9 ; Renkli rüyalar oteli,

739 73 28
                                    

"Kalalım." Minho Jisung'un tatlı isteğine gülümseyip başıyla onayladı.

★ - 12 ans plus tard.
/ 12 yıl sonrası.

"Han Dohwa!" Minho günde kaç kez olduğunu saymadığı fakat her seferinde yerde bulduğu tişörtü kaldırırken bağırdı. Dohwa salona geldiğinde alışık olduğu manzarayla tişörtünü yerden kaldırdı. "Kirli sepeti mi burası? Kaç kez dedim kıyafetlerini yere atma diye."

"Terlemiştim, üşendim ya! Bu sıcakta kim kalkıp tişörtünü kirli sepetine atar ki." Banyoya doğru giderken söylenerek elindeki tişörtü salladı. Duyduğu cevapla tekrar söylenmesi bir olmuştu, "Ben!" Jisung'un enerjik sesine Minho kıkırdadığında Dohwa banyodan seslendi. "Benim de eşim tişörtü kaldırmadım diye salonda yatırsa ben de alırım."

"Seni de mi salonda yatıralım istiyorsun Dohwa?" Minho ciddi olmayan sert sesiyle konuştuğunda Dohwa olumsuz anlamda başını salladı. Koltuğa oturup Jisung'un boynuna kollarını sarıp yanağını öptüğünde Jisung'da Dohwa'ya döndü.

"Ne istiyorsun Dohwa hanım?"

"Babaa! dışarı çıkabilir miyim?"

"Kimle?"

"Sungjae." Jisung duyduğu isimle gözlerini kıstı, o konuşamadan Minho, Dohwa'nın yanına oturup ona sarıldı. "Erkek arkadaşın mı?" Dediğinde Dohwa güldü. "Hayır çok yakın arkadaşız sadece. Okuldaki erkekler ilgi çekici değil ya."

"He o yüzden dışarı çıkıyorsun?" Dohwa Jisung'un koluna acıtmayacak şekilde vurdu, "Hayır baba ya!" Jisung göz devirerek başını salladı "İnanmış gibi yapabilirim sanırım." Kapının çalmasıyla Dohwa ikisinin arasından kaçıp kapıyı açtı. Hyunjin ve Felix'i gördüğünde gülümseyip ikisine de sırayla sarıldı. Hyunjin'in kolu omzunda şekilde salona geri döndüler. "Kimmiş?" Minho'nun sorusundan sonra içeri giren bedenlerle cevabını almışlardı.

"Bi' kurtulamadık şunlardan da ya." Jisung'un dediğinden sonra Minho eliyle bacağına vurdu "Düzgün konuş yedek sevgililerimle neyse hoş geldiniiz!" Minho ayağa kalkıp ikisine de sarıldı. "Yedek sevgili." Diyip güldü Jisung.

Hepsi oturduğunda ve Dohwa odasında hazırlamaya başladığında Hyunjin orta sehpasına davetiyeyi fırlatıp geri arkasına yaslandı. "Sizin posta kutusundan düştü. Gidiyor musunuz?"

Minho zarfı almadan önce Jisung'a baktı. Jisung gözüyle onayladığında Minho Jisung'un kollarından ayrılıp masaya uzandı. Zarfı alıp geri Jisung'a yaslandığında zarfı açıp davetiyeyi okumadan Jisung'a uzattı. Jisung önüne almak yerine Minho'nun ellerinin üzerine ellerini yerleştirip onunla açtı.

Yuna & Lia lansman.

Gelmek istemeyebilirsin yaşananlardan dolayı, 10 yıldan fazla geçti. Ülkenin en iyi mimarını ve sevgilisini lansmanımda görmek istiyorum. Belki yaşananlardan dolayı hâlâ bana kızgınsın, liseden beri yakın arkadaşken gizlemek benim hatamdı. Aldatmanın ve bunu saklamanın özrü olmaz ama eski bir arkadaşın olarak tekrar sizi aramızda görmeyi isteriz sen ve diğerleri de davetli. Minho da tabii ki, ona kötü davranmayacağımdan emin olabilirsin. Bir geceliğine bile olsa eskileri unutalım Hanji, yeni iletişim bilgilerimi aşağıya yazdım. Karar verdiğinde yazarsın.

Eski arkadaşın Yuna.

"Siz gidiyor musunuz?" Felix omuz silkti. "Yıllar geçti. Üniversite ve mezuniyet anılarımızı özledim şahsen. Kızlar sürekli yanımızdaydı, sen şirkete ceo olarak kabul edildiğinde de ilk birlikte kutladık. Chae'nin hatası yüzünden hepsini yargılamamalıyız."

Parent, minsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin