Nieuw schooljaar, nieuwe school, oude gewoontes. [Hoofdstuk 1]

375 1 0
                                    

De wekker gaat en ik word langzaam wakker. Oh, shit het is al 7 uur.. 

Ik had al om 6 uur op moeten staan om m'n klusjes te doen, te zorgen dat ik de route naar mijn nieuwe school kende en niet te laat zou komen op de eerste schooldag. 

 Ik haastte me naar beneden en zorgde dat mijn moeder me niet zou zien.

Toen ik bovenaan de trap stond zag ik het al.. Mijn moeder stond onderaan de trap.

Verdomme, weer straf en weer die vreselijke klappen omdat ik te laat opstond. 

Dat betekende nog meer klusjes en een paar dagen blauwe plekken.

Ik kwam op school, probeerde mijn opgezette oog te verbergen, gelukkig was het nog niet blauw.

Het eerste schooljaar op de middelbare school, intussen was ik 12.

Er waren al nieuwe dingen aan de hele school, een groot gebouw, een nieuwe klas en nieuwe vriendinnen.

Daar kwam nog eens bij dat ik op mijn 10e magische krachten begon te ontwikkelen.

Dat probeerde ik zoveel mogelijk geheim te houden.

Dat lukte me ook aardig, al had ik daar best wel moeite mee.

Ik kreeg een paar leuke vriendinnen, ook allemaal een beetje gothic.

Al snel werden we de buitenbeentjes in de klas, het kon ons niks schelen.

Na de eerste 3 maanden, hadden we op dinsdag een roosterwijziging, we waren erg vroeg uit.

Mijn vriendinnen en ik gingen naar mijn oude school.

Ondertussen waren mijn krachten sterker geworden, kon ik ze beter beheersen en kon mijn lerares me beter helpen.

Gelukkig waren mijn vriendinnen allemaal even aardig.

 Ik was meer over  ze te weten gekomen. 

Toen we bij mijn lerares de klas inkwamen, mochten we helpen. 

Om kwart over 2 luidde de bel, de kinderen mochten gaan, mijn vriendinnen en ik bleven en toen kwamen we erachter dat we allemaal magische krachten hadden.

Sindsdien hadden we daarover geen geheimen meer voor elkaar.

Mind Games Of Magic [on hold]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu