Ghostface koji je izašao iz ostave počne da skida masku...
Skinuo je masku i počeo da diše jako.
"Ala je vruće ispod ove maske jebote." to je bila Ines
"Ines?... ZAŠTO!?" Sara se počela derati na Ines.
"AKO JE ZBOG FILMOVA MRTVA SI!!" Sara kaže pokušavajući da se odveže sa stolice što verovatno neće uspeti.
"Nije,ajde vi ostali skidajte maske."
Ghostface pored Ines počne da skida masku i otkriva da je to Ema.
"Kinder suprajz" Ema se počne smejati kao manijak
Svi su ih gledali šokirano,treći ghostface se približio Irini i skinuo je masku,Irina se usrala i pljunila mu u facu.
"LUKA KAKO SI ŽIV,KAMERE SU TE SNJIMILE DA SI UMRO?" Rebeka ga pita ljuto.
"Fake death naprimer,I isključio sam kamere..Ines je." luka odgovori.
"MAJMUNE JEDAN RETARDIRANI" Irina mu se počne derati u facu
"Začepi." Luka prekrije Irina usta sa njegovom rukom i Irina ga ugrize.
"JEBOTE" Luka joj sutne stolicu i Irina je sada na podu.
Luka počne da šuta Irinu,Ines pridje luki i zabode ga nožem u vrat.Dok ga je držala spustila ga dole i ubola ga još 4 puta.
"Prekršio je jedno pravilo."Ines kaže dok se smeška.
"Jedan manje.." Rebeka kaže u niskom tonu.
"Čula sam to!" Ema pridje Rebeki i ošamari je maskom
Sara je uzela pocket knife iz njenog džepa tok su Ines i Sara nešto pričale i isekla kanap što joj zavezan na rukama i oslobodi se.
Sara ustane sa stolice i sakrije se u toalet dok ove dve nisu gledale.
"Dobro...GDE JE SARA!" Ema se počne derati na rebeku i Irinu.
Rebeka ustane i ošamari Saru i krene da trči ka vratima i da obiđe Ines.
Dok Rebeka trci ka vratima Ines je uhvati i baci na pod i pridje joj na uvo
"Ne mrdaj se moraš da saznaš nešto."Ines šapuće Rebeki
"TEBI VISE NE VER-" Ines zabode iglicu u rebekin vrat da je uspava.
"Isuse." Ines kaže exhausted.
Prošlo je 15 minuta
Saru su našle u toaletu i uspavali je zajedno sa rebekom i Irinom.
"Dobro jutro" Ema kaze
"OĆETE NAS UBIT VIŠE." Irina se dere
Ema gleda u Ines i daje joj znak da ubije nekog.
Ines je pogleda i počne da diše jako glasno i suze joj krenule.
"Znaš šta dosta mi je više svega ovoga, ti nisi normalna"Ines kaže skoro bez vazduha.
Ines je stavila njenu masku, izvadila je nož iz džepa i krenula polako ka Emi.
Ema je gurnula Ines na zid i govorila joj da se ponaša, Ines je zabola nož u sarin stomak.Sara je uzela njen nož i zabola ga u ineskiu ruku.
"RETARDE,INES OVO NIJE DEO PLANA!"
"ok"Ines kaže i počne da udara šakom Emu.
Ema se onesvestila i pala na pod a ove tri su u šoku.
"Ines imaš nešto da nam kažeš?"Rebeka je pita
"NATERANA SAM,NATERANA SAM DA UBJAM LJUDE VI NISTE SVESNI."
Ove tri nisu bile zavezane za stolicu.
Sara je ustala i uzela stolicu,htela je da udari Ines.Ines je uzela stolicu sa starinih ruku i bacila je nazad negde.
Rebeka je ustala i uzela nož od Ines i zabola je u ledja.
"Reb-" Ines kaže bez vazduha dok se spušta na kolena i pogleda u rebeku.
"Izvini ali mi nije žao,nije normalno šta si uradila i ti i Ema.Ema je mrtva? Svedno da."Rebeka kaže
"Naterali su me imam do-dokaz."
Ines kaže dok place i krv joj ide iz usta.Ines izvadi telefon i otključa ga
Rebeka ga uzme i udje u Instagram, otvorila je chat sa lukom i otišla skroz gore videla je da je luka nju stvarno terao da ovo radi samo da bi on dobio para i kao dao njoj.
Ušla je i u sarin chat i isto to,izgleda da su luka i ema tajno u vezi...bili.
A/N moram ovo ovde da završim smao na kratko pošto kada sam napisala jednom ovaj chapter izbrisao mi se skroz i iznervirala sam se pa zato nisam nekoliko nedelja pisala novih chapter.Ovo je bio plot twist niste svesni.Votujte pliz🤗❤️🩹❤️🩹
684 words
YOU ARE READING
UBOD X
HorrorThis story is based of scream movies.I just had an idea of making this because i was bored plus it's summer. So basically If you don't know Serbian don't worry,when i Finnish this story I'll try to make one that is written on English. Ne preporučuje...