6 - Güzel Bir Geleceğe Doğru Zorlu Bir Başlangıç
Madam Yan salonun kapısını gülümseyerek itti ve açtı. "Herkese selamlar. Sizi bu kadar uzun süre beklettiğim için içtenlikle özür dilerim."
Yu Huang Rong'un kaşları çatıldı. İçtenlikle özür mü dilemişti? Onları kasıtlı olarak bekletmemiş ve hatta onları gözlemlemek için kapının önünde durmamış mıydı? Beklendiği gibi, bu kadın gerçekten de hiç iyi değildi!
Madam Yan onun karanlık bakışlarını fark etmemiş gibi görünüyordu ve mutlu bir şekilde devam etti. "Kadınlar şimdiye kadar bahçede toplanmışlardır. Eğer beni takip etmek isterseniz." Kapıyı işaret etti ve tekrar dışarı çıktı.
Luan Chang Fu onu takip etmekte başı çekti ve diğer erkekler de arkasından geldi. Yu Huang Rong, Zhang Shi Lan'ın yanında yürümek istedi ama ona yaklaşmaya fırsat bulamadan Qian Mu Qing o yeri kendine ayırdı.
Bu adam... Bunu bilerek mi yapıyordu?! Yu Huang Rong kaşlarını çattı ama arkadan gelmekten başka bir şey yapamadı. En azından oradan Zhang Shi Lan'ı istediği kadar izleyebilirdi. Bu âlim gerçekten... çok güzeldi.
Parlak siyah saçlarının attığı her adımda nasıl hafifçe bir o yana bir bu yana sallandığını ve cübbesinin kollarının görünmez bir esintiyle hareket ediyormuş gibi nasıl sallandığını gözlemledi. Ah, gerçekten de zarif bir yürüyüşü vardı! Bu... gerçekten de onda, uzanıp onu yakalayabilmek için tökezlemesini sağlama isteği uyandırdı. İnsanların romantik olduğunu düşündüğü türden bir şey değil miydi bu?
Dürtüsüyle hareket etmeye fırsat bulamadan, Qian Mu Qing, Zhang Shi Lan'a doğru eğildi. Yu Huang Rong'un gözleri karşılık olarak kısıldı. O piç kurusu, sanki âlimin kulağının dibine tatlı sözler fısıldamak istiyormuş gibi sesini bile alçaltmıştı! Yu Huang Rong ellerini yumruk yaptı. Bu kabul edilemezdi! Bu tamamen kabul edilemezdi! Ona bu kadar yaklaşmaya nasıl cüret ederdi! Bakalım bu olaydan sonra onu dövmesi için birini gönderdiğinde hâlâ bu kadar cüretkâr olabilecek miydi! Bu tür davranışlar her ne pahasına olursa olsun bastırılmalıydı!
"Âlim Zhang ..." Qian Mu Qing arkalarına baktı ve General Yu'nun öfkeli bakışlarıyla karşılaştı. Yutkundu ama konuşmaya devam etmek için kendini zorladı. "Âlim Zhang, sizce ikimizden biri General Yu'yu gücendirmiş olabilir mi?"
"Ha?"
Qian Mu Qing tekrar arkaya baktı ve soğuk terler döktü. Kahretsin! Zhang Shi Lan'ı unutun. Bu adamı gücendiren tek kişi belli ki kendisiydi! Yutkundu ve Zhang Shi Lan'a geri döndü. "Bunca zamandır buraya bakıp duruyor. Ve hiç mutlu görünmüyor. Sanki ona büyük miktarda borçluymuşum gibi!" İnsanlara hiç borcu olmamıştı. Majestelerinden sonra başkentin en zengin adamıydı, tamam mı? Kime borcu olabilirdi ki?!
Zhang Shi Lan'ın bakışları titredi ve arkalarından baktı. General Yu'yu görmek istediğinden değil, sadece Qian Mu Qing çok endişeli göründüğü için bunu yapıyordu. Onu hayal kırıklığına uğratamazdı. Onu rahatlatmadan önce en azından bir göz atması gerekiyordu. Aksi takdirde boş laflar etmiş olacaktı. Evet, sebebi kesinlikle buydu.
Yine de General Yu'yu gördüğünde kalbi yerinden fırladı. Neyse ki diğer adam onlara doğru bakmıyordu. Bunun yerine bahçeyle ilgileniyor gibiydi. Ah, General Yu'dan beklendiği gibi, çok rafine bir zevki vardı!
Zhang Shi Lan tekrar Qian Mu Qing'e döndü ve gülümsedi. "Hayal görüyor olmalısınız. General Yu öyle biri değildir. Ona borcunuz olsa bile, kesinlikle yüce gönüllü davranır ve daha sonra geri ödemenize izin verir."
"Ama... Ona borcum bile yok! Neden bana böyle bakıp duruyor?!"
Zhang Shi Lan tekrar arkasına baktı ve başını iki yana salladı. "Ne diyorsunuz? Manzaraya hayran hayran bakıyor."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Madam Yan'ın Erkekler için Çöpçatanlık Köşkü | BL
RomanceFen Hua nehrinin kıyısında Madam Yan'ın Çöpçatanlık Köşkü bulunmaktadır ve burada en beklenmedik aşıklar bile birlikte bir gelecek için dileklerini gerçekleştirebilirler. General Yu savaş alanından döndüğünde ve ailesi tarafından evlenmeye teşvik ed...