Lizard'ın bana yaptığı gibi annesinden izin alarak odasına girdim . Lacivert ağırlıklı bir odaydı . Fazla incelemeden işe koyuldum . Oda benim gibi günlük tutuyordu . İlk sayfasını açtım .
06.23.2023 (3 ay önce)
Başarılı oldum . Melanie'yi kurtarabileceğim . Melanie o cam fanustayken Monanın kalbini ona taşıyacak düzeneği geliştirdik . Mona'nın bunlardan haberi yoktu .
Olması gerekmiyor zaten , intihar etmek istediği için ona kısmen iyilik yapmış oldum . Günlüğünde bana aşık olduğu yazıyordu zaten . Benden etkilenmesi işimi kolaylaştırdı . Yaptığım hareketlere karşı tepkisi sadece ağlamak oldu .Kan akışım durmuş gibi hissediyordum .
Beni kendine aşık etmesi bana istediğini yapacağı anlamına gelmiyordu . Sayfayı çevirdim .07.04.2023 (1 ay önce)
Tahmin ettiğim gibi tepkiler verdi .
Çocukluk travmalarına şiddet ile karşılık vermesini bekliyordum ve öyle de oldu . Aptal bir kadın olduğunu biliyordum . Çok işime yarayacak ve Melanie'mi kurtaracağım . Mona ölecek ama intihar edip ailesinin adını karalamak yerine Melanie'mi yaşatacak . Canı çok fazla acıyacak ama olsun . Melanie'm yaşayacak
.Sadece hayal kırıklığı hissettim . Kırmıştı , kanatmıştı , parçalanmıştı , mahvetmişti ... Ve tam o sırada bir el hafifçe defteri kapattı . Donmuş gözlerle arkama baktığımda Lizardı gördüm .
Oda donmuş gözlerle bakıyordu . "Sen çok kötü birisin Lizard . Söylesene kaç kızı kullandın bu güne kadar ? Kendi sevgilini kurtarmak için kaç kızı kullandın ? Onlar öldümü yoksa bir geneleve falan mı sattın ?" Lizard bir şey demeden bakıyordu . Tam gidecekken beni kolumdan tutu ve defterin arkasından bir sayfa açtı .08.04.2023 (bu gün)
Mona ... İsmi çok güzeldi . Bir tane anlamına geliyormuş . Onu Melanie için kullanmaktan vazgeçtim . Onu kendime yakınlaştırıcam . Ondan hoşlanmaya başladım .Hayatımın ikinci dönüm noktası bu oldu . Çok şaşırmıştım . Lizard'ın olduğu tarafa doğru baktığımda dudaklarını dudaklarıma bastırdı .
Benim için beş cümle yazmıştı . Sadece beş ama bunlar dünyadaki en güzel cümlelerdi benim için . Aşk bu olsa gerek , ondan nefret etmen gerekirken , deli gibi sevmek ... Bu his bambaşkaydı .
Dudaklarını ayırdığında ona "Sana aşığım Mona , bir tek sana değil belki ama en çok sana Mona . " Ona kırgınlıkla
bakıyordum . "Beni sevmiyorsun , Lizard
beni kandırdığını anlayacak kadar beynim var . Ama mutlu olacaksan kalbimi Melanie'ye verebilirim . Nasılsa intihar edicektim değil mi?" dedim . "Mona , bunlar seni tanımadan önce söyledikler-" ağzını kapattım . Ona inanma gibi bir hata yapmayacaktım ."O zaman söyle , benimi seçerdim yoksa Melanie'mi ?" Sustu , beklediğim gibi .
"Bende öyle düşünüyorum . " dedim gülümseyerek . Odadan çıktım . Ve bir kafeye gitmeye karar verdim . İçeriye girip bir kahve sipariş ettim . Kütüphanesi olan bir kafeydi , hoş kafa dağıtmaya ihtiyacım vardı . Koltuklardan birine oturdum . Kitaba dalmış ve kahvemi yarılamışken , yanıma biri geldi . Tatlı kıvırcık saçlı bir adamdı benden bir kaç yaş büyük gösteriyordu .
"Tanışmak ister misiniz" biraz duşündüm ve ; "Hmm olabilir
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevilemeyenler
ChickLitMona ve Lizard İntihara meyilli bir kız Kızı kurtaran adam Ama adam kızdan nefret ederse ...