İyi okumalar ❤
Şaşkınlıkla adama baktım. Adamın arkasında 2 tane adam daha geldi. Sonra bir kadın geldi. Siktir bu kadına çok fazla benziyorum. Dedemin konuşmasıyla gözlerim fan taşı gibi açıldı.
Dedem " kızımmm" diyerek kadına sarıldı.
Ne yani bu benim halamı? Kadın ve dedem birbiriyle sarılırken babam konuştu
Babam " sizin burda ne işiniz var lan! " karşımdaki adam alayla gülümseyip
Felix " hiç değişmemişsin. ( sert bir ifadeyle babama bakıp) burda benim bir parçam var onu alıp gidicem" dedikten sonra bana baktı. Neee
Arkasındaki 2 adama beni gösterip babama baktı. Adamlar yanıma gelerek nazikçe tutup kaldırdı. Daha sonra beni odadan zorla çıkardı. Ne kadar dirensemde hiçbir işe yaramamıştı.
Kai"biliyorum zor bir durum ama herşey anlatıcaz sadece bunu bil yeter."
Dışarı çıktığımızda diğer adam ceketını çıkarıp omuzlarımı sardı. Herkes bize bakıp kendi aralarında konuşuyorlardı. Rahatsızca kıpırdarken bana ceket veren adam kafamı boynuna koydu.
Alex" sakin ol biz varken kimse sana zarar veremez kardeşim" diyerek arabaya bindirdi. Ben onlara camdan bakarken iki adam aralarında konuşup biri giderken diğeri arabaya bindi. Ben ona tek kaşımı kaldırıp bakarken o bana ne der gibi bakıyordu.
Gökçe " kimsiniz siz ve içerdeki kadın benim hâlâm mı? " adam büyük bir kahka attı. Kaşımı çatarken o kendini durdurup bana baktı. Sonra sol elinin orta ve işaret parmağını kaşımın ortasına koyup düzeti.
Kai" ben kai amerikadan senin için geldik. Nedenini sakın düşünme sana herşeyi anlatıcaz, Merak etme" diyerek önüne döndü.
YAZARDAN
Alex ve kai gökçeyi arabaya bindirdi. Alex kai'ya gökçenin yanında kalmasını söyleyip büyük salona gitti...
(Arkadaşlar burda felix eylül ve alex dışında diğerleri bozuk türkçeyle konuşuyor)
Mahmut ağa kızına hasret gidermek adına sarılıp öptü. Odadaki herkes şaşkın bir şekilde eylül hanıma bakıyordu. Aşiretin en yaşlı kişisi olan rıfat ağa şiddetle ayağa kalktı
Rıfat ağa " neler olur burda umut ağa"
Felix" ben açıklama yapayım gökçe benim kızım" diyice herkes daha fazla şaşırdı.
Umut" yalan söyleme felix!"
Felix bey keyifle adamına kafasıyla umutu gösterdi. Adam umuta gidip bir zarf verdi. Umut zarfı açtı. Umut elindeki dna testini okuyunca afaladı. Sonra kağıtı buruşturup sinirle felixe baktı. Felix keyfini bozmadanFelix " gördüğün gibi umut gökçe benim kızım ve ben kızımı buradan götürücem"
Rıfat ağa " kızı götüremezsin berdel olucak bunun için gökçe en uygundur." Diyince alex sinirle adamın dibine girdi.
Alex" gökçe o ailenin kızı değil eğer illa o berdel dediniz saçmalık olacaksa gerçek kızıyla yapacaksınız. Zira ben kimseye kardeşimi vermiyorum" adam korkudan zor yutkundu. Umut sinirle ayağa kalkarak
Umut" kızım nerde?"
Alex alayla sırıtıpAlex" 18. Sevgilisiyle yurt dışında. Eğer onu istiyorsan uyarıyim dikkatli ol" umut sinirle babasına bakıp
Umut " o kızın gitmesine izin veremezsiniz. O kız fırat ağaya kuma gidecek hüküm budur" diyince fırat ağa umutun karşısına geçti.
Fırat ağa " sen hele az önceki söylediklerini tekrar et bakiyim. Umut AĞA sana bunu birkez söylıcem ben ne karımın üstüne kuma getiririm ne de berdeli kabul ederim. Senin az önce gördüğün reşit bile olmayan kız bana hayatımın dersini verdi. Bundan sonra bu konağa adımını bile atmicaksınız. Kız kardeşimide alın tepe tepe kulanın. Zira beni bir adam için ezip geçen bir kardeşim yok" diyince fıratın kız kardeşi ağlamaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UMUTLAR / GERÇEK AİLEM
ChickLitBerdele kurban giden 17 yaşındaki gökçe amerikanın en büyük mafya babasının karışmış kızı olduğunu nerden bilebilirdi. NOT : TÖRE KİTAPI DEĞİLDİR