සෙක්සි 🌙🖇️

136 29 14
                                    

3 කොටස..

තමන්ට පිටුපාලා නිදන් ඉන්න ජිමින් ගාවට හොරෙන් ආව ජන්ග්කුක් හිමීට ජිමින්ගෙ බෙල්ලෙ මූන හංග ගත්තෙ අත් ජිමින්ගෙ ඉන වටෙ යවලා. ජන්ග්කුක් එයාට තුරුලු වෙද්දි ජිමින්ගෙ මූනෙ ආදරණීය හිනාවක් ඇදුනෙ එයා එයාගෙ ඉන වටෙ එතුන ජන්ග්කුක්ගෙ අත උඩින් එයාගෙ අත තියද්දි.

" ජිමිනි "

" ම්ම් "

" ඔයා අද ලස්සනයි "

ජන්ග්කුක් ජිමින්ගෙ බෙල්ලෙ තොල් තද කරන ගමන් කියද්දි ඒක කිතියක් වගෙ දැනුනු ජිමින් හිනා වුනා.

" ඇයි වෙනදට එහෙම නැද්ද "

ජිමින් හිනා වෙවි අහද්දි ජන්ග්කුක් ගැඹුරු කටහඩින් හිනා වුනෙ ජිමින්ගෙ බෙල්ල උඩ හාදු තියන ගමන්.

" ඔයා මට හැමදාටම ලස්සනයි..ඒත් අද ටිකක් නෙවෙයි..ගොඩක් වැඩියි "

ජන්ග්කුක් කියද්දි ජිමින්ට හිනා ගියා.

" හරි මොනාද ඔයාට ඕන!? ඔච්චර බටර් ගාන්න එපා! "

ජිමින් කියද්දි ජන්ග්කුක්ට ඇත්තටම හිනා ගියෙ එයාට ජිමින්ට හොරෙන් නම් මොකුත් කරන්න බැරි නිසා.

" ඔයාට තේරෙයි "

ජන්ග්කුක් ජිමින්ගෙ ඉන තදින් මිරිකන ගමන් එයාගෙ තොල් ජිමින්ගෙ බෙල්ල දිගෙ පිට උඩත් අරන් යන ගමන් කියද්දි ජිමින් හිනා වෙලා එයාගෙ ඔලුව උඩ පහල කලෙ නිදාගන්න හදන ගමන් උනත් ජන්ග්කුක්ගෙ ස්පර්ශය ගොඩක් තදින්ව දැනුනු නිසා ජිමින්ට අමුතු අමුතු දේවල් දැනෙන්න ගත්තා.

ජන්ග්කුක්ගෙ තොල් එයාගෙ බෙල්ල උරහිස තෙත් කරද්දි ජිමින්ගෙ ඇගෙ හිරියක් ගියා. එයා නොදැනුවත්වම ජන්ග්කුක්ගෙ අතින් අල්ල ගත්තා.

" ම්ම්..ජ්..ජන්ග්කුක් "

" ම්ම් "

ජිමින් කෙඳිරි ගාද්දි ජන්ග්කුක් ජිමින්ගෙ කන් පෙත්ත ලෙව කලා හපන් හිටියෙ මුමුණන ගමන්. ජන්ග්කුක් එයාගෙ අත ජිමින්ගෙ ඉනෙ ඉදන් නිපල් වලට අරන් ගියෙ ඒවා ඇඟිලි තුඩු වලින් තෙරපන ගමන්.

" ම්හ්හ්~ ජන්ග්කුක්~ අ..ඇයි මේ "

ජිමින් එයාගෙ ඇස් තදින් පියන් අහද්දි ජන්ග්කුක් කලෙ ජිමින්ව ඇදෙ දිගා කරපු එක. එහෙම්මම ජිමින්ගෙ ශර්ට් එක උස්සපු ජන්ග්කුක් ජිමින්ගෙ රෝස පාට මහත පියයුරු උඩින් තොල් තිබ්බෙ ජිමින් එයාගෙ එක අතකින් බෙඩ්ශිට් එක පොඩි කරන් අල්ලගෙන අනිත් අතෙ ඇඟිලි ජන්ග්කුක්ගෙ කොන්ඩෙට යවලා යටිතොල හපා ගනිද්දි.

𝐌𝐘 𝐄𝐕𝐄𝐑𝐘𝐓𝐇𝐈𝐍𝐆 | 𝐉𝐈𝐊𝐎𝐎𝐊 𝐅𝐅 Where stories live. Discover now