Ještě se dívám jak odlétá, venku je už pořádná tma, zahalím se víc do mého kabátu.
Chtěl jsem mu ještě říct tolik dalších věcí ale už nebyl čas. Vím že se začal asi dvořit Emyli. Poslal ji drahý šperk řekla mi to sama, má chudák rodinný starosti.
Ach jo. Sáhnu si na mé rty jeho polibek byl tak žhavý.
Je čas si vzít taxík a jet do hotelu.....
Max seděl u snídaně v mém hotelu a mazal si chléb vrstvou másla.
No konečně bude deset Coline za chvíli přestanou servírovat snídani.
Dobrou chuť Maxi. Sedl jsem si naproti němu a poprosil jsem o snídani.
Lidí bylo dost v jídelně v tuhle dobu především lidé kteří pracují přes obchod.
No Maxi víš já pracuji po večerech.
Nalil jsem si kávu z konvičky a přidal cukr.
Vše v pořádku drahý?
Upiju a kouknu se mu přímo do očí lidé z Paříže jsou ve svém hotelu a ujmou se jich naši lidi.
To je dobře drahý. Děkuji.
Ten štrůdl je výborný Coline, Coline ochutnej výborný dovoz přímo z Rakouska. A už mi ho podává, jak tohle můžeš jíst po ránu Maxi nechci to dej to pryč.
Už ho vidím jak si z misky nandal horu šlehačky.
To si snad děláš srandu Maxi .....
Na módní přehlídce v Paříži byls drahý?
To si myslíš že mám nějakou stíhačku nebo co?
No muselo to tam být moc hezký když tam byl.....
Tak dost Maxi . Řeknu to tiše ale úplně jasným tónem.
Jared se osprchoval vzal si froté župan a sedl si do křesla z vlasů mu kapala voda ale nenamáhal si dojít pro ručník. V mysli cejtil ten jeho žhavý polibek. Znovu zavřel oči musím na to příd!
Žížaly nepůjdeme se někam napapat? Seděli jsme v jeho drahém autě vzadu a drželi jsme se za ruce.
Jemná koženka na sedadlech byla moc příjemná.
Jo máme hlad. Řekl Colin a dal mě pusu na ústa a já mu to oplatil.
Co dělá za práci mě napadlo ale nahlas jsem nic neřekl.
Asi za deset minut jsme zaparkovali na parkovišti blízko jednoho bistra na snídani. Colin otevřel z druhé strany dveře jako první a já jsem hledal rukojeť když jsem to uviděl..... Žížaly dostanete stravu bez práce nejsou koláče! Otevřel jsem oči ohromný hluk venku mě vyrušil rychle jsem šel na balkón v županu. Všude dole lidé jako blázni utíkali pod hotelem hořela auta.....
Do Prčic co se děje!!! Zvoní telefon v mém pokoji,rychle se vrátím .
Extra Colin je v Dublinu. Pokračujeme normálně.
Uběhli dny vzal jsem Henryho za babičkou do Dublinu. Byl jsem v mém domě sám a čekal jsem na jeho telefón přijde na to?
Chodili jsme na procházky a na různé výlety. Snažil jsem být bez starostí ale no prostě nejde to .....
Můj bratr Eamon zasazoval květiny na zahrádce. Když mě uviděl sundal si rukavice a sedl si na lavičku. Nazdar brácho!
Ahoj.
Přišels na oběd k matce?
Jo paní Rita mě čeká. Colin si sedl k němu na lavičku. Cos chtěls ?
Eamon se nadechl a řekl kdy už zveřejníš svůj sňatek?
Colin si stoupl pár vteřin nic neřekl já jsem nikdy nic neřekl, že zveřejním.
Můj bratr si taky stoupl a odešel pár kroků do předu. To myslíš opravdu?!
Snad myslíš, že si dělám srandu?
To ti ho není líto?
Colin se usklibl a zapálil si cigaretu.
To je naše věc, něco jiného vy a něco jiného my ok?!
Vyfoukl kouř, Eamon dlouhou chvíli nic neřekl bylo to jako by upjatě přemýšlel.
Víš brácho možná, že se ti zdá, že se Jareda vždy zastávám tolik let. Ale nyní si myslím když mám svého člověka já bych nechtěl aby byl na místě Jareda.
Odhodil nedopalek a zamáčkl ho nohou do hlíny nic jsem neřekl.
Rodinný oběd proběhl v klidu , otec se nacházel na Kypru se svou manželkou a mé sestry byli mimo Irsko.
Henry říkal, že zůstane spát u babičky a já jsem se šel projít po Dublinu.
Když jsem šel parkem kde jsme spolu tisíckrát sedávali zazvonil mi mobil. Byl to on a já jsem cejtil ten pocit který cejtìm od tý doby co jsem ho poznal. Poklade jsem v našem parku v Dublinu. Ahoj lásko, chtěl bych být tam s tebou Coline tolik jsme toho tam prožili společně.
Volám ti kvůli tomu mužovi X vím kdo to je .... Pokračujeme
YOU ARE READING
Nekonečno ! Farrelleto 14.kniha Apollonia
FanfictionTam kde Slunce zapadá a jde odpočívat , černá noc se stane králem. My dva zůstaneme na věky spolu.