Lan saat 4 buçuk olmuş bu ibne niye yatmadı diye kendi kendime söyleniyordum içeri salona bi girdim Merrt yerde kanlar içinde yatıyodu başında iki üç kişi vardı siyah elbiseleri vardı hepsinin tam belli değildi tipleri bi kişi ise bana doğru geliyordu üstünde çok bol yerlerde sürten değişik bi elbise vardı ben altıma sıçmıştım herhalde tam o sırada gözlerimi bi açtım meğersem rüya imiş....
Saate baktım 4 buçuk ve malum karı kız düşünmüştüm biraz donum ıslak uyandım cenabet olmuştum.. neyse dedim sabah gusül alırım diye tuvalete gidiyim dedim kapıyı açtım salonda birileri konuşuyordu biri mertti ama öbürünün sesini çıkaramadım içeri bi girdim bizim Tayfun du bu . Tayfun'u görünce çok şaşırdım . Sonra içeri hızla girdim
-Ne yapıyonuz lan gece gece amınaa koduklaaaarım diye bağırdım.. :D
Bunlar ikisi aynı anda bi bağrıyolar Alllaaaahhhh diye bağrıyolar altlarına sıçacaklardı nerdeyse.. Neyse ben
- lan şaka yaptım şaka dedim.
Bu dingiller bana soruyolar lan Samet sensin değil mi filan diyolar ..
Ben dedim yok ben samet değilim salakmısınız olum görmüyonuzmu ?
Sonra Tayfun Mert'in kafasına vurdu
-Lan amk işsizi akşam akşam uğraştırdığın işlere bak aklım çıkcaktı senin yüzüne dedi.
Mert : La tamam oğlum işte Samet miş sende amma korktun la hani sen inanmazdın böyle işlere dedi..
Ben sordum La Tayfun ne oldu da geldin dedim ..
Tayfunun halası bizim iki kat altımızda oturuyodu Halasıgil geçen hafta herhalde tatile mi ne gitmişler ama var ya halasının kızı taş gibi neyse.Tayfunda Onların evde kalıcakmış bi kaç gün bu akşam sıkılmış Bizim eve gelmiş ...
Neyse ben bunlara sordum niye korktunuz yarrak kafaları benden dedim .
Tayfun başladı anlatmaya :
-Ben size bi geldim Mert açtı kapıyı Samet uyuyo dedi bende biraz cips filan getirmiştim pes attık sonra bu mert manyağı bana laptoptan deep wep'i anlatmaya başladı benim zaten haberim vardı biraz neyse mert dedi işte olum sen nasıl olsa korkmazsın Şurada iki üç tane cin çağırma duası filan var gel okuyalım işte seans gibi bişeyler yapalım dedi ...bende tamam la nasıl olsa canım sıkılıyo dedim işte biz orada yazan şeyleri hızlı hızlı okuduk sanki transa girdik sonra sen içeri girdin aklım götüme giriyodu lan nerdeyse dedi Tayfun.
-Ben bunu duyunca Mertin kafaya bi tane geçirdim La amk sana uğraşma şöyle şeylerle demedim mi pezevenk çarpılacan ağzın götüne dönecek o zaman cinleri görecen dedim mert başladı
-La Samet ne olacak amk sanki gerçekten gelecek bende biliyom da işte biraz heyecan olsun istedim dedi ama birazda korkuyordu sanki
Sonra Mert bana dedi ki kardeş gelin üçümüz çağıralım lan götü yiyen gelsin ...
Ben Zaten cenabetim oğlum başımıza bi iş gelir dedim.
Mert la olum bak çağıralım merak ettiğiniz ne varsa sorarız işte para hazine gelecekle ilgili şeyler kızlar cart curt işte bizi inandırdı....
Ben tamam lan dedim Mert hepimize ayrı ayrı kağıt yazdı verdi ortaya 3 tane mum yaktık içine de davud yıldızı çizdik . Neyse başladık kağıttakileri hızla okumaya sonra aynı zikir çeker gibi bi an kendimi kaptırrdım ki bi baktım mum ışıkları değişik şekiller almaya başladı çağıracağımız cinin adını söylemek istemiyorum.!
Neyse tam bu sırada Tayfunun sesi değişti Anladığım kadarıyla İbranice bişeyler söylüyordu ... Sonra
Bi anda Mert koştu Işıkları yaktı Yeter lan noluyo dedi.!!
Tayfun bitkin bi halde normal sesiyle Bana ne oldu LAAN ! dedi
Tayfun i ben gitcem olum Halamgilde bi de tek kalcam ben şimdi ne yapcam filan demeye başladı ..
DERKEN! bir anda büyük gürültüyle bizim Salonun kapısı paaat diye kapandı....
......devamıVAAR...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bilmeden Oldu
Mystery / ThrillerMerakla başladığımız şeylerdi...Ama Artık bilmeden oldu demek için çok geç olmuştu! Karanlıktalar ve varlar! C.i.N