NOŽ

36 2 2
                                    

Vreme: 9:20AM

Ničiji POV:

Ines je trenutno u njenoj sobi pisala na papir neki plan za Ghostface-a dok su Ema,Sara,irina i Rebeka sedele na njenom krevetu u njenoj sobi i gledale u telefon.

Rebeka je bolje ali još uvek joj je uvijena noga.

"Alo pogledajte ovo."kaže Irina.

Irina im svima pokaže nove vesti da je jedan čovek ubijen na stanici u njihovom selu u ponoć.

"Jebote,a nema policije svuda kao što su rekli??"Ema pita

"Izgleda da ne."Ines kaže dok se okrece na njenoj stolice i ustane

"Ja opasno moram u toalet,pogledajte moj plan dok ja obavim moj posao."Ines im da papir na kojem je napisala "plan" i ko bi mogao biti Ghostface.

Na papiru piše:1.Dušan-previse sumljiv,ode kući odjednom,vrlo moguće da on ima neke probleme u glavi i vrlo moguće da je on ubica.
2.Luka: irinin dečko,nikad ga ne viđamo,ali svakako sumljiv.
3.Sara:Moja sestra ali svakako kako nije mogla da vidi rebekinog brata polu živog ispred kuće koji ku*ac.

I to je to od spiska.

"Vov,ali luka? Ni ne poznaje ga skoro?"Irina kaže.

"pitaćemo je kad dodjem iz kupatila"

Vreme:10:20

Ničiji POV:

"Šta si ti tako dugo radila u tom kupatilu jebote."pita je Ema.

"Ne vidite da sam se presvukla??"
Irina im pokaže odelo što je obukla.

"Važi cico"Rebeka joj da papir nazad i pitaju je zašto luka.

"Ne vidite da sam napisala zašto?,dobro izvinite možda ne vidim dobro šta pišem."

"Dobro ali šta ti o-"Irina pauzira.

Neko je upravo udario šakom o vrata,bar je tako zvucelo.

"Sta je to lupilo?"pita Ema
"Otkud znam?,Ines ajde pogledaj molim te!"Rebeka kaže

"Važi ono taman sam sela"Ines ustaje polako sa stolice dok im neko ne uleti u sobu.Naravno to je bio ovaj ghostface odmah je počeo da davi Ines,Irina je skočila na njega i od nazad ga je pokušavala sklonjati.Svi su se jako derali,Ineskini mama i tata nisu bili kuci a ni sestra Sara.

"BEŽI OD MENE JEBEM TI-"Ines se prodere i ghostface je udari šakom u obraz Irina je pala na pod.Ghostface počne da vadi nož.Rebeka je već pobegla sad su samo Ema i Irina tu da pomognu.

Ema je uzela najbližu jaku stvar i udarila ghostface na ledja dok je Irina zvala policiju u dnevnoj.

Ines je uspela da ustane sa poda i počela da udara Ghostface-a.Ghostface je upravo na podu bio ali je uspeo da ustane,izašao je iz kuće dok ga je Ema pokušala uhvatiti ali nije uspela.

Policija je taman otišla.Ghostface je ostavio njegov nož koji je policija odmah uzela.

Ema,Ines i Irina su istraumirane.Ines ima veliku Modricu na nozi i na faci.

Ali gde je Rebeka otišla?

"Gde je Rebeka?"Ines pita dok joj policajac uvija nogu gde ju je ovaj majmun udario.

"Odnela ju je mama kući."policajac joj kaže dok joj sad daje led da stavi na lice.

"Dobiće ona batina od MENE"kaže Irina.

"Okej je bar je ona dobro,još sa tom nogom da se počela boriti pa ja bi umrla majke mi."kaže Ema

Smjeale smo se malo i ako ništa nije smešno ali to smo mi.Policija je upravo pričala sa svima koji su bili blizu nas pošto je Inesin komšija prvi pozvao policiju.

"Ali znate šta sam ja Skontala dok je on bio na meni.Videla sam mu oči bile su mi jako pozna-"Ines kaže ali se policajac okrene i kaže joj da čeka.Uzeo je papir i počeo da zapisuje nešto.

"Nastavi da pričaš."policajac joj kaže.

"Okej..znači imao je kako sam ja mogla videti kroz masku nekako muške oči ali nisam sigurna kakve boje.Bio je otprilike visine kao vi."Ines kaže.

"To je sve što sam videla."

"Dobro...bolje vi da idete kući,oni koji ne žive ovde.Molim vas mi recite vašu adresu."

Ema i Irina su policajcu dali adresu i otišle kući.

Ineskin POV:

"Izgleda da ghostface nije hteo mene prvu da napadne,Videla sam da je prvo hteo irina ali je ona počela da beži iza njega pa je samo krenuo na mene."Ines je rekla Emi,Rebeki,Sari i Irini na video pozivu.

"Ne zna on koga oće,ko god da ovo radi mislim da želi pažnje i popularnost."Ema kaže

"Verovatno,Ajde ja moram da se smirim laku noć"

Svi su izasli iz poziva i otišli na spavanje.

Vreme 1:20AM

Lukin POV

Upravo sam kući bio sam malo pre kod Irine da je vidim kako je,nisam bio dugo jer mi mama nije dala ali uglavnom krenuo sam kući.Kada sam stigao kući video sam otvorena vrata od mog stana,Živim sa mamom ali nije kod mene stalno.

"Mama da li si to ti?" Znam da je jedan ujturu ali svakako.

Počeo sam polako da ulazim u stan.Čuo sam kako je nešto lupilo u kuhinji odmah sam izvadio telefon samo da vidim da me neko zove.

"Ćao,luka."neki čovek sa dubokim glasom mu je rekao.

"Kako ti je bilo kod tvoje devojke?"

"STA OĆEŠ OD MENE KRETENU!!AJDE IZADJI DA TE VIDIM!"Luka mu je rekao i osetio da ga neko uhavtio od nazad.Poziv je bio završen.

"With pleasure" Čovek sa dubokim glasom je rekao,ispalo je da je to Ghostface.

Ghostface je počeo da davi luku od nazad.Luka je pokušao da se odbrani i da ga udari ali nije uspeo,bio je previše jak.

Ghostface je zatvorio vrata od stana i gurnuo luku na vrata.Izvadio je njegov nož i ubo luku u stomak 6 puta.Luka je pokušavao još uvek nešto da uradi ali nije uspeo.

Počeo je da mu zvoni telefon, pokušao je da ga uzme ali ga je ghostface uzeo i javio se.To je Rebeka

"Ćao irina,tvoj mali dečko upravo saznaje šta se dešava ljudima koji ulazi u posao koji se njega ne tiče"ghostface kaže Rebeki dok Rebeka prekine poziv i počne da plače i vrišti dok je verovatno nazvala policiju.

Luka je polako umirao ali je uspeo da uzme nož koji je niodkud bio na podu i taman kada ga je uzeo ghostface mu je izbio nož iz ruke i zabo njegov nož u Lukin vrat.

Već znate šta se njemu desilo.

Sirene su se čule i policija kako se dere.Ghostface je nestao.

Kako će se ovo nastaviti?

A/N e ja se setila nastaviti ovaj story nadam se da vam se sviđa i nastaviću imam ideju molim vas votujte ♥️♥️.I da ova slika to sam ja (Ines) i napravila sam za Novaka (eminog dečka) napraviću za sve kada imala vremena..I da ghostaface koji je innes napao je bio 167cm a onaj što je luku je bio 170cm

1103 words


UBOD XWhere stories live. Discover now