Vše nejlepší do Nového roku 2024 hlavně hodně novinek u nás ve Farrelleto!Coline?
Kde jseš Jarede? Čekáme už tady všichni na tebe.
No byl jsem v tom kině a....
No vždyť jsem tě tam nechal že pojedeš domů s nějakou taškou.
Zavřu oči to se mi jen zdá....
Dobře tak za chvíli jsem tam.
Něco není se mnou v pořádku jsem asi fakt cvok .Za půl hodiny jsem byl s celou partou Farrellu v jejích hotelu v kavárně. Všichni byli moc milý na mě jako vždy Colin měl respekt před Eamonem .
Dali jsme si lehkou večeři v restauraci a hovor byl velmi příjemný. Miluju jejich hlučnou řeč s tím irským přízvukem.
Najednou jsem se cítil šťastný že vlastně sem patřím k tím simpatickým lidem.
Colin mě objal kolem ramen a zvedl sklenku s vínem. Tak chtěl bych něco oznámit rodině!
Já se usmál ale vůbec jsem nevěděl o co vlastně jde.
Všichni se na nás upřeně dívali.
No tady Jared a já no máme rodinu.
Bylo pár vteřin ticho.
Eamon vstal se sklenkou v ruce. A to si jako brácho myslíš že takovou dobu to nevíme?
Všichni se smáli ale já měl bych být rád ale proč to nahlásil své rodině teď?
Jarede ničeho se neboj tady jsem já a když bude můj bratr kousat přijď za mnou já ho uklidním.
Všichni jsme se smáli potom Eamon a jeho manžel nám poblahopřáli a objednali šampus.
Cejtil jsem se trochu provinile myslel jsem si že to nikdy neřekne. Jak jsem se mýlil!!!!!Extra Cena za toto může být dost drahá.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Nekonečno ! Farrelleto 14.kniha Apollonia
FanficTam kde Slunce zapadá a jde odpočívat , černá noc se stane králem. My dva zůstaneme na věky spolu.