💓 Srdcem! 18

29 0 0
                                    

Jeho hlas byl jako balzám na mou duši vůbec jsem si nepřipouštěl něco špatného to vše je v programu práce.
Mluvil na mě a já ho
poslouchal a moc mi to dělalo dobře.

Los Angeles je náš domov to je jasné musel jsem zajet domů.
A ne jenom kvůli domovu ale ještě kvůli úplně něčemu jinému.
Seděl  jsem na terase mého domu v pohodlném křesle a vyhříval jsem se na sluníčku. Paprsky mě śimrali do obličeje a bylo mi tak krásně.
Ahoj no pojď ke mě zlato! Tys ale vyrostl!
Objali jsme se nechtíc mi ukápla slza .
Strejdo máme celé odpoledne!
Jarede já se stàvnu kolem šesté ok? Mami no tak copak jsem malej!
Jak se máš drahá? Políbili jsme se na tvář.
Jo vše ok. Henry už byl v domě. Jak to snášíš s ním?
Nic se neděje vše při starém jsem pořád sám myslím, že se to už nikdy nezmění.
Jsem moc šťastný žes mi ho přivezla na tych pár hodin děkuji.
Ona se opřela o auto a zapálila si cigaretu dostala jsem povolení.
Co na to říct drahá?
Co budete dělat?
Půjdeme za jeho bratrem a potom všichni se někam najíst už jsem se domluvil s jeho matkou.
To je hezký program. Kvůli chlapcům ses vrátil?
Ano je to pro mě to nejkrásnější rodina.

Extra Nové z New Yorku

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Extra Nové z New Yorku. Pokračujeme normálně

Tych pár hodin co jsem strávil s chlapci bylo to nejkrásnější co jsem prožil v posledních měsících.
Samozřejmě když jsme byli na jídle zavolal Colin Henrymu.
Pozdravil mě a řekl něco co ještě slyším v uších. No vidíš jak vše dobře jde když se chce...
No nevím ale mě polil studený pot.

Ležel jsem a cejtil jsem čisté povlečení

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Ležel jsem a cejtil jsem čisté povlečení. Někdy přijde doktor spíš v odpoledních hodinách prohlídne mě a potom vedle mluvěj s Colinem.
Nic mě nebolí ale beru nějaký prášky asi na bolest. Je mi tak dobře že mě má doma a stará se o mě. Slyšel jsem to opravdu, že mě řekl lásko nebo se mi to jen zdálo?
Jen ta únava je hrozná někdy nemám sílu ani mluvit. Dnes jsem si sedl na kraj postele a cejtil jsem jako kdybych lezl někde po horách.
Někdy hodiny ležím a jen tak ho sleduju co dělá nemluvím a jenom se dívám. Vím, že když nese osušky hezky složené tak mě bude koupat a už bude večír.
Nechodí vůbec nikam to znamená nechodí do práce, někdy ho slyším že mluví v jiné místnosti a dává pokyny.
Ta únava je nesnesitelná sotva mě pomůže se nasnídat chce se mi hned spát. Utřel mi pusu a dal mi pomerančový džus brčkem.
Hladí mě po vlasech a potom mě políbil na čelo. 
Vzal mě do náručí a odnesl mě na verandu na sluníčko.
Teplý vánek byl příjemný, pohrával si s mými vlasy.
Přinesl polštáře a studený čaj usmál se na mě a dal mi napít brčkem.
Zlatíčko je ti líp? Řekni něco beruško a sedl si vedle na lehátko.
Já jsem pozoroval stromy a jejich větve jak se pohybujou ve větru.
Chtěl jsem mu něco říct ale zavřeli se mi zas oči musím mu to říct potom....

Nekonečno !  Farrelleto 14.kniha  Apollonia Donde viven las historias. Descúbrelo ahora