Sziasztok skacok, Siréki Réka vagyok. Apám még nagyon régen meghalt, anyu azt mondta megették a farkasok. Bár én ebben nem hiszek, mert jó régen nem láttunk már farkast az erdőkben. Most 14 éves gimis vagyok, 9. B.-be járok. Éppen a legjobb barátnőmmel Tinával sétálok a folyosón.
Egy fiú: Heló cica, van gazdád? - kérdezte egy bunkó srác a barátnőmtől.
Réka: Van. Én, úgyhogy kopj le Tomi. - löktem el a srácot, aki vagy egy fejjel magasabb mint én, és erősebb, de nem érdekelt. Galléros bőrzseki volt rajta, a haja meg bezselézve feketén csillogott annyit kent rá.
A fiú: Óh igen, ne szólj bele a nagyok dolgába. - löktem el úgy a dilis lányt, hogy majdnem elesett, de a fiúja, Jack aki jól focizik és nagyon jó képű, megfogta.
Jack: Héj áll már le, gyökér. - szólt hozzá és elgáncsolta, utána elkapta Tomit, a gallérjánál fogva.
Tomi: Vedd le rólam a kezed tee... - mondta és kiakart szabadulni, de nem tudott a foci csapat kapitánya kezei alól kibújni.
Réka és Tina: Hehehe. - kuncogtunk a barátnőmmel együtt, mert vicces volt Tomi vergődése.
Jack: Tünj el a lányok közeléből, vagy a csapatommal találod szemben magad. - mondta ellökte és tarkón vágta Tomit.
Tomi: A szemére mutatott aztán Réka szemére. - Ennek még nincs vége, Siréki. - mondta dühösen és eltűnt a jobbra lévő másik folyosón.
Réka: Kösz bratyó. - mondtam mosolyogva és lepacsiztam Jackkel.
Jack: Nem is értem miért hiszik azt hogy együtt járunk. - pacsizott le Rékával két oldalról, utána fentről és lentről és nevettünk.
Réka: Én sem, fura mi?
Jack: Hát ja, ha kell bármi csak szólj. - mondta a bátyám és visszament a csapatához.
Tina: Jó lett volna ha ez óra közbe történik. - mondta nekem.
Réka: Miért? - kérdeztem meglepedten kicsit vihogva.
Tina: Azért mert akkor végre mindenki látná hogy egy szemét tetü.
Réka: Ja, jogos. De az a jó ebben, hogy péntek van.
Tina: Ja, nagyon kevés óránk van vele.
Réka: Szerencsére, ezért zaklat mindig a folyosón ahol ott van a bátyám így védettek vagyunk.
Megszólalt a csengő.
Tina: Az má tuti, viszont menjünk enni, mert éhes vagyok és most van ebéd.
Réka: Utána meg Kémia és Földrajz. Fúú, de utálom mind a két tanárt.
Tina: Az egész suli is. - mosolygott és átkarolta a vállamat, miközbe mentünk az ebédlőbe.
YOU ARE READING
A Farkasok Portálja. / Írás Alatt.
FantasyEz a könyv egy másik dimenzióba repíti, nem csak a szereplőket, de az olvasót is.