Bölüm İki: Kurtların Anası

53 3 0
                                    

"Sonra gök yeleli bir Bozkurt çıktı ortaya nereden geldiği bilinmeyen

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Sonra gök yeleli bir Bozkurt çıktı ortaya nereden geldiği bilinmeyen. Türk'ün önünde durdu"

"Herkes anladı ki yolu o gösterecek"

"Dur bir dakika" diyerek Loki'nin sözünü kesti Hemming. "Yani şimdi diyorsun ki bu kadın Ragnarök sonrasından geldi... Yani gelecekten?" diye sordu kaşlarını çatarak.

Gökçe, Hemming'in neden inanmakta zorlandığını anlayabiliyordu. Durum kendisi için bile oldukça karışıktı. Hala da ne geçmişe yolculuk yaptığına, ne de mitolojilerde adı geçen tanrıların gerçek olduğuna inanamıyordu. Bu yüzden kendisinden şüphe duyduğu için Hemming'i suçlayamazdı.

Loki kafasını sallayarak Hemming'i onaylayıp "Doğru" diye cevap verdi. "Biliyorum anlattıklarım kulağa deli birinin sözleri gibi geliyor ama şu kadına bir bak" iki elini Gökçe'ye doğru uzatarak "Bu kadın baştan aşağı 'Ben buraya ait değilim' diye haykırıyor" diye ekledi.

Abartılmış tiyatral hareketleri karşısında Gökçe oyunbaz tanrıyı kaşlarını kaldırarak izledi.

"Yine de anlattıklarına inanmak çok zor" dedi Hemming. Sonra Gökçe'ye dönüp "Kırılma" diyerek ekledi.

Gökçe elini önemli değil dercesine sallayıp "Kırılmadım. Seni anlıyorum" diye cevap verdi.

"Ben kesinlikle inanıyorum" diyerek karşı çıktı Loki. "Ragnarök'ten sonra olacaklarla ilgili anlattıkları inanmam için yeterde atar bile"

"Zaten sen ve *Heimdallr hiçbir zaman anlaşamamışsınızdır. Ragnarök'te de birbirinizi öldürmeniz kaçınılmaz olur" diyerek doğruladı Hemming onu.

Loki'nin yüzünde kendini beğenmiş bir sırıtış ortaya çıktı. "Gördün mü? Üzerine biraz düşününce sende anlattıklarının doğru olduğuna inanabiliyorsun" dedi kendinden emin bir şekilde. Sonra kaşlarını çatarak Gökçe'ye bakıp "Benimle ilgili anlattığın çoğu şey etkileyiciydi ama o sırma kafanın beni öldürdüğüyle ilgili olan kısım oldukça rahatsız ediciydi" diyerek konuşmaya devam etti.

Loki'nin anlık duygu değişimi Gökçe'yi kısa süreliğine afallatsa da hızlıca toparlanıp "Hikayeler babadan oğula sözlü olarak aktarıldı. Aktarılan hikayelerin hangi kısımları doğru bilmiyorum ama ölümle ilgili anlatılan hikayeler her zaman doğrudur" diye açıkladı. Bir kaç saniye duraksadıktan sonra "Ragnarök'te ölüyorsun Loki. İnsanlar seni hatırlamaya devam ediyorlar ama hiçbir sözlü yada yazılı kayıtlarda senin sağ kurtulduğunla ilgili bilgi yok" diye ekledi.

Oyunbaz tanrı kendisinden beklenmeyecek şekilde sessizleşti. Gökçe, Loki'nin gözlerini kendisine diktiğini gördü. Altın renkli gözleri o kadar dikkatli bakıyordu ki sanki ruhunun derinliklerini bile görebiliyordu. Genç kadın dikkatli bakışlar altında rahatsız bir şekilde kıpırdansa da herhangi bir yorumda bulunmadı. Çünkü Loki'nin bakışlarında ki bir şey yorum yapmasına engel oluyordu.

Tengri'nin VarisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin