PARK

51 2 2
                                    

Veče 21:00,grupica se okupila u kafiću sem Ines naravno.Nju ili boli noga ili je dobila.Uglavnom
Sedele su u kaficu Ema,Sara,Irina i Rebeka,ogovarale su ljude kao po običaju dok nije došao Sarin dečko Dušan.

"Da li to neko kuca na vrata ili se meni čini?"kaže Rebeka dok ustaje i otvara vrata,čudilo ih je što je ona ustala da vidi ko je verovatno je mislila da je njen brat Sabahudin opet izašao napolje sa psom.

"Ma to je ovaj Sarin."Rebeka otvara vrata."Saro kupio sam ti paf,i ćao svima"kaže Dušan.

Dušan sedne pored sare i zagrli je."hvalaaaaa"Sara se prodere.
"Jebote sta se dereš"Irina se žali dok namešta kosu."i saznali ste da li će doći Ines ili opet sere nešto?"Ema pita,svi su joj rekli ne.

Vreme:21:56

Rebekin POV:

Igram bridž sa Dušanom i pobedjujem,mnogo sam ponosna na sebe."zove me mama cekaj"Uzela sam telefon i javila sam se mami,rekla mi je da moram pod hitno kuci jer je Sabahudin nervira."ajde vidimo se sutra ja stavrno moram ići"počela sam da se pozdravljam sa svima i krenula ka vratima.

"Ideš jer ti dosadno ili ti se sere?"kaže mi Ema."ne već moram,mrš"

Krenula sam ka vratima a napolju
Mrkli mrak,barem bandere rade ako ništa.

Krenula sam ka parku pošto mi je to nekako najbliže,počela sam da se tresem jer je napolju jako hladno a i bojim se, debil sam što nisam čekala Emu ili Irinu da krenu kući pa da idemo zajedno  ali jebiga kasno je.

Bila sam već na pola puta dok me nešto nije počelo gadjati šljunkom.
"BERNI JEBEM TI MATER"proderala sam se opasno.

Okretala sam se oko mene da vidim ko je to bio ili da li se sakriva,bila sam jako uplašena.Pocela sam polako da hodam bila sam blizu parka dok nisam videla crnu figuru, počela sam da vrištim ko da me neko kolje.

Ta crna figura je krenula da trči prema meni dok sam ja trčala nazad do kafića do kojeg nema šanse da stignem.Zapela sam na pola puta i tad sam mislila da mi je kraj, ta figura je neki čovek sa maskom duha i nekim kostimom.

Prekrio mi je usta sa njegovom rukom dok sam ja umrila od vrištenja.Seo je na mene i uzeo njegov nož.Ubo me je sa tim nožem dva puta,kad je hteo treći put čula sam sirene policije.Verovatno je neko pozvao pošto smo bili nasred ulice gde ima ljudi.

Kada je policija stigla hitna je Bila iza njih ali je taj ubica nestao.Ni trag nije ostavio.
Ja sam istraumirana jako, upravo su me stavili u ona kolica i odneli u hitnu pomoć.

Vreme:Ponedeljak 9:00AM

Rebekin POV:

To je vreme kad sam se ja probudila iz moje "kome"
Uglavnom jako sam se povredila čak sam i nogu skoro slomila ali hvala Bogu nisam.

Kada sam otvorila oči videla sam moju mamu,Emu,Irinu,Saru i Ines.

"Kako si Rebeka,Sta ti je taj majmun uradio,kako je izgledao" počele su da me ispituju razna pitanja ali sam im ja rekla celu priču.

Kad sam im ispričala sve zigledale su jako uplašeno.

"I da...Ines gde si ti bila?" Pitala sam je lepo."kući gde ću bit"kaže Ines "logično" Ema odgovori.

"Veruj ispratila bi te do kuće da sam bila juče napolju"kaže mi Ines.

Ništa posebno nismo radili posle tog malog ćasnkaja meni je bilo vreme da odem kući tamo da se odmaram.

"Ajde Rebeka idemo"moja mama kaže meni,ja ustanem i odvedu me do auta.

Vreme: 12:00 podne

Ničiji POV:

"I Rebeka koje je visine otprilike bio taj čovek?" Sara isptijue Rebeku i zapisuje na papir.

"Otprilike kao Irina"kad je Rebeka to rekla svi su pogledali u Irinu."Šta svi mogu biti moje visine jebote,i da Sarin dečko je otišao kući odma kad si ti otisla mislim 5 minuta otkad si otisla"

"Dobro ali on je otišao autom." Kaže Sara irini i počnu da se prepiru.

"Da, Saro brate on je meni jako sumljiv,sta ako je on skoro ubio rebeku nožem."Ines se slaže sa irinom.

"Ne serite pričala sam sa njim na pozivu kad je išao kući"odgovori Sara ljutim tonom.

"Suspect list!! Prvi nam je Dušan.."Ines piše na papir.

"On to nikad nebi uradio sta je sa vama!!!"Sara počne da se dere Ines u facu."idi kući molim te rešićemo i saznacemo ko je ovo uradio bez tebe"Ines govori sari dok je izbacuje iz rebekine sobe.Sara je otišla do njenog auta i čekala ostale da izadju nije obraćala pažnju na nista.

"Idem i ja kući.Nisam spavala otkad sam saznala šta se desilo Rebeki."Ema izgovori "i ja" Irina počne da uzima njene stvari"

"Dobro idem i ja,Rebeka molim te zovi nas ako nešto budes videla molim te"kaže Ines.

"Ostavićete me samu!?"

"Nisi sama tu ti je mama,brat i baka"Ema,Irina i Ines joj kažu.

Dok se one pozdravljaju i izlaze napolje Ines vidi rebekinog brata kako leži izboden i sav od krvi ispred kuće.

"EMA ZOVI HITNU I POLICIJI BRZO"svi počnemo da se deremo
Dok policija nije došla.

Sara nam je sada prva na suspect listi odma iznad Dušana.Kako se  ovo moglo desiti nadam se da su kamere uhavatile.

Sara je bila svo vreme u njenom autu kako nije mogla da vidi?

Policja je ispitivala sve nas.

Vreme: subota 18:32PM

Ničiji POV:

Proslo je vec 4 dana otkad se ovo desilo,nikome ništa nije jasno.Polcija je svuda po selu sad ovaj "Ghostface" kako ga ljudi zovu nema šanse da ubije još nekog policija je na sve strane.

To ćemo još saznati.

A/N ja evo ne znam kako mi je sve ovo odjednom palo na pamet ali eto nadam se da imam smisla,ja ću smisliti kako da nastavim a i vi mi možete pomoći.

                  
                                       973 words

UBOD XWhere stories live. Discover now