝐢𝐜𝐡 𝐀𝐔'𝐬 ☮〢𝐂𝐇Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin