Vreme:13:00PM
Ničiji POV:
Prošlo je 2 dana otkad je Luka ubijen.Nikome nije bilo lako,tek Irini,ne mogu da opišem kako je njoj bilo.
Sada je Lukina sahrana svi stojimo oko njegovog groba.
"Saro,zaboravila sam tvoje cveće daj mi ključeve od auta idem samo po njih"Ines kaže njenoj sestri,Sara joj da ključeve i Ines ide polako do auta.
Irina je upravo plakala zajedno sa Lukinom rodbinom.Rebeka je stojala pored sare,a Ema pored Rebeke.
Sara je imala osećaj kao da je neko gleda,normalno ima puno ljudi ovde ali ovo je drugačije osećala.
Sara se okrenula i videla ghostface-a kako je gleda brzo se okrenula nazad i pogledala opet.Nikog nije bilo.
Prošlo je 10 minuta
"Gde je Ines?"pitala je Rebeka Saru i Emu.
"Treba sad da se vrat-"Ema odgovori."evo me"Ines kaže dok daje sari cveće.
"Gde si ti tako dugo?Postaješ malo sumljiva."Rebeka kaže
"Nekada nisam sposobna da otključam sarin auto,izvini"
Polako su svi odlazili
Sari je počeo zvoniti telefon dok je bila sama u autu.Ines je otišla sa rebekinom mamom a sa njom su išle Ema i Irina.
"Halo? Ines da li si to ti?piše mi tvoje ime."Sara kaže i da stavrno piše da je Ines zove.
"Ćao Saro,žao mi je ali ovo nije tvoja mala sestra."čovek sa dubokim glasom joj kaže.
"Ines ovo nije smešno"
"Zar se ne sećaš da je Ines otišla sa rebeko? Baš paziš na tvoju sestru vidim."
"KO SI TI?"
"pa šta misliš ko sam?"čovek se počne smejati.
"Ah,izvini izgleda da ja ne Pazim.Izgleda da je tvoja sestra kući.sama.u.dnevnoj sobi."čovek joj posalje video Ines kako se sprema negde da ide u njenoj trpezariji i upire nož u nju.
"UOPSTE NISI SMESAN!!"Sara počne da se dere i zaključa auto.
"Odgovori mi na 1 pitanje,odgovoriš netačno Ines umire,odgovoriš tačno ostavljam je na miru."
"KAKVA PITANJA NAZVACU POLICIJU?!"
"PROBAJ I POCEPAĆU TE NA POLA"čovek joj kaže sa ljutim tonom.
"MISLIŠ DA NE SMEM?"
"Da,mislim da ne smeš zato što ću ubiti Ines ako bilo koga kontaktiraš sada."
"AH DOBRO KAKVA PITANJA?"
"Voliš li horrore?"
"A JEBEŠ HORORE SAMO ME PITAJ"
"Ko je glumio Sidney Prescott u svim scream filmovima sem šestog?"
"Uhh,ZNAM ZNAM Neve Campbell!!"
"Bravo,sada prelazimo na pravo pitanje-"
"PA TO SAM ODGOVORILA TAČNO"Sara mu odgovori
"Svi znaju ko glumi Sidney Prescott"čovek se počne smejati u silu.
"Ko je ubica u screamu 1?
"Um-uh...."
"Vreme ističe....tik..tak..tik.tak.tik.ta-"
"ZNAM,BILLY LOOMIS,BILLY LOOMIS ON JE DEČKO OD SIDNEY PRESCOTT I IMAM TE DEBILU TAČNO SAM ODGOVIRLA!!!"Ines se počne derati ali nema puno ljudi oko nje.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
UBOD X
УжасыThis story is based of scream movies.I just had an idea of making this because i was bored plus it's summer. So basically If you don't know Serbian don't worry,when i Finnish this story I'll try to make one that is written on English. Ne preporučuje...