Bileet

8 1 0
                                    

luku-6

Käveltiin kohti pukuhuoneita, Albertin kanssa. "Voitas joskus hengaa ihan kahestaa", Albert sano ja peitti hiljaisuuden.

"Joo, se ois kiva", sanoin stressaantuneena, kuulosti vähän tylyltä, mutta nyt puhuminen vaa jännitti.

"Hengataan sit koko porukka siel bileissä", Albert sano.

"Joo ehottomasti", sanoin Albetille ja sit se käänty katsoo mua.

"Et vissii puhu paljoo", Albert hiljasesti, huomasin sen vaan sivusilmällä.

"Kyl mä yleensä puhun, mut nyt vaan en saa sanoja suusta", sanoin huvittuneesti.

"Aivan, tietyissä tilanteissa vai", Albert sano nauraen.

"Lopeta!", sanoin kiusaantuneena ja Albert vaan käänsi päänsä ja nauro.

Viimein päästiin pukuhuoneille, tällä kertaa Albert ei enää seurannut vaan meni vähän kauemmas kaapille. Kaivoin repusta liikkashortsit ja -kengät. Siinä kun vaihtelin vaatteita, saatoin kääntyä katsomaan Alberttia, joka riisu paitaansa. Ompas Albertilla kunnon sixpack... Vittu apua nyt, katse pois päin ja keskity Daniel.

Meillä oli liikassa koripalloa, en leuhki mutta tykkään urheilusta ja oon aika hyvä korikses. Päästiin Albertin kanssa samaan joukkueseen ja meillä suju peli tosi hyvin, oltiin hyvä tiimi. Saatiin monta koria tehtyä yhessä.

Liikkatunti oli ohi ja päästiin pukuhuoneeseen, vaihdoin t-paidan ja tällä kertaa kun käännyin, huomasin Albertin katsovan. Heti kun käännyin sitä päin niin sen katse käänty poispäin. Tais olla samat ajatukset, heh.

Pääsin lähtemään aikasemmin kun Albert, opettaja oli muutenkin kysynyt Alberttia tunnin jälkeen. Mitähän se nyt oli tehnyt.

Skipataan loppu koulupäivä. Koulu oli loppunut ja avasin kodin ulko-oven. Mietin, mitähän iskä oli suunnitellut. Riisuin takkiani ja kenkiä, kun iskä odotti keittiössä.

"Elikkä siis ajattelin, että sun on aika saada oma ajokortti", iskä sano yllättävästi.

"Ensin kengät ja sit tää, mitä vielä", sanoin iskälle ja naurahdin.

"Mietin vaan, kun ois varmasti kivempi, jos tarviit esim kyytiä jonnekkin ja mä en oo kotona", iskä totesi kädet viittoen.

"No joo, kiitos", sanoin iskälle ilosena.

Tutkittiin asiaa tarkemmin ja päästiin lähtemään jo sinä päivänä autokouluun. Käytiin läpi jotai perusjuttuja.

Lähettiin iskän kanssa illemalla pois, automatkalla sain viestin Aatokselta, se oli jakanut Albertin numeron mulle. Se lähetti toisen viestin ja siin luki: "Huomasin vähän jotain teidän kahen välillä niin aattelin, että sä tarviit sen numeron ;)"

Mitä vittua, kavereitahan tässä vaan ollaan. Nukuin loput automatkasta, nukkuminen automatkoilla myöhään on ihan parasta. Sit tunsin sen tietyn käännöksen kotipihaan ja heräsin.

Väsyneenä kömmin ylös omaan huoneeseen ja päätin mennä nukkumaan. Aamulla heräsin ja mieleen tuli heti bileet jotka järjestetään Albertin mökillä.

oh SHIT, or is it?Donde viven las historias. Descúbrelo ahora