Gece'nin Karanlığı

83 5 2
                                    

Bu gün esrarengiz bir gün değildi yada sıkıcı, bu gün güzel,keyifli ve parlak bir gündü yada ben öyle olmasini diliyordum. Ben kimim neden böyle birşey diyorum derseniz ben Arya fazla kötü bir hayattan kurtulup sonunda mululuk bulan kişi ama tekrar o karanlığa bulaşmayacagim ne malum degilmi ?.
Bu gün Su ile evimize taşınmıştık malum sürtük müdüre bizi koymuştu ne var yani biraz daha dursaydik yurtda hemen ev bulabilmiştik neyseki,kendimi hemen tekli koltuğa attim fazla yorulmuştum.
Su ise evet oda fazlasıyla yorgun ve aç gözüküyordu,Su'ya gelince o tam bir kardeştir mezaci anlamda kardeşim olsada gercek gibiydi hayatlarimiz hemen hemen ayniydi ve kader bizi atıldığımız yurt'da birleştirdi.
Suyun beni sarsması ile düşüncelerimden sıydıldım bana yine o gözlerle bakiyordu hayirr ben bu bakışı biliyorum. Hemen oturduğum koltukta dikleştip ciddi bir şekilde konuşmaya başladim.

"Ne istiyorsun ? Cabuk söyle ben bu bakışı biliyorum."

Biraz düşündü ve dudağını dişleyerek cevap vermeye çalıştı. Ahh resmen eziyet cekiyordu.

"ımmm şey ımm aslinda hani bir taşındık yaa ımmm bence ımmm"

"Su söyle cabuk ne ımmm ımm diyorsun"

"Off tamam be kurtalamak için bara gidelim diyecektim"

"Daha beş kuruş paramiz yok Su ne barı unut onu"

Hemen dudaklarını büzdü aslinda iyi fikirdi ama bu sıkışık zamanımızda olmazdı. Benim düşünceli halim üzerine sırıtarak bana bakti.

"Yani paramız olsa giderdik?"

"Neden olmasın ama yok."

Hemen ellerini cırparak bana sarıldı.

"Bu gece hesaplar benden. "

Ahh sürtük kiz yine bulmuş bir yerlerden para onun moralini bozmak istemiyordum bu yüzden bende odama gidip telefonumu elime aldim. Madem böyle bor yere gidiyordum ona sormam lazimdi degilmi ama hemen Cihan'a mesaj attim.

Gönderilen:sevgilimm
-Su hanımın yoğun isteği üzerine dışarı cıkacağız haberin olsun. Seni seviyorum.

Evet hemen gardropumun önüne geçtim bu sırada telefonum çalmıştı. Arayana baktım ve neşeli sesimle telefona cevap verdim.

"Sevgilim?"

"Hayatım umarim kizmamıssındır. Ama Su cok istedi."

"Yok kizmadım ama bende babamın işlerini bitirince oraya geleceğim gittiğinizde konum at "

"Baş üstüne kontanim"

Hafif bir kahkaha atti ve derin bir nefes alarak cevap verdi

"Seni cok seviyorum kücük kiz cocuğu"

Hemen kaşlarimi catip sinirli rolüne girdim.

"Ben küçük kiz cocugu degilim gayet olgunum."

"Tabi sevgilim neyse benim kapatmam lazim görüşürüz "

Hemen kapatmıştı. Bende hemen seçtiğim giysileri üzerime gecirdim. Ilk olarak siyah mini eteğim ve üzerine karın bölgemı hafif açıkta birakan üslüğüm ve üzerine vazgecilmez deri ceketim. Saclarım herzamanki gibi düzdü. Makyaj ? Yok doğal en güzeli.
Ve uzun cizme tarzi botlarim aynada kendimi süzdüm harikaaa !!

Hemen Suyun odasina gittim giyinmiş takılarını takıyordu bir bakalim oda süperdi onun kiyafeti tabiki daha iddalıydı tamamen deri olan bir mini elbiseydi sacları onunda salıktı ve boynundaki hafif kalin kolye ayri bir hava katmıştı gülerek ona yaklaştım .

"Bizimlesin Su "

"Sende birimlesin Arya."

"Yanlız Cihan aradı oda gelecek gece sonuna yakin gelir ama ."

"Pekala hadi cikalim o zaman sipaydii"

Beraber kol kola girerek evden ciktik taksi coktan gelmişti. Kisa bir yol vardi zaten Bar'a geldigimizi anladigimda cüzdanımı cıkarttım taksiciye parayi uzatip taksiden indik evet uzun bir aradan sonra yine özgürlük.

Su ile kendimizden emin bir şekilde yürümeye başladık Bar'a girdiğimizde tüm gözler bizim üzerimizdeydi desem inanirmisiniz inanmayin çünkü kimse bizi fark etmedi bile hemen merdivenlerden inip loca'ya oturduk ve hemen Cihan'a mekanın konumunu attim sonrada sevgilimle kavga etmek istemem. Su dans etmeyi biliyordu. Şuanda kendince dans ediyordu bense ilk olarak su almıştım. Üzgünüm ama bünyem pek dayanıklı degil. Hemen ardindan Barmenden Stroh Rom istedim bu içki fazla agir gibi geldi ama yinede bu gece düşünmeyecektim. Barmen içkimi verince tek hamle ile kafama dikledim. Ben kafama diklememle gözlerimin yerinden cikmasi bir oldu fazla sert bir içkiydi ve igrenç bir tadi vardi. Hemen ikinciyi istedim ama bundan ziyade asil dikkatimi ceken ise neydeyse geldigimden beri beni izleyen cocuğa baktim cidden rahatsiz olmuştum. Fazla rahat bir şekilde oturuyordu sacları siyah ve dağınıktı kaşları catık olması gözlerinin gizemli siyahini ortaya cikarmıştı gözüm dudaklarına kaydiğinda fazla kivrimli güzel dudakları vardı ahh bu kusursuz bir adamdı kaşları daha fazla catıldığında önüme döndüm . Suya baktiğimda coktan sarhoş olmuştu yaninda gidip kulağına bagirarak konusmaya basladim.

"Su!! Hadi gidiyoruz ."

Sacma salak hareketler yaparak yamuk agızı ile cevap verdi.

"Daha yeni geldiiikkk"

Koluna girekek onu burada cikarttim. Taksi aradiğimda tabiki filmlerdeki yada dizilerdeki gibi hemen bulamadim. Ara sokağa girdiğimizde aklim Bardaki adamda kalmıştı çok esrarengiz ve gizemli bir adama benziyordu ben bunları düşünürken kolumu sıkan el beni düşüncelerimden cıkarmıştı. Arkamı döndüğümde adamın bana yaklaştiğini gördüm hemen Suya baktım fakat o coktan göz yaşlarını serbest birakmıştı. Karanlık sokakta tek başımızaydık ve ben karanlıktan korkarım,simsiyah olmama rağmen.

Gece'nin KaranlığıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin