Naše pohledy se setkaly Colin se na mě zašklebil a ukázal prstem sprostě.
No pánové tak myslím, že to nestojí za. řeč ne? Každý má nějaký talent ne? Porno je ale přehnaný slovo, můžem to nazvat pokus o herectví. Řekl Colin a zapálil si třetí cígo.
Dej pokoj Coline vy o herectví nemáte ani šajnu vy se jenom umíte....
Tak dost Maxi chlapce mi nebudeš urážet. Muž X upil kávu.
Dej mi pokoj nechci aby byli herci nestojej za nic. A zvlášť po tom včerejšku. Max to řekl a utřel si spocený čelo.
Nechci aby byli herci?! Kouknu se na Colina co to jako mělo znamenat? Co jsou ti chlapi???!!!!
Ten Velký Šéf si utřel ústa damaškovým ubrouskem a řekl
mě se líbí ten Ir.Extra Už je to tady pejsek. Nádherný dárek. Kolikrát si to přál? Pokračujeme normálně.
Extra Je podobný Henrymu pejskovi. Pokračujeme normálně.
Nevím ale v ten moment se rozhodla naše celá budoucnost.Ty slova co řekl Velký Šéf byli rozhodující, byla to jediná slova pravdy......
Sedíme na své nové verandě a popíjíme kávu a jíme menší občerstvení který jsem objednal.
Vše ok v tvé práci?
Ano vše ok přes všechny stávky přes super film Barbie který má ohromný obrat. No gratuluji k tvému povýšení zaslechl jsem , že jseš už ve velkých kruzích. Colin se usmál a poděkoval.Luis mám pro tebe takovou pràcičku ale potřebuji diskrétnost a mluvím o absolutní diskrétnosti.
Luis si mě změřil pohledem.
Coline jak dlouho se známe?
Luis je velmi elegantní muž. Tak něco přes třicet, povoláním advokát detektiv.
Jak dlouho se známe drahý to snad není ani pravda skoro deset let? Toto letí že? Colin si zapálil cigaretu a stoupl si aby viděl krásné město co?
Ano .
Nádherný blonďák Louis pomyslel si Colin nezměnil se ani trochu. Drahý oblečení světle béžový kalhoty a sportovní polokošile.
Tak copak bys potřebovals Coline?
Sedl jsem si naproti němu a postavil jsem hrnek kávy na stůl.
Potřeboval bych abys něco omrkl o peníze neměj starost dám ti volnou ruku.
Podal jsem mu adresu v Dublinu .
Hm to je psychiatrie o co jde?
Mému blízkému člověku tam moc ublížili je to už spousta let. Chtěl bych aby ses tam trochu rozhlédl.
Rozumím žádný problém Coline.......
Dám ti vědět, okamžitě
zítra odlétám. Můžeš se spolehnout .
Luis mi podal ruku a já mu ji vřele stiskl.
Jseš jeden z nejhezčích mužů co jsem kdy potkal Lui.
On se usmál a byl už skoro u dveří když se otočil.
Víš Coline vždy až po něm ....
Dveře zavřeli a já si tam jen tak stojím se sklenkou v ruce. ....
New York je velmi hezký v tuhle dobu procházím se jen tak parkem a Sednu si na lavičku. Ze země zvednu jeden list který spadl ze stromu. Držím ho v ruce a fascinující barvy podzimu mě uchvátili. Těším se na mé nové album je to úžasný pocit. Dnes je ráno 12. Září a já se jen tak ptám sám sebe bude se lidem líbit?
Udělal jsem pár kravinek zde pro fan aby měli radost. Někdy se směju sám sobě no nic, budu muset jít.
Je 9.30 hodin New Yorku a sedím tu tak sám a sám. Někdy si myslím, že se opravdu pominu.
Možná, že jsem mu neměl říct co se tam přihodilo ale přece je to můj člověk. Ale neuvědomuji si vůbec, že on mě tam dostal. Je to vše jako kdyby jsem to vymazal z paměti.
Někdo mi volá je to má ochranka.
ESTÁS LEYENDO
Nekonečno ! Farrelleto 14.kniha Apollonia
FanficTam kde Slunce zapadá a jde odpočívat , černá noc se stane králem. My dva zůstaneme na věky spolu.