9 - Güzellik ve Yetenek, Bilinçli Bir Çaba Göstermek

7 2 0
                                    

9 - Güzellik ve Yetenek, Bilinçli Bir Çaba Göstermek

Yu Huang Rong gülümsedi. Zhang Shi Lan'ın şu anda ona bakma şekli... çok hoşuna gitmişti. Eğer yapabilseydi, bu tür bakışları her gün görmek isterdi. Ne yazık ki... Bu düşünceyi bir kenara itti. Gelecekte ne olursa olsun, şu anda onunla vakit geçirebiliyordu. Bu zaten çok iyi bir şeydi.

Zhang Shi Lan'ı ne düşündüğünü söylemesi için zorlamadı ve sessiz kalarak ona bu kadar yakın olma fırsatının tadını sessizce çıkardı. Çok hevesli görünmek istemiyordu. Zhang Shi Lan gibi bir âlimin bundan hoşlanmayacağı kesindi ve gelecekte karşısına pek çok fırsat çıkmayacak gibiydi. Evet, eğer bu rüyayı gerçekleştirmeyi başarırsa, acele etmesine gerek yoktu.

İlk adayın erhuyu Madam Yan'ın yardımcısına teslim ettiği havuzun diğer tarafına baktı ve koltuğuna geri döndü. Şu ana kadar onun yüzünü bir kez bile görememişlerdi.

Luan Chang Fu yan tarafa eğildi ve asıl yerine oturduğunda yüzüne bir göz atmaya çalıştı. Ne yazık ki... net bir görüntü elde etmek için çok uzaktaydı. İç çekti. "Ah, bu Madam Yan kesinlikle çok sinsi. Güzelleri ve en yetenekli kadınları davet ediyor... ve sonra onları görmemize izin vermiyor! Şimdi onların güzel mi yoksa yetenekli mi olduğunu nasıl anlayacağım?"

Feng Gui Ying kıkırdadı. "Sanırım Madam Yan'ın istediği de buydu. Güzelleri görebilirsek yeteneklerin nasıl bir şansı olabilir ki? Sonuçta o da bu yeteneklerle birilerinin arasını yapmak istiyor."

"Ay!" Luan Chang Fu yelpazesini salladı. "Yeteneğin değeri nedir ki? Ona sürekli bakamazsın ve sadece bazı durumlarda takdir edersin. Eğer birinin benim için çalmasını istiyorsam, müzisyen tutabilirim! Ama karım... Ona her gün bakmak zorundayım." Kaşlarını çattı ve diğer adamlara baktı. Bazıları başlarını onaylayarak sallıyordu ama General Yu ve Âlim Zhang onu duymamış gibi görünüyorlardı. Tüccar Qian da rahatsız görünüyordu. Bu kadar büyük bir insan olduğu için Tüccar Qian da öyle düşünüyordu. Elbette, küçük bir tüccar onun kudreti karşısında titreyecekti, haha! Ama diğer ikisine gelince...

Luan Chang Fu öne doğru eğildi ve yelpazesini kapatarak Zhang Shi Lan'ı işaret etti. "Âlim Zhang, sizin fikriniz nedir?"

"Ha?" Zhang Shi Lan gözlerini kırpıştırdı ve sonunda düşüncelerinden sıyrılarak başını çevirdi. "Ben... Özür dilerim. Soru neydi?"

"Eh..." Luan Chang Fu arkasına yaslandı ve onun yüzünü inceledi. "O kadar yakından mı dinliyordunuz? Müziği yani." Bu adam nasıl olur da onu dinlemezdi? Normalde insanlar ağzının içine bakardı... O kadar iyi bir hikâye anlatıcısıydı ki!

Zhang Shi Lan gerildi ve öne sürebileceği bir bahane aradı. Ne yazık ki... yalan söylemekte hiçbir zaman iyi olmamıştı. Sadece Luan Chang Fu'ya boş boş bakabildi, ağzı bir açılıp bir kapanıyordu.

Yu Huang Rong boğazını temizledi. "Korkarım bu benim hatam olabilir. Gördüğünüz gibi, ben kaba bir adamım. Müzikten falan pek anlamam, bu yüzden Âlim Zhang'a bazı sorular sordum. Sanırım eğitimsizliğim karşısında aptalca şaşırmış olmalı."

Zhang Shi Lan şaşkınlıkla başını kaldırdı. "Ah, hayır, o -"

Yu Huang Rong ona doğru döndü, kolu âlimin koluna değdi ve onun tekrar sessizleşmesini sağladı. "Beni korumanıza gerek yok, Âlim Zhang. Kimsenin benden müzik hakkında bir şeyler bilmemi beklediğini sanmıyorum."

"Eh..." Luan Chang Fu yelpazesini bir hışırtıyla açtı. "Fen Hua Nehri'ndeki Yapraklar' olsa gerek, değil mi?"

Yu Huang Rong'un dudakları kıpırdadı. Bunu zaten konuşmamışlar mıydı? Bu Luan Chang Fu! Kuzeninden bile daha utanmazdı! Eh, bunu pek söyleyemezdi yoksa bu adam doğruca imparatora koşar ve onu ispiyonlardı. Kendini gülümsemeye zorladı ve Luan Chang Fu'yu işaret etti. "Şu halinize bakın, Ekselansları! Tek bir tahminle doğru olanı yaptınız. Eminim kadınlar yetenekleriniz için size hayran kalacaklardır."

Madam Yan'ın Erkekler için Çöpçatanlık Köşkü | BLHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin