Mikor beléptem a nagy terembe a farkas száján, hírtelen fény gyult a kristályokban, amik a plafonról lógtak lefele és csilingelni kezdtek, mint a szél csengő. Abban a pillanatban minden szem döbbenten szegeződött rám.
Anyu megakarta fogni a kezem mert látszott rajtam hogy nagyon kellemetlen ez a helyzet és félek, de a két nővérem nem engedte anyát közel hozzám.
Helga: Grrrrrrrrrrrrr. Jena. - morogta dühösen az Alfa nőstény, a barlang hátújából és előlépett.
Jena hátra lépett egyet, de Áfonya visszalökte az Alfa elé.
Réka: Anyu. - mondtam aggódva és odakartam szaladni, de gyorsan lefékeztem, mert Szeder és Áfonya elálta az utat.
Az Alfa nőstény morgott, de lehunyta a szemét, a nyaklánca a nyakában, pontosabban az a különleges lila drágakő felvillant a nyakában kékes és lilás színben fényleni kezdett, és Helga átváltozott egy szép nővé.
Jena: Aa... aaaaa... Alfa. - mondta remegő hangon és felnézett a nőre.
Helga: Jena még van képed idejönni azok után amit tettél?! - kérdezte dühösen és lilán fénylett a szeme.
Jena: Anyám nyelt egyet félelmében és remegve, folytatta. - Alfa tudom, hogy most nagyon dühös és elszúrtam, de most itt van. Visszahoztam.
Helga: Csak azok után hogy megtaláltalak és titokban fenyegető leveleket küldtem neked.
Réka: Megfenyegetted anyámat?! Kérdeztem dühösen és a szemem a dühtől egy pillanatra narancssárga lett.
Helga: Lenyűgöző. - suttogta visszafolytott lélegzettel. - De megkell értened kislányom hogy csak miattad csináltam.
Réka: He?
Helga: Te az én lányom vagy Fenyves Réka. Nem Jenáé.
Réka: Őhhh... neeem? - mondtam kicsit már összezavarodva ezért inkább kérdésnek hangzott, a mondat. Mintsem tényleges mondatnak.
Jena: De igen, Réka. Te ide tartozol és nem az emberek közé. - mondta.
Réka: Mi...? - kérdeztem aggódva.
Jena: Igen. Elárultam anyádat és elloptalak tőle, amikor születtél. Azért mert a jobb keze, vagy mancsa voltam és nem becsült meg. Úgy bánt velem mint egy Omegával. Ja és igazából azért hazudtam hogy apádat megölték a farkasok, mert elbizonytalanítani akartalak, a farakossal kapcsolatban.
Helga: Na jól van, lányok kérlek, most kísérjétek el a húgotokat a szobájáig, és ezek után sehova sem mehet kíséret nélkül, világos? - kérdezte szigorúan.
Szeder: Igenis anya. - mondta és visszaváltozott emberré. Mogyoró barnás szeme és cseresznye vörös haja jól kiegészítette a lány agresszív személyiségét. Rövid világos barna nadrágja és sötétkék világos csíkos pólója szintén a lány vadabb oldalát tükrözik. Kontyba fogott egyenes hajába van egy világ lila hajgumi.
Áfonya is visszaváltozott és neki egy kicsit gyengédebb oldalát tükrözték a ruhái. Nem olyan vad, mint Szeder. A haja színe neki egy kicsit világosabb, olyan krém színű, akár csak a bundája. A szeme emberként olyan ezüst színű, mint a Hold. A ruhái alapján barátságos. Citromsárga lenge hosszúju póló és világos zöld hosszú farmer. A haja befonva volt és a végén egy élénk piros hajgumi.
KAMU SEDANG MEMBACA
A Farkasok Portálja. / Írás Alatt.
FantasiEz a könyv egy másik dimenzióba repíti, nem csak a szereplőket, de az olvasót is.