Bugün yeni bir gün yani garip olaylardan yine bir gün daha.
Sıcak yatağımdan kalkıp soğuk bir duş aldıktan sonra içeri mutfağa doğru kahvaltı yapmak için yürürken salondan gelen yine bir haber sesiyle irkildim.
Biri kendi gözlerini oymuştu hastaneye kaldırılmıştı son zamanlarda böyle haberler çoğalmaya başladı önce kahve de ki eleman şimdi bu millet kafayı yedi sanırım diye düşündüm mırıldanarak neyse bugün işe yine aynı saatte gideceğim için günü yatarak değerlendireceğim, en azından daha dinamik giderim diyerek yattım.Yine saat gece 2 gibi yola koyuldum ve holding'e doğru yürümeye başladım kulaklıklarımı taktım en sevdiğim rock müziği açtım ki karanlıkta yürürken insanın az da olsa ürpertisini alıyor.
Bir anda aklıma bilgisayar geldi elime çantama attığımda onu hissedememiştim yine mi bir yerde unutmuştum kendime inanamıyorum yakında kendimi de unutacağım işten dönünce artık bakacağız diyerek holding'e gittim yerleri paspasladım ve saat gece 4 gibi işimi bitirmiştim 20 kattayken bir anda asansörden ses geldi o tarafa bakarken asansör geri kapandı ne olduğunu anlamadım yavaşça oraya doğru adım atmaya başladım gecenin bu saati kim gelmiş olabilirdi ki yavaş yavaş ilerlerken arkadan bilgisayar açılma sesi geldi
Bu kaybettiğimiz zannettiğim bilgisayar '
Burada mı unutmuşum yani hatırlamıyorum ama neyse bulduğuma sevindimyeşil ekran çıkmıştı yine oyun çıktı üstünde ama bu sefer farklı bir oyun labirent gibi içinde bir kadın var kapalı odalar var ve fareler vardı oyun başladı Bir anda gülerek benim klavyeye attım ve oynamaya başladım fareler odalardan kadını arıyordu kovalamaya başladılar bir anda telefon geldi o sırada oyun durdurmaya çalıştım fakat olmadı ben de oyundaki kadını kapalı bir odayı da bekletmeye başladım fare kapıyı tırmalıyodu çok tatlis sesler cikariyodu
Arayan annemdi telefonu açtım ağlıyordu arkadan sesler geliyordu telaşla ne olduğunu sordum bana kesik kesik fareler fareler diye bağırıyordu evde fare mi var dedim sakin olmasını söyledim telefon hattı kesiliyordu durmadan ve kocaman kocaman diye bağırıyordu bir anda bilgisayara baktım telaşla yoksaaa*
Telefonda annem hareket edemediğini söylüyordu istem dışı hareket ettiğini söylüyordu onu benim hareket ettirdiğimi anladım oyunu oynamalıydım hemende hemen telaşla tuşlara hızlı hızlı basmaya başladım anneme o odadan çıkartıp başka bir odaya hızlıca kapattım arkadan fare hızlıca koşuyordu ama fare ileri geri elleriyle kapıya dokunuyordu oyunda annem telefonda kapıyı deşmeye başladığını söyledi başka ne yapacağımı şaşırmıştım odada cam vardı ya oradan atlayacaktı ya da kapı bir salise içinde kırılacaktı annem bağırıyordu hemen bir şey yapmalıydım ne yapacağımı şaşırmıştım ama kapı kırıldı hemen camdan atlattım...
Eve sabaha karşı gittiğimde ev darmadumandı annemi hastaneye kaldırmışlardı koridorun sonunda ki kapıya baktım baştan sona deşilmişti.
Koridora çıktığımda Jamesdi gördüm bana orada durmuş yardıma ihtiyacınız olursa hiç çekinme diyor daha hala tabii onun da işine geldi öldüresiye döverdim ama dua etsin orada polisler vardı.
Bir sonraki gün arkadaşımı aradım olan bir tane anlattım bana küçükken dinlediği bir hikayeye anlattı bir bilgisayar yıllar önce kaybolmuş bu mahallede oturan bir katilinmiş diyorlard psikopat gibi biriymiş en son hapise gittiğinde evi yağmalamışlar bilgisayarda kayıplara karışmış duyduğuma göre o bilgisayar adama kafayı yedirtmiş bir ifadesinde bunları kendinin yapmadığını insanların kanmaması gerektiğini söyleyip durduğu söyleniyor ama adamı kimse kale almıyor sonra kendi hücresinde ölû bulunuyor.
Bunu fark edenlere nasıl fark ettiklerini sorduklarında hücreden kırmızı ışık geldiğini söylüyorlar.
1990'lardeki bir habere göre de bir çocuk bilgisayar buluyor sanırım bu bilgisayar fakat birkaç hafta sonra odasında karnı deşilmiş ve kolu kesik halde bulunuyor ve yine odası da kırmızı ışık yanıyormuş kimse neden olduğunu bulamadıkları için polisler soruşturmayı bitirmişler.
Bir an önce bu bilgisayardan kurtulmamız gerektiğini düşündüm üstünde bir çarpı yoktu hiçbir şey yoktu bilgisayarı bir türlü kapatamadım kırabilir miyiz diye sordum arkadaşıma ama kırarsak daha büyük felaketler olacağını söyledi yani bir kaçış yolu yoktu ya oyunu bitirecektik ya da ölecektik seçenekler çok bariz. Her zaman saat 2'de yeni bir seçenekle oyun açılıdığını fark ettik ve gece olmasını bekledik.
Saat gece 2 suları ve bilgisayar aktif oldu üstünde yine yazılar çıktı
*Kīrmıžı🟥 , mävi🟦* səç yadâ øl
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EVET Mİ ÖLÜM MÜ??!!!
Horrorgarip bir bilgisayar oyunu oynayan dora oyun oynamadığını anladigi an işler sarpa sarar.