14 - Tatlı Sözler, Sonunda Aşık Oldu

7 2 0
                                    


Aynı anda General Yu, Madam Yan'ın çöpçatanlık köşkünden ayrıldı ve iyi bir ruh hali içinde eve dönerek, tüm General'in malikanesini mutlulukla çalkaladı. Bu olabilir miydi? O metanetli adam sonunda kalbini bir genç kıza mı kaptırmıştı?

Yu Huang Rong'un annesi Madam Yu, ona çöpçatanlık köşküne kadar eşlik eden hizmetçiye baktı ve kaşlarını kaldırdı. "Yine aynı şeyi söylüyorsun! Oğlum ne yaptı?"

Hizmetçi sırıttı. "General geride kaldı ve Madam Yan'la birlikte tekrar Fen Hua nehrinin kıyısındaki köşke gitti. Yarım saat kadar konuştular ve General döndüğünde sanki..." Bir aptaldı. Hizmetçi öksürdü ve boynunu kaşıdı. "Dünyanın en mutlu adamı gibiydi!"

Madam Yu ellerini kavuşturdu. "Ayy!" Oğlu gerçekten aşık olmuş olabilir miydi? "Belki de gidip şu Madam Yan'ı görmeliyim. Kim bu kız? Onu tanıyor muyuz? Hangi aileden? Hediyeleri şimdiden toplamalı mıyız? Düğün için hazırlanacak çok şey var! Huang Rong neden buraya gelip açıklama yapmadı?!"

Hizmetçinin yüzü seğirdi. "Ah... General yapması gereken çok önemli bir şey olduğunu söyledi. Hemen kamarasına koştu. Bu hizmetçi orada ne yaptığını bilmiyor. Hemen rapor vermek için buraya geldim. Çöpçatanın evinde olanları Madam'ın bilmesi gerektiğini düşündüm."

"Hm, bu konuda haklısın. Hizmetçi kızlardan biri şimdilik oraya gitsin ve ne yaptığına baksın." Ah, şimdilik beklemekten başka bir şey yapamazdı. Ah, bu onun oğluydu! En azından zaman ayırıp kendisi gelip haber veremez miydi? Şu anda aşık olsa bile, böyle acele edecek kadar önemli ne olabilirdi? İnsanları gereksiz yere endişelendiriyordu!

Birkaç dakika sonra, Yu Huang Rong'u kontrol etmeye giden hizmetçi kız koşarak geri geldi.

Madam Yu sandalyesinden kalktı ve hevesle ona baktı. "Ee? Ne gördün? Ne yapıyordu?"

Hizmetçi kız rahatsız bir şekilde olduğu yerde kıpırdandı. "Önemli bir şey arıyor gibiydi Madam, ama bunun ne olabileceğini bilmiyorum."

Madam Yu tekrar oturdu ve iç çekti. Şu çocuk! Neden bu kadar ketum davranıyordu? İnsanların Madam Yan'ın çöpçatanlık köşkündeki buluşmayı duymak için beklediğini bilmiyor muydu? Onun daha ne kadar endişelenmesini istiyordu?!

"Pekâlâ." Öfkeyle kalktı ve hizmetçisine el salladı. Eğer oğlu gelmek istemiyorsa, o zaman gidip kendisi soracaktı. Ahh, bu çocuk! Aşık olduğu için şimdi daha da sorun çıkarıyordu. "Gidip kendimiz görelim o zaman. Karşısında durduğumda annesine söylememeye cesaret edip edemeyeceğini görmek istiyorum."

Hizmetçisi başıyla onayladı. "Tabii ki cesaret edemez! Eminim size söylemekten mutluluk duyacaktır, Madam. Muhtemelen çok heyecanlıydı ve önce gelip size olayı anlatmayı unuttu."

"Doğru, doğru. Bu çocuk hep böyleydi. Orduda geçirdiği bunca yıldan sonra nasıl oluyor da hâlâ bu kadar küstah olabiliyor?" Kadın içini çekti ve iki kadın General'in odasına doğru ilerledi.

Tam kapıya ulaştıklarında kapı açıldı ve Yu Huang Rong dışarı çıktı. Kaşlarını kaldırdı ve bakışları koridorun sonuna kaydı. Kahretsin. Annesi neden buraya gelmişti? Zhang Shi Lan'ı öğrenmesine izin veremezdi!

"Huang Rong." Madam Yu mutlulukla gülümsedi. Onunla göz göze gelmeye bile cesaret edemeyen oğlunu görünce, kendini rahatlamış hissetmekten alıkoyamadı. Görünüşe göre oğlu gerçekten de aşık olmuştu. Yoksa neden onu görür görmez kaçmak isteyecek kadar utansındı ki?

İyi bir konuşma yapmalıydılar, böylece bu evliliği güvence altına almasında ona yardımcı olabilirdi. Ne de olsa hizmetçi, yedi beyefendinin daha davet edildiğini söylemişti. Hatta içlerinden biri imparatorun kuzeni Luan Chang Fu'ydu! Ya o da aynı kızdan hoşlanıyorsa? O zaman oğlu açıkta kalmayacak mıydı?! Bunun olmasına izin veremezdi!

Madam Yan'ın Erkekler için Çöpçatanlık Köşkü | BLHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin