8. fejezet: Együtt töltött idő.

3 0 0
                                    

Dani előre ment én meg követtem. Mivel már átvoltam változva futottam utána. Itt nem volt annyira éjszaka inkább alkonyat, de egy arany erdőtől mit várhat egy mágikus farkas?

Dani: Mindig szeretek az esti fényben sétálni, nyugodt és csendes.

Réka: Igen, nem úgy mint nálunk. De nagyon szép.

Dani: Minden rendbem van Réka? - kérdezte aggódva a szemembe nézett és kicsit megállt.

Réka: Persze, csak... - kezdtem lihegve. - kezdek, elfáradni.

Dani elmosolyodott és lefeküldt egy tó közelében.

Lefeküldtem Dani mellé, kicsit hozzábújtam és elmosolyodtam, mire Dani megnyalta az arcomat.

Dani: Csodálatosan különleges a bundád tudtad? Gyönyörű. - mondta és egy arany virágot tűzött a hajamba.

Elpirultam zavaromban.

Réka: Ezt.... ezt még senki sem mondta nekem.

Dani: Pedig igaz, olyan vagy mintha egy gyémántot néznék.

Réka: Mármint...olyan szép a bundám nem?

Dani: Én most rád értettem, Réka. - mondta büszkén mosolyogva és átölelve közelebb húzott magához amitől csak mégjobban elpirultam.

Dani: Pedig így van, ne is próbáld tagadni. - kuncogott.

Réka: Hehe, jajj te. - kuncogtam mosolyogva és bele löktem a vízbe.

Dani nevetett és engem is lefröcskölt, és óvatosan megfogta a mancsom majd így szólt: Nem akarom hogy bajod essen. - szólt lágy hangon amitől egy kellemes borzongás járt át és csak mégjobban elmosolyodtam, elpirulva.

Óvatosan bementem a vízbe és rászorítottam Dani mancsára.

Dani: Nyugalom, Kis farkas. Vigyázok rád. - mosolyogta ami nyugtatóan hatott rám.

Réka: Kö.... köszönöm. - feleltem elpirulva.

Dani: Anyám szerint még huzamosabb időre nem engedhetünk el, de majd mindennap meglátogatlak, amíg megtehetem.

Réka: Amíg megteheted, miért mit akar anyád csinálni velem? - kérdeztem félve és mégerősebben megszorítottam a herceg mancsait, már szinte eltörtek.

Dani: Apám küldetését hogy felszabadítsa a népünket. De előtte van egy elmélete hogy talán nem kell hozzá megölni, de nem kell félned. Nem hagyom hogy bántódásod essen tudod jól. - suttogta a fülembe és nyalogatott.

Nem sokára teljesen megnyugodtam és így szóltam:  Szeretlek. - suttogtam Daninak. Megfordultam, hogy szembe legyek vele és szenvedélyesen megcsókoltam.

A Farkasok Portálja. / Írás Alatt.Donde viven las historias. Descúbrelo ahora