İyi okumalarrr😽
(Bi önceki bölümden kesit)
(Gözümü içeridekilerine çevirdim.herkes şaşkınlıkla bakıyordu . Birde gözünde pişmanlık olan bir Barış ve diğerlerine göre Yiğit komserin gözünde anlandıramadığım bakış vardı. Herneyse benim yetişmem gereken bir adliye var ve çok geç kaldım. Kapıyı açtım ve kendimi karakolun karidoruna attım.)
Yeni bölüm:
Karidorda kendimden emin adımlarım vardı herkes sessizdi sadece toplu ayakkabımın sesi duyuluyordu . Çıkışa geldiğimden direkt arabamı açıp içine bindim. Hızlıca yola koyuldum barışın dedikleri ağır gelmişti ve geçmişi unutmamisken herşeyi suratıma vurmuştu evet bende kendimi sucluyordum ama üzerime o kadar gelmesi saçmaydı bunları düşünürken adliyeye geldiğimi fark ettim. Kafamdaki düşünceli bir kenara bırakıp direkt adiliyenin içine girdim. Anlamiyorum o kadar korkunç biri değilim neden çoğunlukla oyleymisim gibi bakiyorlar herneyse zaten labalilige gerek yok. yanıma Cenk geldi .
Ben :Efendim cenk
Cenk: Savcım baş savcı sizi odasına çağırıyor .
Ben : Hayırdır inşallah genellikle beni fazla yanına çağırmaz.
Cenk: Valla savcım galiba çok özel bir dava özellikle sizi çağırdı.
Ben : Neyse söylediğin için sağol işine donebilirsin teşekkürler
Cenk : Ne demek savcım kolay gelsin.
Karidordan geçerken hızlanmaya başladım acaba baş savcı beni yanına çağırtacak kadar nasıl önemli bir dava olabilir dedim. İçimden baş savcı Adnan Sağlam yazısını gördükten sonra kapıyı çaldım gir işaretini aldıktan sonra içeri girdim.
Kapıyı çalıp gir sesini duyunca içeri girdim.
Ben : Baş savcım beni cagirmissiniz
bir problem mi var.Ali ( baş savcı ) : Evet hilal büyük ve aynı zamanda çok gizli bir dava var .
Ben : hilal dediğinize göre kesin olay çok ciddi dava nedir baş savcım
Ali: Toplantı odasında konusucaz, gidelim.
Ben : Konusucaz derken savcım.
Ali : Çok soru soruyorsun .
Dedi ve kapıyı açıp odadan çıktı ,bende baş savcının hemen arkasından onu takip ediyordum çok merak etmiştim mevzu neydi .
Ali savcım kapıyı açıp içeri girdi ve bende girdim . Karşımda gördüğüm kişilerle şok oldum aynı zamanda ordakilerde beni gördüğünde şok oldular . Ayakta öyle dikilmişkenAli savcım: kızım otursana ne dikilmissin ayakta dedi.
Bende üzerimdeki şoku atlatıp sandalyeyi çekip oturdum.
Yiğit komser ne oluyor burda baş savcım diyerek konuya girdi.Ali: Bakın çok gizli bir operasyon düzenlenecek Ünlü iş adamı Servet Karadağ üzerini yapılıcak bu operasyon dedi . Bu yüzdende hem hukuki açıdan biz gözlem yapmamız lazım ve güvenlik açısından bizde Hakan baş komserimizle bir plan kurmaya karar verdik.
Komserim ama bahsettiğiniz kişi Servet Karadağ dan bahsediyoruz . Ünlü saygın iş adamı neden Servet bey üzerine bir operasyon yapıyoruz diye sordu . Yiğit konser
Nedenmişlerdi onlar Servet Karadağ mı aklımda canlanan o geçmişteki yaşananlar , o adamın yaptıkları benden aldıkları ama nasıl olur o adam ülkeye döndüklerinde haberini alicaktim ve o adamı maaf edicektim , gözümden bir damla yaş düştü ve Ali amca dedim bir anda
Biliyorum kızım nasıl geldiğini neden haberinin gelmediğini düşmüyorsun ama ben izin vermedim. Biliyorum o adam çok kötü işler çevrilmiş anlıyorum ama herşeyin bir zamanı var kızım merak etme o adamın kuyusunu kazicaz.
Size gelincede Yiğit komser evet evet Servet Karadağ ünlü iş adamı saygın biri ama aynı zamanda yer altının en tehlikeli mafyalarindan ve biz bu operasyonu o yüzden Hakan komserle beraber yapmaya karar verdik .O kadar sinirlenmistim ki anlayamazsınız beni tamam mı anliyamassiniz o şerefsizin onca yaptığına rağmen elini kolunu sallaya sallaya hayatına devam etmesini ve benim buna katlanamamami anliyamassiniz diye masaya vurdum.
Ali baş savcı sinirkenmişti ayaga kalkıp ;
Bak Hilal biraz daha böyle yapmaya devam edersen seni bu vakadan alırım burada kimlere karşı konuşup bagirdigini unutma sakın ya şimdi dayanamam işi berbat ederim diyorsan çıka bilirsin. Ya da dersin ki profesyonel davranicam o zaman kalabilirsin.
(Yavaşça sandalyeye oturdum başka çarem yoktu , çünkü ali komser beni bu vakadan alırsa geçmişin hesabını soramazdim.)
Tamam sakinim ali savcım peki ne yapıcaz
Kulağınızı iyi açın ve iyi dinleyin beni şimdi çok tehlikeli biliyoruz ama bir plan yaptık şimdiden aranızda çekilmek istiyen varsa-
konusmasına müsade etmeden YOK dedim,benim ardımdan Barış , Yiğit ve tanımadığım bir kız yok dediler.
O zaman planı anlıtıyım, şimdi tehlikeli olabiliceğinden dolayı sadece hilal, barış, yiğit ve suna nın olmasına karar verdik. Amaç Servet Karadağ ve oğlu Karan karadağın içine girmek olucak amacınız rolunuzde işte ordaki gibi hilal ve barış kuzen gibi davranıcaklar babalarından sonra kalan şirketi yonetiyorlar, yiğite onların ortakları rolünde olucak suna sende yiğitin asistanı ve aynı zamanda çocukluk arkadaşı rolunde olucaksınız ve hepinizde birbirinizi yıllardır tanıyorsunuz . Şirketiniz baya büyüdü ve karadağlarla bir iş yapamak istemek amacıyla ortak olmak istiyceksiniz.tabi biraz zor olucak ama ne yapıp ne edip bunu yapıp onlarla yakınlık kurup aralarına sızmanız gerekiyor.
Ali savci konusmasını bıtirdikten hemen sözün devamını getiren hakan baş komser oldu.
merak etmein güvenlik için hersey hazrlanıcak bana itafende merak etmeyin savcım zaten sizin güvenliğiniz açısından 3 başarılı polislerimiz yanınızda bulunucak .
bu dediğine sadece gülmüştüm beni tanımıyorlard tanısa belki bu cümleyi söyliyiceği son kişi olmadığmı anlardı.
Ordan atlafa adı suna olan kız egolu şekilde;
Savcıya gerek yoktu sadece vakada bize zorluk çıkartır,alayla bana bakıp bu işi profösyenellere bırakmak doğru değil mi demişti .
ben konuşucakken ali savcım olaya el atarak berak etmeyin suna komser hilal savcım sandığınnz gibi biri değil sizin işinizi zorlastırmaz aksine en çkmaza düşebiliceğiniz anda olayı sizin için rahatlkla çözücek biri bugünde öyle olmuş bildiğim kadarıyla o yüzden endişeli olmanıza gerek yok.
ali savcı bunu dedikten sonra suna denilen kız sesini çıkarmadı ama bozulduğu çok belliydi.
hakan komser araya girerek yarın herkes yarın bizim çalışma alanına gelsin antreman yaptırılcak o zamanda ali savcım gerekenleri hazırlatcak ve operasyon daha sonrasında yapılcaktır, toplant bitmiştir dağla bilirsiniz.
Ali savcımla hakan komser çıktan sonra barış benimle konuşmak ister gibi bir hali vardı ama durması için elimi kaldırdım ve daha sonra der gibi kafamı salladım. Oda anlamiş ki birşey demedi ve diğerlerine bakmayarak toplantı odasında çıkıp kendi odama gittim ve kapıyı açım içeri girince aklıma gelen anılarla gözümden şuana kadar engellemeye çalıştığım göz yaşım sözümü dinlemeyip akmıştı , çok sinirliydim ve dayanmadım gidip direkt masanın uzundeki eşyaları etrafa fırlattım ve kendimi koltuğa bıraktım kendimi durdumam gerekiyordu, çantamı ve aramahin anahtarını alıp hızlıca kapayi açıp çaktım üstüne doğru çıkarken de kapının önünde yiğit konseri gördüm bir bakış atıp hemen çektim bakışımi ağladığımı anlamasını istemedim ve hızlıca ordan ayrılıp arabama bindim ve hızlıca evime sürdüm ve eve gelince direkt odama gittim ve uyuyamiyacagimi bilsemde yatağa uzandim ve gözümü kapattım kulağımda ki çığlıklar gider umuduyla kulaklarımı kapatmıştım ve yavasca sesler azaliyordu ve kendimden geçip uykuya dalmıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAVCI HANIM
ActionHilal Kaya Bu hayatta yaşadıklarına rağmen ayakta kalmaya çalışan mesleğine aşık biri aynı zamanda inatçı ,korkusuz ,haksızlığa gelemiyen ve başarılı genç bir savcıdır .Geçmişini daha unutamamışken ansızın gelişen ve hayatının tam ortasına düşen b...