9

312 18 2
                                    

1 hafta sonra

Kapımın yumruklanmasıyla uyanmıştım.Alicia son olan olaylardan sonra odasını değiştirmişti.Benim yapmam gerekirken.

Çok hızlı ve sert bir şekilde kapıma vuruluyordu.Daha fazla dayanamayıp kapıyı açtığımda karşımda gördüğüm görüntü sinirlenmeme yeterliydi.

"Alicia? Ne işin var burda ?!"

"Sen haklıydın Clarissa"

Karşımda ağlıyordu.Üzülmüştüm ama bu hiçbir şeyi değiştirmezdi.

"Sana söylemiştim Alicia,2 günlük insanlar için arkadaşına güvenmedin"

"Biliyorum öz-"

"Sakın ! Benden özür dileme ! Sadece git"

"Lütfen rissa çok pişmanım"

"Umrumda değil,defol !"

Kapıyı suratına kapattım.Bir süre sonra hazırlanıp ortak salona indim.Ne o nede lestrange ortalıkta yoktu

Derslerime girdikten sonra küpühaneye uğradım.Akşam saatlerinde kimse uğramadığı için rahattım.

Kitabımla ilgilenirken sesler duymaya başladığımda arkama döndüm.Kimse yoktu.

Önüme döndüğümde karşımda oturan Lestrange'i görmemle yutkundum.

"Ne işin var burda ?"

"Senin yüzünden"

"Aranızda olanlar beni ilgilendirmez,lestrange biraz adam olsaydında böyle şeyler yaşamasaydın"

"Ben bir şey yapmadım !"

Bağırmaya başladığında sinirlenmiştim.

"Tek işin etrafındaki insanları mahvetmek ! seni aptal"

Masadan kalkıp odama gittim.Kitabımı orada okumaya başladım

Bir süreden sonra neredeyse uyumak üzereydim ki kapımın çalmasıyla kendime geldim.

"Azıcık huzur istiyorum sadece"

Oflayarak kapıyı açtım fakat karşımda sinirli bir Marvolo'dan başka kimse yoktu.

"Planlarımızın hepsini sızdırmışsın ! Ne cüretle böyle bir şey yaparsın ! Kendini ne zannediyorsun sen?"

Olduğum yerde kalmıştım.Benim bir şey düşünmeye bile halim yoktu.

"Sen ne saçmalıyorsun ben bütün gün odamdaydım !"

"Lestrange her şeyi duyduğunu söylemiş ve söylediğin kişide çok sürmeden itiraf etti !"

Tanrı şahidim olsun bu sefer öldün lestrange.

"Sende o aptala inandın değil mi? Bana karşı nefret dolu şimdide seni bana karşı dolduruyor !"

Bir süreliğine düşünmüştü ve sanırım yanılmış olduğunu düşündü.

"Düşmanlarımdan bilgi almadan önce ilk bana danış bundan sonra,Riddle"

Kapıyı suratına kapatmıştım.Yanıldığı zaman hiçbirşey söylemeden uzaklaşıyordu ve şimdide aynısını yapmıştı.

Yatağıma geri uzandım ve düşünmeye başladım.Neydi bu? özellikle lestrange.

Biraz daha düşündükten sonra uyumaya karar verdim.Sonuçta yarın lestrange son duasını edecekti

Haketmişti hemde çok fena.

Aklında tutması gerek bir şey vardı,intikamdan daha iyi yaptığım hiçbirşey yok.

______

bölüm atıcak vaktim olmuyor fazla ama elimden gelebildiğince atmaya çalışıyorum.Destek çıkanlar için teşekkür ederimmm 💕

Diğer bölüm daha uzun ve daha intikamlı olacak.Severiz 🫡

son cümleyi better than revenge den almış olabilirim 🫢

𝘤𝘭𝘢𝘳𝘪𝘴𝘴𝘢 > 𝘛𝘰𝘮 𝘮𝘢𝘳𝘷𝘰𝘭𝘰 𝘳𝘪𝘥𝘥𝘭𝘦 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin