KRAJ?

15 1 0
                                    

Kao što smo saznali Ema i luka su bili u tajnoj "vezi" iza Irininih ledja

"Ovo je bilo neočekivano...Ema i Luka?" Rebeka je bila zbunjena previše,nije sve ovo očekivala da će se desiti.

"Š-sta si očekivala?" Ines pita rebeku.

Rebeka je bacila telefon dole i podigla Ines sa poda.

"Znači ti nisi nikog ubila? Ti nisi kriva za ništa?" pita rebeka.

Ines ju je gledala dok je trljala oči i čistila krv sa sebe.

"Pitala sam te štogot."

Ines joj ne odgovara i brzo uzima nož sa poda i dok još nije ubola rebeku, Sara je uzela najbližu stolicu lupila Ines sa tom stolicom dovoljno da se onesvesti čak i umre.

"...TO SU FEJK PORUKE REBEKA JEBOTE" Sara se izdere na rebeku i baci stolicu na pod.

Rebeka i Sara su uzele Ines i odnele je nazad kod stola za ping pong.

Uzele su Emino telo i stavili pored nje.

"Zovite policiju molim vas ne mogu vise da gledam ovo mesto"Rebeka izgovori napokon

Sara je nazvala policiju rekli su da će biti tu za 5 minuta.Dok policija još nije došla Sara,Irina i Rebeka su spremile ovaj strv što je bio i skontali su da se luka mrda

"Luka se mrda."Irina kaže.

Sara je uzela nož i zabola je u Lukin vrat prenego što je mogao on išta da uradi i bacili su ga iza šanka.

Policija je stigla.

"Deco zamolili bih vas da izađete napolje na ispitivanje mi moramo da istražimo bolje ovo mesto,nešto nije u redu sa njim." Policijac im kaže.

Devojke su izašle napolje Sara i Irina su još jednom pogledale u ineskino telo,verovatno i zadnji put.

Izašle su napolje plakale su sve tri.

"Možete da uđete unutra napolju je veoma hladno." policajac im kaže.

Ušle su nazad unutra posle nekih 15 minuta i sele su skroz nazad kod tih klupica.Policija ih je ispitivala sve živo što je mogla,nije mogla da veruje šta su sve devojke znale.

Policija još nije uzela tela od ubica.

(Pustila mi se pesma daddy issues evo palcem)

"Dobro to je to slobodne ste odnećmo vas mi kući"

Irina je vodila put do vrata dok su je ostali pratili.

"Izvinite ali da li ste vi odneli telo od Ines ili?" Irina pita policajca

"Ne,zašto?"

"Malo je nema.."

Policija je počela da paniči kao što smo i svi mi,tela njenog nje bilo nigde.Čak su išli da gledaju po selu ali ne nema je.

"NE MOGU DA VERUJEM DA NISTE SPOSOBNI DA-" Rebeka se počne derati na sve policajce.

"REBEKA SMIRI SE NAĆEMO JE NEMA SANSE DA SE NE VRATI,NEMA GDE DA ODE" Sara progovori.

Devojke su poslate kući,zabranjeno im je izlazak napolje-svima uglavnom,dok ne nadju Ines.

Vreme je prolazilo brzo,ovo sve što se desilo je postao hit u društvenim mrežama smao kad nema ni traga od Ines.

Sara se setila da se mogu preseliti u novi grad.Ali ne baš daleko od ovog sela.

Kupile su jedan veliki stan u Subotici gde su delile apartmant njih tri.

Ovde nije baš hit o ovome ali ima ljudi koji ni ne izlaze iz zbog ove situacije.

A/N nije kraj imam ja još ideja samo ne trenutno al imam,ovo je jako kratko bar meni ne ovaj chapter nego cela priča bila bi  duža da npr napišem kao sa detaljima ali ja to ne radim,možda jednog dana.VOTUJTEEE ❤️❤️

     
                                         570 words

UBOD XWhere stories live. Discover now