İyi okumalar💜
5. Bölüm
Galiba bu borayla ilk ve son öpücüğümüzdü.
Derken işler hiç düşündüğümüz gibi olmadı. Bu olaydan telefonum sayesinde kurtulduk. Yan odada telefonuma bildirim geldi. Siyahlı adam bizim olduğumuz odadan çıktı ve benim odama girdi. Dolaptan çıkmalıydık çünkü dolap artık güvenli değildi. Borayı sessiz bir şekilde dolaptan çıkardım. Adam yan oradayken fırsat bu fırsat hemen alta indik Bora'nın suratı biraz soluktu. Al katta mutfağa saklandık. Adam bir kaç dakika sonra siyah bir uberle evin önünden ayrıldı. Gerçekten hayatımın en büyük korkusunu yaşadım. Borayı alıp salona geçtim. Borayı koltuğa yatırdım. Ellerim titriyordu bora elimin titrediğini gördü. Bora nedense bir anda gülmeye başladı. Ben ise şaşkın gözlerle boraya bakıyordum. Bora bana dönüp.
Bora: sen benim için endişelendin mi ha. Yerim seni
Yanağımdan bir makas aldı. Bende gerkin ve titrek bir sesle.
Elçin: Evimize tanımadığımız biri girdi sen bunu umursamıyor musun. Gerçekten inanamıyorum sana.
Bora daha çok gülmeye başladı yavaş yavaş konuyu çakıyodum. Düşündüklerimin doğru olup olmadığını anlamak için boraya döndüm ve sordum.
Elçin: bora yoksa sen, yoksa senmi yaptın. Yani o adamı sen mi çağırdın.
Bora gülerek dediğimi onayladı ve devam etti
Bora: sadece vereceğin tepkiyi merak ettim. Aslında akşamki olay olmasaydı işler daha güzel olacaktı.
Boraya tekrar sordum.
Elçin: N-nasıl yani a-akşamki olayı sen düzenlemedin mi
Bora hayır anlamında kafasını salladı.
Tedirgin olmuştum. Bora elimi tutup bana şunları söyledi.Bora: merak etme elçin ben varım yanında hem zaten bizimkiler o olayı araştırıyor bide bundan sonra evin etrafında korumalar olacak için rahat olsun.
Birazda olsa rahatlsmıştım. Bora bir anda
Bora: bir dakika, bir dakika sen ve ben daha demin dolapta tutkulu bir şekilde öpüştük değilmi
Yüzüm kızarmıştı. Bora yüzümü elleri arasına alarak
Bora: hemen de nasıl kızarırmış bu kızın yanakları. Elçin istersen senle bir oyun oynayalım. Oyunun adı da
" taş, yani ben, kağıt, makas"
Kazanan karşısına bir soru sorar yada bir şey yaptırır okeyElçin: uff hiç uğraşamam o yüzden ne istiyorsan söyle yapayım ondan sonra ne halt yiyorsan ye
Bora: ne istersem isteyeğim yapacak mısın istediğimi
Elçin: evet ne istersen ama sonra beni rahat bırakacaksın okey. Canım bugün film izlemek istiyor.
Bora bana pis bir bakış ve sırıtış attı. Ona dönüp
Elçin:ne oldu niye öyle bakıyorsun
Bora: elçin senden şey istiyorum
Bora bana yavaş yavaş yaklaşmaya başladı.
Elçin: ney, ney istiyorsun, söyle dinliyorum.
Bora: tekrar öp beni ama bu sefer az öncesinden daha uzun olsun.
Elçin: h-hayatta olmaz.
Bora: ama ne istersen yapacam dedin haksızlık ama bu.
Elçin: bundan başka birşey iste
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zoraki Aşk
Romance**"HİKAYE DÜZENLENİYOR"** " benden bu kadar " ~sadece bana kal demeni istiyordun bana kal de bende kalayım~ düşüncelerimle savaşırken ani bir ses duraksamama sebep oldu " madem senden bu kadar elçin, o zaman tamam, benden de bu kadar "...