5-Şizofreni AU

283 27 52
                                    

Osmanlı İmparatorluğu; Erkek/Pasif
Alman İmparatorluğu; Erkek/Aktif

Asgrad- =^=

─── ・ 。゚☆: *.☽ .* :☆゚. ──

Osmanlı İmparatorluğu bitkilerini sularken Alman İmparatorluğu yavaşça arkasından gelip ona sarıldı. Osmanlı İmparatorluğu, Alman İmparatorluğu yavaş sarılsa bile ürküp ona baktı.

"Ah, sen miydin?.."

"Eh şey- evet.. Üzgünüm. Korkutmak istemedim."

Osmanlı İmparatorluğu tebessüm etti.

"Önemli değil merak etme."

Osmanlı İmparatorluğu gülümseyip çiçeklerini sulamaya devam ederken Alman İmparatorluğu arkasından gelip kollarını beline doladı ve başını onun saçlarına yasladı.

"Yardım lazım mı?"

"Ah hayır sağol, bitirdim zaten."

Osmanlı İmparatorluğu gerçekten de bir site sonra işini bitirip ellerini silkeledi ve Alman İmparatorluğu'na döndü.

"Gel içeri girelim.. Çay yapayım."

"Hmmm, güzel fikir. Sevdim. Hadi gidelim."

Alman İmparatorluğu gülümseyip Osmanlı İmparatorluğu ile beraber içeri girdi.

"Sen otur. Ben hemen getireceğim."

"Eh- ısrar ediyorsan-"

Osmanlı memnun olduğu belli bir şekilde mırıldanıp mutfağa gitti. Suyun kaynamasını beklerken başparmağını, yüzük parmağındaki yüzüğe getirip biraz çevirdi ve kendi kendine gülümsedi. Su kaynayınca ise hayal aleminden çıkıp elindeki iki bardak ile içeri, Alman İmparatorluğu'nun yanına gitti ve bir bardağı onun önümdeki sehpaya bıraktı.

"Teşekkürler Osmanlı."

"Lafı mı olur."

Osmanlı İmparatorluğu tebessüm ederek Alman İmparatorluğu'nun yanına sokuldu ve çayından bir yudum aldı. Sonra başını ona yaslayıp mırıldandı. Alman İmparatorluğu ise halinden gayet memnun bir şekilde Osmanlı'nın saçlarını okşarken arada kendi içeceğinden yudum alıyordu. İkili o şekilde konuşmaya dalmışken kapının çalması ile sohbetleri bölündü.

"A ben bakarım-"

Osmanlı İmparatorluğu elindeki bardağı bırakıp kalktı ve gidip kapıyı açtı. Karşısında oğlu Türkiye'yi görünce ise tebessüm etti.

"Ah Türkiye, ne güzel süpriz. İçeri gel."

Türkiye de babasına gülümseyip içeri girince Osmanlı kapıyı kapatıp onu salona götürdü ve oturup Alman İmparatorluğu'na döndü.

"Geldim"

"Ne?"

Osmanlı, Türkiye'ye dönüp başını eğdi.

"A sana demedim"

"Ha- kime dedin o halde-?"

"Ne demek kime dedim? Ona dedim elbet-"

Osmanlı İmparatorluğu başını Alman İmparatorluğu'nun olduğu yere çevirince öylece kalakaldı çünkü orada boş bir koltuk ve ağızına kadar dolu bir bardaktan başka bir şey göremedi...

(Evet bazılarımız bilir böyle mükemmel şaşırtıcı sonlar yazmaya bayılırım ^^")

☮ 𝐎𝐭𝐭𝐨𝐑𝐞𝐢𝐜𝐡 𝐀𝐔'𝐬 ☮〢𝐂𝐇Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin