O kadın kimdi?
Kevin bunu gün boyunca düşünmüş, uyumamıştı. Pek çok şeyi unutmadan önce o kadını görmüştü. Öyle hissediyordu. Bu hissi doğru olmasa bile, o kadın neden onu görünce bu kadar şaşırmıştı?
Belki de sıradan biridir ve beni bir tanıdığına benzetmiştir, diye düşündü Kevin. Sonra arabasına binerek emniyet müdürlüğüne sürdü. Oraya vardığında ekip arkadaşları Helen, Tony, Anton, Richard, Isabel ve Jones dışarıdaydı ve bir yere gidecekleri belliydi. Kevin arabadan indi ve onlara nereye gittiklerini sordu. Isabel yanıtladı:"Yeni bir cinayet ihbarı. Gece olan olayın aynısı. Bahçeli bir evde kurban bir darağacına asılmış ve vücudunda birçok yara var."
Kevin biraz durdu ve sonra
"Hadi gidelim." dedi.
Olay yerine vardıklarında sonuncudan bir fark olmamıştı. Yine bir erkeği asmışlardı ve karısı vardı. Bu gidişle şehrin tamamı darağacında sallandırılıyor olacak, diye düşündü Kevin.
Oradan ayrılıp normal bir gün geçirmeye çalıştı, fakat katil belki de şu an birini daha asıyordu. Birçok seri katil ile karşılaşmıştı fakat darağacı kullanan görmemişti. Bu katil kimdi? Herkes onu arıyordu fakat kayda değer bir iz bulamıyorlardı. Ta ki o güne kadar...
Katilin 3. kurbanına da Kevin Black ve ekibi gitmişti. Değişen hiçbir şey yoktu. Adam aynı biçimde asılmıştı ve karısı ile çocukları gözleri yaşlı bir şekilde cesede bakıyordu. Olay yerini incelemek için gelenler bütün bahçeyi incelemişlerdi. Fakat netice sıfırdı. Richard Jelenic -ekipten biri- moralsiz bir biçimde adamı asılı olduğu ipten indirdi. Adamın ensesinde bir şey vardı ve bu Richard'ın dikkatini çekmişti. Bu... Bu... Bu bir telefon numarasıydı! Eğer bu adam ensesinde telefon numarası taşıyacak kadar ahmak değilse bu katilin numarası olmalıydı. Geride bir iz bırakmıştı, ve bunu bilerek yapmıştı.
"Şimdi fena olacak!"dedi Kevin. Numarayı aldı ve kaydetti. Sonra da bu numarayı incelenmek üzere merkeze yolladı. Günün bundan sonrası pek hareketli geçmemişti. Saat 21.30'da Kevin Black evine gitmek üzere arabasına bindi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlığın Celladı
ActionŞehre karanlık çöktüğünde o gölge ortaya çıkıyor, ve birini bir cellat gibi boynuna ip geçirip asıyordu.