Warren Buffet Zeventien januari,
Coriolanusschool 64 jaar na de Donkere Dagen
88469 – 3998
t.a.v. de heer Adrian Youngville
88245 – 3998
Betreft: Rosette Youngville
Geachte meneer Youngville,
Onze school wil graag haar oprechte medeleven betuigen aan uw familie. We snappen hoe moeilijk deze periode voor u moet zijn geweest en waarderen zeer hoe goed u ermee bent omgegaan. Wij hoopten echter dat het gedrag van uw dochter, Rosette, tegen deze tijd al verbeterd zou zijn. Ik moet u helaas mededelen dat het op deze manier niet veel langer verder kan.
Ten eerste wil uw dochter niet meer bij haar naam genoemd worden. Onze leraren hebben hier lang begrip voor gehad, maar ze moeten ook een voorbeeld stellen voor andere kinderen. Verder praat ze nooit met de andere kinderen. Als ze wel praat, zijn het zulke duistere opmerkingen dat ze de andere kinderen bang maakt. Hierover ontvangen wij regelmatig klachten van andere ouders. Tenslotte volgt Rosette de meeste van haar lessen niet meer. Haar punten zijn nog steeds niet goed, maar uiteindelijk zal dit haar opbreken. Ze heeft al met al een slechte invloed op de andere kinderen.
Natuurlijk snappen we hoe moeilijk het ongeluk, en de periode die volgde, voor haar moeten zijn geweest, maar ze toont geen enkele tekenen van vooruitgang. Wij kunnen dit gedrag niet langer tolereren. Het lijkt ons een goed idee om Rosette mee te nemen naar dr. Wisboom, of een vergelijkbare arts. Als u dit niet doet, zullen wij Rosette helaas de toegang tot de Coriolanusschool moeten weigeren.
Met vriendelijke groeten,
Warren Buffet
'Niets is goed of slecht van zichzelf, onze gedachten maken het zo.' - William Shakespeare
'Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.' - John Petit-Senn
JE LEEST
Spelen om nooit te vergeten.
FanfictionDe 12 districten van Panem moeten ieder jaar 2 tributen uitleveren aan hun heerser, het Capitool. De 24 tributen worden gedwongen mee te doen aan de Hongerspelen, het marcarbere evenement waarin ze moeten vechten tot de dood, tot er 1 persoon overbl...