Réka és Dani felemelkedtek, Réka ereje felszabadult és újra olyan lett mint régen, de hírtelen valami máshogy történt mint ahogy azt ő gondolta. Réka váratlanul elvesztette az eszméletét és az ereje Daniba szállt, majd szétrobbant a világban. Az erő Danit természetfelettivé tette, és szárnyakat adott neki. Megkapta Réka erejét hogy uralni tudja a földet, a vizet a levegőt, a tüzet és a villámokat is.
Mikor Daniék leereszkedtek így szólt Rékához.
Dani: Kis farkas, ébredj. Ébredj. - szólongatott aggódva és nyalogatott.
Réka: Hmmm... mi? Mitörtént? - kérdeztem kómásan mikor lassan magamhoz tértem.
Vini: Működött a tervem és a jóságod szét áramlott az egész területen egy robbanással mikor átadtad a fiamnak az erődet.
Réka: Miii?! - kérdeztem és rémülten felpattantam, bár még azért gyenge voltam.
Vini: Nyugalom hercegnő, ne eröltesd meg magad, ők is erősebbek lettek, mint mi. De nekünk van más fegyverünk is ellenük.
Réka: Ezt... ezt hogy érted? - kérdeztem rémülten ránézve a királynőre.
Vini: Majd meglátod. Béke lenne a cél nem háború. Azért mondtam ezt a megoldást. A férjemtől egy hetet kaptál arra hogy az elméletemet kipróbáljuk, miszerint, ha beleszeretsz a fiamba átadod neki az erődet.
Réka: És... és most?
Vini: Az attól függ te mit akarsz hercegnő. A családodat választod, vagy a fiamat.
Réka: Ezt... ezt nem teheted!
Vini: Dehogynem. Királynő vagyok, és most választási lehetőséget kínálok neked. Egy másik életet, vagy a családodat és háborút, mert a családod kétlem, hogy megbocsájt.
Réka: Vinikém elfelejted hogy kivel beszélsz. Jó a meggyőző képességem.
Vini: Csak neked akarok jót, drága. Tudom mi lesz belőle.
Réka: Nem tudod biztosan elvégre én vagyok az elveszett hercegnő, tuti megtudom győzni a családomat hogy békét kössünk veletek.
Vini: Jól van, bízom benned, barátom. - ölelt meg.
Visszaöleltem Vinit jó szorosan és nyalogattam. - Tudod hogy mennyire hiányoztál? - kérdeztem nyüszítve és egyre szorosabban öleltem.
Vini: Mostmár tudom, barátom, hogy milyen érzés volt, és hidd el nagyon sajnálom hogy végig kellett nézned a fájdalmas visszaalakulásom. - mondta őszinte megbánással a hangjában.
Elmosolyodtam és megnyaltam Dani arcát.
Vini: Ávár engedjétek le a kapukat hogy a hercegnő visszatudjon menni.
Vini: Három napod van. A negyedik napon döntened kell.
Nyeltem egyet és kicsit félve néztem Danira.
Dani: Én mindig itt leszek ha kellek, Kis farkas. - mondta kedvesen mosolyogva és megölelt.
Megöleltem Danit szorosan és nem akartam elengedni.
Réka: Nagyon szeretlek.
Dani: Én is, Kis farkas. - Ölelt vissza és lassan elengedtük egymást.
Réka: Ideje mennem, és leállítani a háborút. - mondtam és elfutottam a Sötét erdőbe, ahol én láttam mindent.
YOU ARE READING
A Farkasok Portálja. / Írás Alatt.
FantasyEz a könyv egy másik dimenzióba repíti, nem csak a szereplőket, de az olvasót is.