Mind Games Of Magic[Proloog]

714 1 0
                                    

Als klein kind al droomde ik van een magisch leven.

Ik las altijd verhalen over elven en feeën.

Als ik op school was dagdroomde ik dat ik zo'n leven had. 

Op een dag, ik was een jaar of acht, die dag vergeet ik nooit meer, was ik weer aan het dagdromen.

De lerares vroeg mij om antwoord te geven en ik zei perongeluk dat ze een elf was.

Natuurlijk lachte de hele klas me uit en moest ik de gang op en na school blijven. 

Om kwart over drie mocht iedereen naar huis.

Ik moest blijven en de lerares vroeg me wat er met me aan de hand was.

Niemand had ooit van mijn dromen over magische wezens en levens geweten.

Ik legde haar uit dat ik aan het dagdromen was, waarover ik aan het dagdromen was en niet oplette.

Ze lachte me gek genoeg niet uit, wat ik wel verwacht had. 

Toen vertelde ze me dat ze zelf ook altijd al een magisch leven wilde hebben toen ze klein was.

En dat ze dat ook had gekregen toen ze 16 was. 

Sindsdien had ze magische krachten en kon ze kinderen helpen met hun dromen. 

Toen het half 4 was mocht ik gaan.

Ze vertelde me dat ze me zou helpen met mijn problemen en dromen. 

Vrolijk rende ik naar huis toe.

Toen ik eenmaal thuis kwam was mijn vrolijke bui in een keer over.

Ik moest weer allerlei klusjes doen en had bijna geen tijd om mijn huiswerk te maken. 

Mind Games Of Magic [on hold]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu