Léto je hezký období 3.

23 0 0
                                    

Lidé na loďce se otočili ukázal jsem rukou, že je vše ok.
Zvýšil jsem trochu hlas to se mi málo kdy stane ale teď už ho zas jenom poslouchám.
No tak ses uklidnil ne? Mám plán budeš překvapen mám to promyšlený do puntíku Jarede.
Chtěl jsem tam být s vámi to je vše.
Všude nemůžeš být když jseš na Ibize ne?
Nejel bych kdybys vůbec něco řekl! Znovu jsem zvýšil hlas. Kamarád ukazuje rukou jesli je vše ok?
Nemůžu teď mluvit jsou tu lidi Coline.
Ty si zlato nedělej žádný starosti pojedeme někam kde se ti moc bude líbit. Nekecám slyšíš! Asi někdo ho donutil aby spáchal sebevraždu.
COOO???!!!!
Všichni se zas otočili.
Promiňte já.... Mám nějaký rodinný problém.
Všichni vypadali starostlivě. Už je vše v pořádku. Půjdem ještě jednou se potopit?
Teče ti ketčup po bradě Coline. Cejtil jsem, že ten chlap hnusák jeden mě osahává pod stolem.
Když to řeknu Colinovi tak mi řekne, že si to mám nechat líbit. Jsme za to placení přece. Je to jenom práce.
Tak dělám,že se nic neděje.
No tak mi podej ubrousek. Podal jsem mu ubrousek .
Muž X se podíval na Colina. Neskočìš žížalo ještě pro dvě piva? Colin samozřejmě okamžitě šel a on si sedl vedle mě a zajel mi pod stolem rukou do rozkroku a do ucha mi šeptal jak do mě vjede a co mi udělá a potom si mě vezme Colin a on se bude kochat. Protože já jsem děvka a potřebuju to a podívej jakýho ho už máš. A řekl mi abych šel na toaletu že mi to udělá. Tak jsem šel a on za mnou, byl hodně vzrušený, zavřel kabinku a okamžitě si rozepnul zip u kalhot a já si stáhl kalhoty.
V tu chvíli se rozletěly dveře WC a stál tam Colin. Tak to teda ne!!! Já jsem za něho zodpovědný, tohle jsme si nedomluvili!! Jarede obléknout jdeme!! Co se s ním taháš na hajzl!
No já se bál, že mi vynadáš když nepůjdu. Prosím nekřič lásko já za to nemůžu.
Chlapci chlapci.. Colin se otočil k muži X.
Komando dělám já pro příště nebudeš si ho brát kdy se ti zamane.
Jdem pryč Jarede!
Ne ne chlapci to se může lehce vyřešit to bylo jenom takové nedorozumění. Víte... Stál tak blízko nás, že jsme cejtili jeho spocený tělo a jeho sípavý dech. Víte kluci moc se mi líbíte. Je těžké najít takový duo jako jste vy. Já víte mám výbornou práci mám fůru peněz. Jestli se už nebudete na mě zlobit a budeme hezky spolupracovat tak bych si přál abych byl váš stálí klient.
Nemůžu stále pochopit jednu věc proč jsme to vše vymazali z paměti.

Nemůžu stále pochopit jednu věc proč jsme to vše vymazali z paměti

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Extra Možná, že tahle fotka nám může říct mnoho. Pokračujeme normálně.
Colin sáhl po deskách na svém stole. Vše je připraveno na naší velkou premiéru. Čekáme ohromný úspěch a myslím, že ho budem mít.
Premiéra byla nádherná a já jsem byl s Maxem a s celým týmem v Beverly Hills na večeři. Přípitek a rozhovor je v plném proudu no prostě vládne výborná nálada.  Jídlo bylo výborné italský salát,výborná ryba a bílé víno. Už jsem vypil dvě sklenky tak pozor chci se soustředit. Nalil jsem si minerálku a potom vstoupil on v perfektním obleku tak jak vždy pozdravil nás a měl menší proslov. Max lehce kýval hlavou na souhlas .Potom nám
Velký Šéf  všem podal ruku a prohodil pár slov . Usmál se na mě a řekl mi vítám tě dlouho jsme se neviděli.
Max potom chvíli něco probíral s Velkým Šéfem a já jsem sledoval lidi jen tak. Mé myšlenky jen tak utíkali. Včera jsem přijel kvůli ty premiéře a mám zde dost zařizování. Jeho jsem ani neviděl courà se někde po horách.  
Však on přijde o to nemám starost něco jiného mě zajímá.
Po pravdě řečeno já nevím a nemůžu pochopit proč jsme si nepamatovali muže X.
Je to divný.
A potom se to stalo z mého přemýšlení mě vytrhl hluk.
Rychle se ohlédnu a vidím že něco se stalo. Všichni lidé zde v restauraci stojej okolo Velkého Šéfa včetně Maxe. O něčem diskutují dost nahlas to není zvykem kolem Velkého Šéfa, jedním slovem něco se opravdu stalo.

 O něčem diskutují dost nahlas to není zvykem kolem Velkého Šéfa, jedním slovem něco se opravdu stalo

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Extra Život je někdy opravdu těžký že? Pokračujeme normálně.
Co je Maxi? Přišel jsem k němu blíž. Vidím že Velký Šéf rozbil sklenky  se Šampusem na bílém damaškovým ubrusu.
Max si mě změřil pohledem a řekl mrazivým hlasem. Kdyby ses nezabýval v mysli pořád s tou děvkou co jí zná celé studio z každýho úhlu.
Stávkujou herci, to nám ještě chybělo.
Neřekl jsem nic to nemá cenu situace je vážná.
Tohle nebude dobré každý den milióny v hajzlu.
Colin byl opřen o rám dveří a já podepisoval mé nové písně.
Atmosféra nebyla nic moc dělal jako bych za všechno co se u nich děje mohl já!
Samozřejmě nic nahlas neříkám. Zvedl jsem hlavu od své práce.
Půjdeme se projít Coline? Jako trochu čerstvého vzduchu nám jenom prospěje làsko ne? Zvedl jsem se od stolu a šel jsem ho políbit on mě ale odstrčil a řekl ať přestanu.
Stalo se něco?
On se ušklíbl ,dej mi pokoj slyšíš! Děláš mi jenom ostudu mám kvůli tobě jenom problémy! Zabouchl hlavní dveře a odešel.
Já zůstal stát jako solný sloup. Pokračování......

Nekonečno !  Farrelleto 14.kniha  Apollonia Donde viven las historias. Descúbrelo ahora