Sziasztok!
Az első és legfontosabb információ, hogy ebben a könyvben, én @Lizim02 és @S3verusTobyPiton kritikákat fogunk írni az általatok beküldött könyvekről.Na, de most jön a fordulat!
Ugyan a lelkedet nem kell eladni, azonban a kritikának ára van: az általunk megadott könyvek első fejezetére neked is írnod kell egy kritikát, ami nem annyiból áll, hogy " tetszett, kövi :):):):)".
Ez amolyan belépő részünkről, hiszen valamit, valamiért. Semmi sincs ingyen az életben, nem igaz?
Természetesen lesz időtök mindezt megtenni, és hitelezünk, hiszen mi mindenképpen megírjuk az általatok kért kritikát és bizalmi alapon várunk némi viszonzást.
Szabályok:
1. A kritika fizetség fejében íródik, azaz neked is aktívan részt kell venned a folyamatban. Erről fentebb olvashattál már.
○ Egy hét áll rendelkezésedre a kölcsönösség fejében.
○ Mielőtt sorra kerülsz a kritikával megadjuk, hogy melyik az a könyv, amiről neked is írnod kellene pár sort, ezt privátban tudjuk egyeztetni. Természetesen figyelembe véve az egyéni érdeklődési körödet.
○ Amint elkészültél egy kritikával jelöld meg a @Liziton666 profilt, hogy láthassuk, hogy elvégezted a feladatot.
2. A kritikát egy hét leforgása alatt írjuk meg az első három fejezetről, ami max. 3000-3500 szó/fejezet lehet. Amennyiben neked 8000 szavas fejezeteid vannak, akkor az első két fejezetről tudunk átfogó kritikát adni.
3. A kritikák megírása érkezési sorrendben történik.4. Fanfiction-t és verseket nem áll módunkban kritizálni, hiszen az adott fandomot nem feltétlen ismerjük, így nehéz normálisan ítélkezni felette. Fantasy-t szívesen olvasnánk minden esetben.
5. Heti egy kritikát vállalunk. Minden jelentkező tájékoztatni fogunk róla, mikor kerül sorra.
Fontos leszögezni, hogy egyikünk sem gyakorlott kritikaíró. Nem áll szándékunkban senkit sem megalázni, megbántani, azonban nem vállalunk felelősséget azért, ha valaki nem ért egyet az általunk leírt kritikával. Természetesen kulturált módon meg lehet vitatni, de nem szeretnénk veszekedést.A kritika alatt véletlenül se ócsárolást értsetek, segítő szándékkal íródik ez a könyv. Tanácsokkal szeretnénk ellátni titeket, helyesírási segítséggel és akár egyéb ötletekkel. Senkit sem szeretnék negatív fényben feltüntetni, azonban elképzelhető, hogy lesz olyan kérés, amihez szigorúbban fogunk hozzáállni, de nem rosszindulatúan. Nem célunk senkit sem megsérteni, azonban szeretnénk egy átfogó képet adni a munkátokról, természetesen mindezt normális hangnemben. Előre is elnézést kérünk, ha ez néhol elcsúszna, de nem rossz szándék vezérel minket.
Ha szívesen olvasnál kritikát a könyvedről és eléggé motivált vagy hozzá, hogy más könyve felé is nyiss, akkor jelezd nyugodtan a "Jelentkezés" fül alatt a szándékodat.A jelszó, aminek a jelentkezés fülön lesz jelentősége a kedvenc sorozatod.
YOU ARE READING
A sátán kritizál ○ SZÜNETEL ○
RandomA KRITIKÁK ÍRÁSA 2023 VÉGÉIG SZÜNETEL. 2024 JANUÁRJÁTÓL INDUL ÚJRA. Ha a sátántól kérsz kritikát, te magad is sátánista leszel. Csak vicc volt! Bátran nézz be hozzánk, és kérj kritikát a könyved első három fejezetére. Mi pedig időt fordítunk rá!