0.4

156 18 12
                                    

+82**********
JİSUNG-AHHHH!!
HAZIR MISINNN??
ÇIKALIM MIIII??

Jisung🐿️
Numaranı kaydetmeyi unutmuşum.
Diyorum sabah sabah bu kim.
Hazırım, çıkıyorum.

+82********** kişisi Felixie olarak değiştirildi.

Felixie
KAPINIZIN ÖNÜNDEYİİMMMM!!!
BEKLİYORUMMMM!!!

Jisung gelen mesajlara anlamsızca baktı. Sabah sabah neydi bu enerji? Çantasını sırtına attı ve evden çıktı. Birkaç gündür Felix ile konuşuyorlardı. Daha doğrusu Felix, Jisung ile konuşuyordu. Neden kendisinin peşinden düşmediğinden emin değildi ama az da olsa hoşuna gitmişti.

Yalnızlık, galiba onu biraz yormuştu.

Çıkar çıkmaz kapının önünde şarkı söyleyen bir civcivle karşılaşınca gülümsedi istemsizce. Şarkı mırıldanırken dans ediyordu ve inanılmaz tatlı bir görüntüye sebebiyet veriyordu.

"Felix."

"Çok şükür gelebildin! Bak yeni bir şarkı keşfettim!" Felix, onu en başta fark edemese de hemen ona dönmüş, konuşmaya başlamıştı.

"2018'de yayınlandı o şarkı."

"WOAH! Nereden biliyorsun?!"

"Uzun zamandır dinlediğim bir grup."

"Instagram hesabını takip ediyor musun?"

"Hayır, sosyal medya kullanmıyorum."

"Hadi sana açalım!"

"Neden? Kimseyle konuşma gibi bir derdim yok."

"Konuşmak için değil ya!"

Onlar konuşurken okula varmışlardı bile. Jisung, yalan söylemekten nefret ederdi ancak zorunda kalmıştı. Uzun zamandır Instagram hesabı vardı ancak çok bilinmesini sevmezdi. Sadece bir iki kişiydi işte. Gönderi de paylaşmaz, sadece reels videoları izlemek için kullanırdı.

Kurtulduğunu sanıyordu ancak sarışın henüz yeni başlıyordu.

...

"Hadi kafeye inelim!"

"Uykum var, sen git istersen." Jisung sırasına kafasını koymuştu. Nereden çıktığını da anlamamıştı zaten.

"Hadi ama ya!" Felix, Jisung'u salmamakta kararlıydı. Onun inadını kıramayacağının farkında olduğundan bıkkınlıkla kafasını kaldırdı. Felix'in çalan telefonu ile ikisi de telefona odaklandılar.

İsmi görememişti ancak sarışının ufak telaşını fark edebilmişti. Saniyelik bir mimikti ancak nedense kafasına takılmıştı.

"Hadi yanına paranı falan al, bende şu telefona bakayım. Hemen kapının önündeyim." Felix, gülümseyerek kapıya ilerlerken telaşlı bir hali vardı. Hızla telefonu açıp kulağına dayadı.

Jisung nedense huzursuzlanmıştı bu durumdan. Aniden telaş yapıp kaçmasını sağlayacak ne vardı ki? Bir anda kendi kendine söylendi. 'Gereksiz yere yükseliyorum. Belki ailevi bir şeydir. Tam olarak yakın bile değiliz!'

Böyle düşününce rahatlamıştı. Çantasından siyah cüzdanını çıkarıp cebine attı. Kapıyı açmadan duyduğu sesle durdu.

"Halledeceğim dedim ya! Germe beni." Sarışının sesiydi bu. Telefonda kısık sesle kavga ediyor gibiydi. Yine aklı allak bullak olmuştu. Ne karıştırıyordu bu çocuk?

Kapıyı hızla açtı. Felix'in gözleri büyümüştü bu ani harekete karşı. Gülümsedi ve önceki sesine nazaran daha yüksek sesle konuştu.

"Şimdi kafeye gideceğim arkadaşımla, sonra ararım annecim. Görüşürüz."

Run Kitty -MinSung-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin