İyi okumalar💜
Odada gördüğüm karşısında dona kalmıştım.
Oda benim eski evimdeki odamın aynısıydı. Duvardaki fotoğraflarım, arkadaşlarımla beraber çektiğimiz bütün resimler...
Gözlerine inanamamıştım derken alt kattan kapı açılma sesini, ardındanda birinin bana seslendiğini duydum. Hemen kapıyı kapattım ve kitledim elimdeki sepeti ise odama sakladım tam çıkıyodum ki bora bir anda karşımda belirdi.
Bora: naber güzellik. Bensiz nası geçti günün.
Elçin: hiç öyle oturuyordum da sen niye bu kadar erken geldin.
Bora: ne yani erken gelmem kötümü oldu.
Elçin: yok o yüzden demedim işin uzun sürer sanmıştım.
Bora: ben gidene kadar Hallettikleri için çok bişey yapmadım.
Elçin: iyi güzel.
(2-3 saat sonra)
Koltukta uzanmıştım. Bora odasında bilgisiyarından şirket işlerini hallediyordu. Ben ise hala o yukarda gördüğüm benim eski odamın aynısı olan odayı düşünüyordum. Bu demek oluyordu ki Bora beni baya uzun zamandır ben onu tanımasamda o beni tanıyodu. Ama nasıl olabilirdi ki. Bu sorular kafamda dolanırken bi anda telefonum çaldı. Düşüncelerden kurtulup telefona baktım. Bilinmeyen bir numaraydı. Açtım.
Elçin: Alo
Bilinmeyen numara: o
Elçin: anlamadım
Bilinmeyen numara: o seni sevmiyor seni yalanlarına alet ediyo
Elçin: kimsiniz ve neyden bahsediyosunuz.
Bilinmeyen numara: yakında öğrenirsin tatlı kız ...
Elçin: Alo, alo
Telefon kapanmıştı. İçimi bi anda korku kaplamıştı. Kim olaki akşam akşam beni aramıştı ve kim beni yalanlarına alet ediyodu. Kafamın içi iyice karışmıştı şuan hem merak hem korku vardı kafamın içinde. Acaba beni arayan kişi bu dediklerinde haklımıydı.
(Elçin, bu düşüncelerle uykuya dalar. Sabah yine bi telefon sesiyle kalkar.)
Kimin aradığına bile bakmadan uykulu biş şekilde telefonu açtım.
Elçin: Alo, kimsiniz.
Bilinmeyen numara: şu an güvenmek gerken tek kişiyim.
Telefonu kulağından çektim ve kimin beni aradığına baktım. Dün gece beni arayan numaranın aynısıydı. Telefonu geri kulağıma götürdüm ve sinirli bir şekilde
Elçin: Yine mi sen ne istiyorsun benden kimsin ve necisin
Bilinmeyen numara: bana güvenmelisin. O seni kullanıyo
Adamın suratına kapattım ve telefonu sessize aldım. O saniyeden sonra adam beni birdaha aramadı.
Yukarı boraya bakmaya çıktım. Bora odasında değildi. Evde borayı aramaya başladım. Telefonumu elime aldım ve borayı aradım. Telefonu sessizdeydi. Sabah sabah nere gitmiş olabilir ki...
(Elçin hala Borayı düşünüyordu. Kağvaltısını hazırlayıp masaya oturdu. Yemeğini yedikten sonra bulaşıkları direkt yıkanadan tezgaha bıraktı ve sonra kanepeye geçti. )
Kanepe oturduğum sırada bugün üniversitenin ilk günü olduğunu hatırlayıp sevinçle ayağa kaktım. Hemen üste odama çıkıp hazırlandım ve evden çıktım.
(Elçin dışarı çıktığında kapının önünde bir araba gördüm. Arabanın yanındaki güvenlik yanıma geldi ve
Koruma: Elçin hanım eğer hazırsanız sizi okula bırakayım
Elçin: (heyecanlı bir ses tonuyla)
tamam(Elçin okuluna varır, okulu çok büyük ve büyüleyicidir, ilk derse yetişmek için hızılı adımlarla sınıfını bulur ve derse girer. )
(Okul bitişi)
Okul düşündüğümden daha iyi geçti. Sınıftaki çoğu kişide beni sevmişti.
Okuldan çıktım. Şoför beni bekliyodu. Hemen arabaya bindim. Bi yarım saat sonra eve vardık. Eve geldiğimde ilk olarak gözüm borayı aradı. Bora evde değildi. Dışarıya kapının önüne çıktım ve herhangi bir korumaya sordum.
Elçin: şey bişey sorabilir miyim
Koruma 2: tabikide sorabilirsiniz Elçin hanım.
Elçin: şey acaba Bora nereye gittiğine dair size bişey söyledi mi.
Koruma 2: nereye gittiğini bilmiyoruz sabah erkenden arabasıyla çıktı sadece geç geleceğini biliyoruz Elçin hanım.
Elçin: tamam
içeri girdim ve kanepeye geçtim. Ne yapsam diye düşünüyordum ki dün yukarda gördüğüm odaya bakmaya karar verdim. Kendi odama girdim ve o gün aceleyle sakladığım anahtar sepetini sakladığım yerden çıkarıp o kalpli anahtarı buldum. O kapının önüne geldim derin bir nefes alıp kapıyı açtım tekrardan hayretlere düşmüştüm.
Odaya adımımı attığım anda burnuma bi koku geldi. Bu koku bir yerden tanıdık geliyodu. Bir dakika bu koku 2 sene önceki doğum günümde teyzemin bana hediye olarak aldığı parfümün aynısıydı. Yine şaşırmıştım. Kendimi o yumuşak eski yatağıma attım. Eski odamın aynısıydı.
Odamla biraz daha vakit geçirdikten sonra artık odadan çıkmam gerektiği geldi aklıma.
Odadan çıkınca kapıyı kitleyip anahtarı sepete koyup sepeti de geri önceden aldığım yani mutfak tezgahına koydum.
Kanepeye geçip telefonumla uğraşmaya başladım.
(Yarım saat sonra)
Tam telefonumda gezerken kapı çaldı.
Kapıyı açtım. Gördüğüm kişi karşısında hem sinirlenmiş hem de şaşırmıştım.Karşımda gördüğüm...
(649 kelime)
Evet bir bölümün daha sonuna geldik
Umarım hoşunuza gider
İyi okumalar
💜💜💜💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zoraki Aşk
Romance**"HİKAYE DÜZENLENİYOR"** " benden bu kadar " ~sadece bana kal demeni istiyordun bana kal de bende kalayım~ düşüncelerimle savaşırken ani bir ses duraksamama sebep oldu " madem senden bu kadar elçin, o zaman tamam, benden de bu kadar "...