9. bölüm

226 7 10
                                    

İyi okumalar💜

Özel numara: pardon yanlışlıkla oldu ayağım çarptı da.

Telefon bi anda kapandı o her kimse evimin bahçesindeydi ve belki de şuan göz göze bile gelmiş olabiliriz.

Korkudan hareket bile etmeden dışarıya doğru bakıyordum. Tam o anda bir silüet cama doğru yaklaştı.

O an o yüz şeklini görünce olduğum yerde gözlerim faltaşı kadar açtım .iri gözleri vardı ama yüzünde maske vardı.

O yüzden mi bilmiyorum ama gözleri büyük duruyordu. o yüze bakıyodum. Bi anda harekete geçti ve kapıyı açmaya çalıştı.

Koşarak yukarı boranın odasına çıktım. Kapıyı vurmadan direkt açtım. Bora masasında işlerini halk ediyordu beni görünce

Bora: ne oldu elçi-

Sözünü bitirmesine izin vermeden ona koştum ve ona sarıldım. Bora ne olduğunu hala anlamamıştı. Beni kucağına oturtup sarılmaya devam etti.

Bora: ne oldu bir tanem bir şeyin mi var.

Sonunda ona sarılmayı bıraktım ve

Elçin: alt katta bahçe kapısını açmaya çalışan birşey var. İçeri girmeye çalışıyor.

Bora: birşey derken ney

Elçin: biri var işte karanlık olduğu için yüzünü net göremedim.

Bora beni ayağa kaldırarak ciddi bir şekilde

Bora: sen bura bekle kapıyı kitle ben bi alt kata bakıp gelicem.

Elçin: hayır bende gelicem burda tek kalamam ya camdan tekrar taş gelirse o zaman ne olacak.

Bora: tamam ama yanımdan sakın ayrılma tamam mı.

Elçin: tamam

Borayla yavaş yavaş alt kata indik bora merdivenlerde bana durmam için işaret etti.

Bora: ilk ben bakayım sonra sen gel

Dedi fısıldayarak. Bora bahçe kapısına baktığında kimse yoktu varsa da görmüyorum onu ben yavaş hareketlerle kapının oraya gidip bahçe ışığını açtım.

Açtığım anda bora bana döndü ben ise bahçede birinin koşarak geçtiğini gördüm o an bağırdım.

Elçin: İŞTE ORDA

Bora hemen bahçeye koştu bende kapıyı açıp korumaları çağırdım. Korumalar ve bora bahçeyi araştırırken dış kapıda açıktı. Bi anda arkamdan bir ses duydum.

             "Asla kaçamayacaksın"

Arkama döndüğümde ise kimse yoktu hızlı adımlarla kapıya ilerledim. O sırada adamın kapıdan kaçtığını gördüm.

Adamın arkasından koşarak yakalamaya çalıştım. Tam ön kapıya geldiğimde adamın kaçtığı tarafa baktım ama kimse yoktu.

Adam siğirbaz gibi ortadan kaybolmuştu sanki. Bora koşarak yanıma geldi.

Bora: senin ne işin var burda ben sana içerde bekle demedim mi!!!

Elçin: adam kaçıyodu ne yapsaydım öyle arkasından boş boş baksamıydım yani.

Bora: EVET ÖYLE YAPACAKTIN

Elçin: başka isteyiniz varsa onuda söyleyin paşam

Bora: ELÇİN. GEREKİRSE YERİNDEN BİLE KIPIRDAMAYACAKSIN  YA SANA Bİ-

Elçin: tamam bora ben anlamam gerekeni anladım sen kendini yorma

Hızlı adımlarla içeri girdim yerden telefonumu aldım ve odama çıkıp kapıyı kitledim. Yatağıma geçtim.

Zoraki Aşk Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin