6. BÖLÜM: YABANCI

1K 51 9
                                    

Arkadaşlar geçikme için üzgünüm
Yazdığım BÖLÜM silinince yeniden yazmak zorunda kaldım ayrıca 2 haftadır kuran kursundaydım. Sadece hafta sonu müsait oluyorum

Bu yüzden geç kaldığı için özür dilerim

________________________________________

Başımın ağrısıyla gözlerimi zar zor açabildim. Biraz kendime gelmek için birkaç haraket yaptıktan sonra gözlerimi duvardaki saate çevirdim. Yuh 3 saat uyumuşum. Ve kimse gelimemişti. Başımın ağrısıyla başımı tutup inledim. Gerçek çok acıyordu.

Yanağımdan aşağa doğru bir şey düştüğünde ağladığımı anladım. Bi anda gülmeye başladım. Hem ağlayıp hem de gülüyordum.

Ulan psikolojimin içine ettiler iyimi. Önce ailem dediğim insanların eziyeti sonra az kalsın kuma olacağım ve süpriz yumurtadan çıkan GERÇEK ailem. Gözlerimi silip ayağa kalktım. Kapıya gitmeden önce son kez yüzümü sildim. Kapı kollunu aşağa indiriceken birşey hatırladım. Lan ben uyurken biri odaya girip! Başımı okşamıştı.Hangi oruspu çocuğuydu o! Ama o beklesin ben aile meselesini bi hallediyim sıra onada gelecek. Kapı kollunu çekip odadan çıktım Çaprazımdaki asistan vardı. Başını bir kere bile kaldırmadı. Mükemmel ingilizcemle kibar bir şekilde konuştum.

Gökçe"pardon bakarmısınız?" Dedim. Başını kaldırım önce bana baktı sonra baştan aşağa süzdü.

Ayıp ama

Dimi feso

Feso ne la?

Fesatın kısatması

Ne alâka

Hani sen her konuda bir fesatlık yapıyorsun ya ondan dedim

Yalan söyleme be çingene Ne zaman gördün

Ne zaman görmedim ki

H-

Adam "buyrun hanımefendi " dedi

Gökçe " şey felix bey' ler nerde biliyormusun acaba bana geleceklerini söylediler de merak ettim." Dedim kibarlıkla

Ha pabucumun Kibar feyzosu

Adam " toplantıda birkaç sorun çıktığı için biraz uzun sürecek isterseniz sizi alex bey' in odasına götürebilirim" diye aynı kibarlıkta sordu. Başımı salayıp adamı takip ettim. Bir odaya geldiğimizde adam önce kapıya vurdu sonra kapıyı açtı. Onun arkasından bende içeri girdim.

Adam " ateş bey kız kardeşiniz yanlız kaldığı için sizin yanına getirmemi istedi"dedi. Ateş bana baktığında ayıp olmasın diye onayladım. Alex adama bir baş işareti yaptıktan sonra bana eliyle koltuğu gösterdi. Koltuğa otururduktan sonra alex'e parmağımı saladım.

Gökçe " sıkıldığım için geldim. Sakin bana sen keyfine bak ben çalışıcam deme kafanı kırarım! " dedim.

Yer cücesi sen kimin kafasını kırıyon o boyla ha

Kalbimi kırıyon ama iç ses

Baaane sende haremimi tehdit etmeseydin

Ne haremi asalak sen osmanlı padişahı mısın?

Eh osmanlı yıkılmasaydı bide kadınlarda tahta otursaydı EVET!

ben buna birşey diyemem

Alex " aç mısın birşey getiriyim mi" dedi.

Acaba watt girl gibi gurur yapıp red mi ETSEM!

Gökçe "evet" ne ben her saniye aç olmayan birini tanımıyorum. Alex başını salayıp telefonla kısa bir görüşme yapıp kapatı.

Gökçe "umarım antik kuntik birşeyler söylemememişsindir." Dedim.

Alex " merak etme ben kız kardeşime bunu yaparmıyım" dedi behlülün taklidini yaparak. Bak ben buna gülerim

_________________________________________

Gökçe"ayna ayna söyle bana bu dünya da benden daha salak var mı?" Dedim aynadan üstüme bakıp yüzümü buruşturdum. 

Ne mi olmuştu?

Yemeği getiren kıza şaka yapiyim derken yemeğin hepsini üzerime dökmedi mi? Sonra üstümü temizlemek için tuvalette giderken bir çalışan üstüme kahveye benzer iğrenç kokan birşey dökmedi mi ? Ondan sonrada abar topar eve gitdik. Eve doğru giderken düşmedim mi?

Sen varya tam bir rezillik markasısın

Ama varya en kötüsü ne biliyormusun bana çok güldüler. Zaten diğer abilerde bana fena güldü.  ALLAH' ım nolur bu bir rüya olsun ya

He rüya hıhı rüya hadi banyo yap yoksa birazdan kokudan düşüp bayılıcam!

Okey

________________________________________

Kapı çalınca elimdeki tarağa bıraktım. 5 saatlik! banyodan sonra sonra giyinmiş yatakta saçımı tarıyordum taki kapı çalanadek.

Gökçe "gel" diye hafif bağırdım. İçeri alaz gelince merakla ona baktım. Üstümü süzüp başka tarafa bakmaya başladı. Bir dk o bana mı gülüyordu!

(Kuzey yıldızı tekrar çıksın diyenler✋)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Kuzey yıldızı tekrar çıksın diyenler✋)

Kaşlarım çatık ona bakarken o kendini toparlayıp kapıyı kapatıktan sonra yanıma geldi.

Alaz "nasılsın?" Dedi ciddiyetle

Gökçe "iyim" dedim

Alaz "biliyormusun dünya üzerinde en çok söylenen 'iyim' kelimesi bu yüzden sakın bana yalan söyleme"

Gökçe "iyi olmaya çalışıyorum " dedim.

Alaz " seni zorlanacak birşey yapmicam. Ama sen ne zaman istersen ben burdayım abicim istersen söyleme seni anlamam sadece bir bakışın yeter. Yani anlayacağın ben burdayım kardeşim " dedi

Düşmedim arkadaşlar sadece zengin yerleri inceliyom.

Gözlerimin dolduğunu umursamadan alaza sımsıkı sarıldım. Kollarını sırtıma dolayıp kafasını saçlarıma gömdü. Fark etmesede benim ihtiyaçım olduğu şeyi bana verdi.

Arkama yaslanacak güvenli dağ!

Bazıların tek ihtiyaçı olması

Geri çekilip yüzüne baktım. Resmen eline şeker veren çocuklar gibi gülümsüyordu.

Alaz " beni ne kadar mutlu ettiğini bilemezsin. Dilerim Allah' tan bu aileye geldiğine hiçbir zaman pişman olmazsın " dedi.

Gökçe " benimle uyurmusun?" Dedim küçük çocuk gibi. Alaza güvenmekte hatamı yaptım bilmiyorum ancak bildiğim birşey vardı ki ben abime sonsuza dek seveceğim...






Alaz farkında değildi ama Allah dualarını kabul etti.

Bu aile artık sadece mutluluk için yaşıyacaktı.

Artık herkes haketiği mutluluğu yaşıyacaktı...

UMUTLAR / GERÇEK AİLEM Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin