11 Někdy jsou cesty propletené

22 0 0
                                    

Položil jsem desky na stůl a sledoval jsem jeho krásné ruce. Kolik mu vlastně je? Něco přes padesát? Hm drží se krásný jako vždy co ho hyzdí je ten porost na tváři a to strašný sportovní oblečení.
Má smutný oči i když se snaží být veselej .
Asi mu ubližuje tím je on známý no nic půjdem k věci.
Oznámil jste panu Farrellovi o situaci kterou jste prožil v psichyatrii v Dublinu není to tak?
Hm ano . Pokýval hlavou na souhlas.

Byl jsem v Paříži na týdnu módy

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Byl jsem v Paříži na týdnu módy. Byl jsem hrozně rozrušený v mém já.
Vzal jsem si dost prášků abych to vůbec zvládl. Nebylo mi vůbec dobře bál jsem se jestli mě to nechytne. Na každým kroku byli ty svině reportéři tak jsem se nemohl ani v klidu nadýchnout.
Můj manžel za mnou posílá advokáta. Panebože!
Moje ochranka věděla že něco není v pořádku tak mě pomohl z auta když jsme přijížděli.
Největší gól bylo to že tam byl ten irský mladý herec. Byl to jeho chráněnec a dostal cenu WB. Osobně jsem ho nemohl znát z Irska,bylo to už dávno.
Znovu a znovu si v hlavě uspořádávàm ten rozhovor. Je to opravdu k zblázněnī.

Neřekl jste ale mému klientu že jste tam  byl zase před dvouma měsíci

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Neřekl jste ale mému klientu že jste tam  byl zase před dvouma měsíci.
Ano byl jsem tam v tu dobu co říkáte, byl jsem v Evropě na dovolené s přáteli. Tak jsem si sjel sám jeden den na tu kliniku. Tak tohle už přechází všechny meze pomyslìm si sám pro sebe to znamená že tam byli protože to on ví.
Upiju čaj lahodná chuť bylα jako balzám na mé tělo.
Dobře to chápu ale nechápu, že jste říkal, že se vám tam přihodilo něco velmi špatného tady to je napsaný. Otevřel desky a ukázal prstem násilí ale i sexuální násilí. Tak proč tam znovu jedete???
Znovu se mu podívám do očí měli neobvyklou barvu s nádechem do zelena, takové oči nevidíš každý den.
Musel jsem neměl jsem jiné východisko. Nechtěl jsem pokračovat s lékaři z kliniky ze Švýcarska.
Které vám doporučil pán Farrell že ano?
Najednou mě asi praskli nervy nebo co naklonil jsem se přes stoleček přímo k němu viděl jsem jeho obličej tak blízko že jsem cejtil jeho dech.
Nic nevíte pane advokáte děláte se důležitej já jsem musel jít na kliniku potřeboval jsem injekci, nejsem v pořádku. A já musím být v pořádku víte proč?! Tady jsem ze šepotu zvýšil hlas a vedle se lidé otočili. Nečekal jsem až se mě zeptà.
Protože jestli nebudu v pořádku a to seru na celou kariéru mi sebere děti.
Cejtil jsem studený pot jak mi teče potůčkem po zádech.
Byli jsme oba ticho dlouhou dobu.
Louis promluvil jako první. Co na to jako říct. Zaklapl desky a upil kávu.
Lékaře ze Švýcarska jste zamítl pane Leto.
Jared pokýval hlavou.
Ano protože mi prostě nevyhovovali, je na tom něco špatného?
Stoupl jsem si a z peněženky jsem vytáhl padesáti dolarovku, položil jsem ji před ním to je za vaši námahu Luisi já jsem vás pohostil dnes.
Jen si pěkně sedněte pane Leto, ještě jsme se nedostali vůbec k tomu tématu klinika.
Tak to nepůjde dnes mám let domů a potom do Paříže na týden módy.
Louis ho viděl odcházet z kavárny jeho padesáti dolarovku schodil na zem a pod damaškovým ubrouskem měl svůj mobil který natočil celý rozhovor.

Nekonečno !  Farrelleto 14.kniha  Apollonia Where stories live. Discover now